Het is een soapquote:Op maandag 11 februari 2008 00:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
beetje druk gehad de laatste tijd.
Nog veel veranderd hier of is het een soap?
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je toch 1,35 te veel betaald?
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomen
Heel goedquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hè?![]()
Welterusten.
Ja en even leuk kunnen kijken wat voor auto ik zou kopen als ik opeens heel veel geld won, en hoewel die kans minuscuul was, hij was aanzienlijk groter dan wanneer ik geen lot gehad zou hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hè?![]()
Welterusten.
kon slechterquote:
Een verrassingstaart voor Sheepquote:
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zienquote:Op zondag 10 februari 2008 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom vind ik het altijd zo fijn 's nachts buiten te zijn in het buiteland of op Texel ofzo. Dan zie je tenminste sterrren
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ff niet
Ik ga lekker de polder in wandelen, Sheep en Bertha begluren onder het genot van muziek, een boek en de zon
Ja buiten de randstad kan dat nogquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een verrassingstaart voor SheepKon ik dus nog niet op antwoorden
Met frambozen en chocolade
[..]
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zien
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.quote:![]()
![]()
![]()
Ik snapte hem alquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja buiten de randstad kan dat nog
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |