Tuurlijk ben ik jullie niet moe! Jullie zijn lief!!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, kunnen we niet een uitwisselingsprojectje doen? Ik een bolus, jij een taartje?
MissyM: Britse Amazon. Ik was iets van 7,50 kwijt (in Euro's) incl verzenden. Tweedehands, als nieuw.
Tezz, ik hoop dat je ons niet moe bentEn SoL, beterschap voor Milou
En nu op naar het strand
Knap dat die ingrediėnten niet naar beneden flikkeren.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Fotostrip zandkoekjes
De ingrediėnten op een rij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap dat die ingrediėnten niet naar beneden flikkeren.
Ik heb een speciaal plastic-magnetisch aanrechtquote:Op zondag 10 februari 2008 16:27 schreef golfer het volgende:
Knap dat die ingrediėnten niet naar beneden flikkeren.
Doei SOL, tot vrijdagquote:Op zondag 10 februari 2008 16:45 schreef SeaOfLove het volgende:
tot vrijdag allemaal, ga zo richting Delft
Dag meissie, tot gauw.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:45 schreef SeaOfLove het volgende:
tot vrijdag allemaal, ga zo richting Delft
Ja, het waren wel 10 cijfers!!!!! En toen moest ik nog beslissen wat ik er op wilde, poepoe een hele klus!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat is best veel werk Tezz, de pizzeria bellenHeb je het recept?
Heb je wel verdient hoor Tess, na al dat harde werken!!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:49 schreef Tezz het volgende:
Ja, het waren wel 10 cijfers!!!!! En toen moest ik nog beslissen wat ik er op wilde, poepoe een hele klus!
En nu ga ik op de bank mijn pizza opeten!
Enjoy !quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je wel verdient hoor Tess, na al dat harde werken!!
Dames, heren, ik zwaai af voor vanavond. ga een avondje genieten van Mr. Rebound
Jaag je mr Tezz niet naar zijn nest dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef Tezz het volgende:
Meneer Tezz slaapt al, te horen aan het gesnurk wat van de bank komt....
Ja dat probeer ik altijd wel.........maar dan gaat ie mopperen dat het nog veeeeeeeeeeeels te vroeg is om naar bed te gaan. En dan vervolgens doodleuk door snurken, argh. Hij heeft net iets te weinig biertjes gedronken om hem te foppen met het vooruitzetten van de klok (heb ik echt ooit gedaan, haha) .quote:Op zondag 10 februari 2008 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaag je mr Tezz niet naar zijn nest dan?
Mannen die op de bank in slaap vallen en snurken zijn![]()
* Bluezz gaat na het goed geslaagde maaltje, ff idols kijken tijdens het voetjebal
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:42 schreef Euc- het volgende:
Mijn god, echt een te flauwe film op veronica
Ik ben nog aan het bijkomen van het zeeuwse bolussen maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:13 schreef Euc- het volgende:
Rusig hier, iedereen boer zoekt hoer aan het kijken ofzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:13 schreef Euc- het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:13 schreef Euc- het volgende:
Komt allemaal door de NS!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga maar naar bed geloof ik! Ben moe en vooral heel erg verkouden. Maakt niet dat ik me er lekkerder op voel!
Weltrusten allemaal!
Whehehe, die rubberplantages, niet mijn probleem. Durex Avanti enzeau...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Lein, heb gehoord dat ze een rubbertekort hebben op de rubberplantages in Zuid Amerika, weet jij daar meer van?![]()
Nyn, beterschap. Morgen voel je je weer beter.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Ja dat probeer ik altijd wel.........maar dan gaat ie mopperen dat het nog veeeeeeeeeeeels te vroeg is om naar bed te gaan. En dan vervolgens doodleuk door snurken, argh. Hij heeft net iets te weinig biertjes gedronken om hem te foppen met het vooruitzetten van de klok (heb ik echt ooit gedaan, haha) .
Slaap lekker Nynke. Beterschapquote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga maar naar bed geloof ik! Ben moe en vooral heel erg verkouden. Maakt niet dat ik me er lekkerder op voel!
Weltrusten allemaal!
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Lein, heb gehoord dat ze een rubbertekort hebben op de rubberplantages in Zuid Amerika, weet jij daar meer van?![]()
Ik moet steeds denken aan dat nummer van kate bush.. dat begint met wauwauwauwauwauwauw, unbelieeeeeeveblequote:@Lein, maar twee wauw's deze keer?
Deze?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet steeds denken aan dat nummer van kate bush.. dat begint met wauwauwauwauwauwauw, unbelieeeeeeveble
Jij blijft ook niet lang hangen. Heb je t druk gehad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga lekker slapen. trusten allemaal!
Latex-allergie?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehe, die rubberplantages, niet mijn probleem. Durex Avanti enzeau...
Nee hoor. Maar poly-urethaan ruikt niet zo rubberigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |