Toen Ajax onder Blind 4-4-2 ging spelen ging het ook goed tussen hem en Huntelaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rosenberg is een prima spits bij werder hoor
Dat zeg ik net toch ook. Alleen als die kut scouts ook spelers scouten die dit systeem kunnen moet je ze halenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Rosenberg doet het anders vrij goed bij Werder Bremen, dus op zich was het nog niet zo heel vreemd van de Ajax Scouts. Het probleem was echter dat Rosenberg niet echt bij het Ajax systeem past.
Tuurlijk, we hebben Kennedy "Geweldige voorzet" Bakkiechoco en Dennis "Ik ga de 100 meter wel doen" Rommedahl.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
En nu voor de komende weken? Blijft men gewoon weer lekker stronteigenwijs en blijven we gewoon 4-3-3 spelen? Vooral doen met onze geweldige (rechts)buitenspelers
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tuurlijk, we hebben Kennedy "Geweldige voorzet" Bakkiechoco en Dennis "Ik ga de 100 meter wel doen" Rommedahl.
Komt goed
mooier dan jouw avatar zullen ze niet wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Maak eens een mooie tekening Toma
Ik vind het vooral sneu voor de paar goede spelers die er week in week uit voor staan te knokken. Vooral voor Sjonnie en KJH. Feitelijk gun je ze gewoon een transfer als het zo blijftquote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adrie
Wat een held is het toch ook!
Zelfs bij Fifa kunnen ze het beterquote:Op zondag 10 februari 2008 15:53 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan je week in week uit zulke drama voorzetten geven
Doe je dan helemaal niks op de training? Blijf dan godverdomme na de officiele training nog op het veld staan en ga alleen maar oefenen oefenen oefenen. Nee het salaris wordt toch wel betaald.
quote:Geheimzinnigheid rond Ajacied Leonardo
KERKRADE - Wat is er met Leonardo aan de hand? Ajax-trainer Adrie Koster deed zondag na het verlies (2-1) tegen Roda JC nogal geheimzinning over een van zijn spelers. "Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn”, aldus Koster.
Dat word niks, want dat komt niet om zeven uur op RTLquote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef Mika25 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Razak_Omotoyossi
Volgens die site wilt Heerenveen Razak Omotoyossi als opvolger van Alves hebben komende zomer. Omotoyossi was samen met Marcus Berg topscorer in zweden (waarop Groningen Marcus Berg kocht). Misschien een idee om Omotoyossi weg te kapen voordat hij naar Heerenveen gaat. Goede kans dat hij de nieuwe Alves gaat worden
Geweldige speler die Omotoyossiquote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef Mika25 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Razak_Omotoyossi
Volgens die site wilt Heerenveen Razak Omotoyossi als opvolger van Alves hebben komende zomer. Omotoyossi was samen met Marcus Berg topscorer in zweden (waarop Groningen Marcus Berg kocht). Misschien een idee om Omotoyossi weg te kapen voordat hij naar Heerenveen gaat. Goede kans dat hij de nieuwe Alves gaat worden
WTF? dus er is iets maar hij zegt niks. Zo laat Koster het wel heel makkelijk over aan roddels en speculatiequote:
omdat het hinderlijk buitenspel wasquote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom was die goal vlak na rust eigenlijk afgekeurd?
Omdat de scheids gek wasquote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom was die goal vlak na rust eigenlijk afgekeurd?
Maar dan vraag ik me af wie er hinderlijk stond?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat het hinderlijk buitenspel was
EDIT, vage shit hoorquote:Geheimzinnigheid rond Ajacied Leonardo
KERKRADE - Wat is er met Leonardo aan de hand? Ajax-trainer Adrie Koster deed zondag na het verlies (2-1) tegen Roda JC nogal geheimzinning over een van zijn spelers. "Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn”, aldus Koster.
Leonardo die na een landurige blessureperiode aan zijn terugkeer werkt, behoorde tegen Roda JC niet tot de selectie. "Hij revalideert nog steeds een beetje”, zei Koster.
Welke site haal je dat?quote:
Radio 1 langs de lijn, en telesport (telegraaf).quote:
Ja huntelaar, maarja kon er wel mee leven.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af wie er hinderlijk stond?
Suarez sprong wel te vroeg op maar stond een 2tal meter voor de keeper en Huntelaar en die keep kwam naar elkaar toe maar raakte elkaar niet eens,
Keeper ging er zwaar onderdoor.
Althans zo zag ik het.
Maar volgens mij stond Huntelaar geen buitenspel.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja huntelaar, maarja kon er wel mee leven.
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als die tekeningen
Iets met leonardo en paspoortquote:Op zondag 10 februari 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.
Had jij niet begrepen dat jij geen verzoekjes mocht indienen?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iets met leonardo en paspoort
Ook PRECIES de reden waarom ik verdomme baal dat de titel dit jaar wéér aan ons voorbij gaat. Vorig seizoen hadden we als een kampioenselftal en dit jaar in potentie ook wel. Sneijder vertrok vorig seizoen en dat hebben we bepaald niet op kunnen vangen, maar mede dankzij Heitinga en KJH die voortreffelijk presteren dit seizoen hebben we een ergere scenario weten te voorkomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor de paar goede spelers die er week in week uit voor staan te knokken. Vooral voor Sjonnie en KJH. Feitelijk gun je ze gewoon een transfer als het zo blijft
Sibon is van onschatbare waarde. Balvaster dan welke spits dan ook in de HCE en hij is met het hoofd aardig goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met El Ahmadi ben ik het met je eens, evenals Bradley. Maar Sibon? Ga weg man. Oprotten met die zogenaamde pinchitters/breekijzers. Gewoon een fatsoenlijke spits achter de hand en geen gezeik.
Maak een tekening van het verval van Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.
Vind je het gek, kan je na 9 maanden weer voetballen mag je niet, terwijl heel Nederland kan zien dat Kennedy er geen reet van bakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ruzie met de trainer denk ik. Als je Kennedy opstelt en die jongen niet krijg je dat.
Toffe naam voor een reallife-soap: "Mot met Koster".quote:Op zondag 10 februari 2008 16:39 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het zit er dik in dat hij mot heeft met Koster
Koster ligt in de knoop met zichzelf denk ik. Laat die man lekke rhet tweede doen. Verschrikkelijk dit .,.wat een afgang zeg de een na de andere gek krijgen we daar aan het roer.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toffe naam voor een reallife-soap: "Mot met Koster".
Ik kan geen andere reden verzinnen... waarom hij niet bij de selectie zit. EN ze doen er geheimzinnig over dus ..1+1 = Aad de Mosquote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan mag Koster van mij helemaal oprotten als dit waar is, een persoonlijk belang boven het team stellen.
En een pauper van een Kennedy telkens maar de kans geven na slecht spelen.
Hij doet ook maar wat ie kan. Jan Wouters was ook allesbehalve blij met een functie als hoofdtrainer. Interim-trainers mag je in mijn ogen niks verwijten. Oké, dat ie Kennedy laat spelen is een heikel punt. Maar ik vraag me af of Leo het zoveel beter zal doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koster ligt in de knoop met zichzelf denk ik. Laat die man lekke rhet tweede doen. Verschrikkelijk dit .,.wat een afgang zeg de een na de andere gek krijgen we daar aan het roer.
Slechter kan niet.. want het rendement is 0 of leonardo moet ze in eigen doel gaan schietenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij doet ook maar wat ie kan. Jan Wouters was ook allesbehalve blij met een functie als hoofdtrainer. Interim-trainers mag je in mijn ogen niks verwijten. Oké, dat ie Kennedy laat spelen is een heikel punt. Maar ik vraag me af of Leo het zoveel beter zal doen.
Haal Louis dan terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:51 schreef MaxC het volgende:
Met Van Basten wordt het alleen maar erger
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Slechter kan niet.. want het rendement is 0 of leonardo moet ze in eigen doel gaan schieten
Waar staat Kennedy daarvoor aan die kant... voorzetten en wat komt er niet uit .. ja voorzetten. Dus zijn rendement is 0 leonardo kan nog een man passeren en heeft nog de dreiging naar het doel dus haal je daar sowieso meer rendement uit dan uit de voorzetten die ergens op de parkeerplaats terecht komen.quote:
Siem speelde idd goedquote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Heerlijke arbitrage weer op een veld waar ze volgens mij vanmorgen nog een tractor-race gehouden hebben. Lichtpuntje was toch wel Siem de Jong. En die Gabri gaat pas voetballen als het al te laat is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
Yessss....AZ is niks ingelopen
Krijg je dus twee buitenspelers (Suárez en Leonardo) die altijd naar binnen snijden en veelal voor hun eigen succes gaan. Dan kun je ze net zogoed allebei achter Klaas zetten. Leuk voor Klaas-Jan wordt datquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waar staat Kennedy daarvoor aan die kant... voorzetten en wat komt er niet uit .. ja voorzetten. Dus zijn rendement is 0 leonardo kan nog een man passeren en heeft nog de dreiging naar het doel dus haal je daar sowieso meer rendement uit dan uit de voorzetten die ergens op de parkeerplaats terecht komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
Met Van Basten krijg je zo'n stand ongeveer na 24 speelrondes![]()
[ afbeelding ]
Jij bent goed met plaatjes zeg.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan helemaal niet, die is dood en twee weken geleden gecremeerdquote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
KNVB heeft ontdekt dat Delorge weer aan het gokken was op eigen wedstrijden
Ohwquote:Op zondag 10 februari 2008 17:12 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goedemiddag allemaal! Adrie 'met afstand de slechtste Roda coach ooit' Koster zet zichzelf als een echte Calimero neer!
En ja, het was een overduidelijke penalty!
[ afbeelding ]
Nou wij 14e, teken ik wel voor.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt. Kan ik van jullie coaches niet zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Leonardo kan heel goed hangend spelen omdat ie de snelheid heeft . Suarez is dat egoisme allang verleerd. En kennedy voorzetten.. heb je gezien hoeveel die er vandaag goed gaf? Laat hem dus lekker eerst maar in vorm komen in het tweede.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Krijg je dus twee buitenspelers (Suárez en Leonardo) die altijd naar binnen snijden en veelal voor hun eigen succes gaan. Dan kun je ze net zogoed allebei achter Klaas zetten. Leuk voor Klaas-Jan wordt dat![]()
Laat Kennedy maar staan, die heeft een betere voorzet in de benen dan Leonardo. Moet ie ze natuurlijk wel geven. En Silva liet vandaag trouwens ook zien een lekkere voorzet te hebben.
Ga toch weg huillie. Dat ze binnenkort een aantal dorpen aan de zuid- en oostrand over mogen kieperen. Tyfusclubquote:Op zondag 10 februari 2008 17:12 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goedemiddag allemaal! Adrie 'met afstand de slechtste Roda coach ooit' Koster zet zichzelf als een echte Calimero neer!
En ja, het was een overduidelijke penalty!
Bestaat die nog?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
KNVB heeft ontdekt dat Delorge weer aan het gokken was op eigen wedstrijden
Was jij het niet die commentaar had op NAC/Brandts?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt. Kan ik van jullie coaches niet zeggen.
Dan zal de Belgische arbitrage dat ook eens moeten proberenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt de Nederlandse arbitrage trouwens nog steeds gesponsord door Specsavers?
Kan niet zeggen dat Marco thuis met 9 man en uit met 10 achter de bal speelt. Marco wilt tenminste nog aanvallend denken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was jij het niet die commentaar had op NAC/Brandts?
Volgens mij was het inderdaad iets beter gegaan met huilie Ten Catequote:Op zondag 10 februari 2008 17:22 schreef Riro het volgende:
Ach ja, elke keer na een nieuwe trainer leven ze weer een beetje op maar daarna is het weer om moedeloos van te worden.
Biertjûh?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt de Nederlandse arbitrage trouwens nog steeds gesponsord door Specsavers?
Ja wij winnen onverdient. Deden jullie dat niet in de halve bekerfinale?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga toch weg huillie. Dat ze binnenkort een aantal dorpen aan de zuid- en oostrand over mogen kieperen. Tyfusclub
Dat suggereer ik toch nergens? Daar was het hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
[..]
Volgens mij was het inderdaad iets beter gegaan met huilie Ten Cate
Doe je ook meteen de groeten aan onze Belgische grafhond?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef pascalheister het volgende:
bedankt voor de medewerking mensen
Maar vervolgens dit zeggen strookt niet echt met elkaar he:quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat Marco thuis met 9 man en uit met 10 achter de bal speelt. Marco wilt tenminste nog aanvallend denken.
Welk resultaat hebben jullie nog 's tegen nac thuis gehaald?quote:
Hij wilt aanvallend spelen,quote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Maar vervolgens dit zeggen strookt niet echt met elkaar he:
"Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt"
Maargoed, is niet echt boeiend voor dit topic verder.
Dankjewel voor deze doodsverwensing.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Net het filmpje gezien met de fouten van de scheidsrechter, kerel heeft ons gewoon een zuivere goal en penalty dus overwinning onthouden.
Dood aan alles onder de rivieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |