Morgen, 100% zeker weten!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:10 schreef schatje het volgende:
Het is Dennis dus niet gelukt om Claire alleen te spreken om haar van Huub weg te houden?
Als het zo moet....quote:Op zondag 10 februari 2008 03:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oke, ik kan natuurlijk uitzonderingen maken.
Beetje Gerard Joling-achtig nummer. Vind het geen reet aan, zal het goed doen in de gay scene denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:16 schreef Prospera het volgende:
* ben blij dat ik het nummer nog niet gehoord heb
Grrr.. Ik heb vloei nodig...quote:Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef miesy het volgende:
[..]
1 van pattons favoriete band.![]()
de streams zijn eindelijk weer om aan te zien.
erik bregt VEEL leven in de brouwerij!
hoop dat ie langer blijft dan geplant was.
Ah, nou ik hoef dat gekweel nietquote:Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Beetje Gerard Joling-achtig nummer. Vind het geen reet aan, zal het goed doen in de gay scene denk ik.
Een gezellige caissiere uit Barcelona ? Of toch liever een flamenco danseresje uit uit Sevilla?quote:
Doe dat laatste maarquote:Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Een gezellige caissiere uit Barcelona ? Of toch liever een flamenco danseresje uit Sevilla?
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 10 februari 2008 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit wat anders naast me, maar dat is ook wel![]()
de beste uitvoering van dat nummer!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Grrr.. Ik heb vloei nodig...
http://www.youtube.com/watch?v=yFm7HpdtXB0
Ik heb wel eens, 10 jaar geleden, het voorblad van een boek, met hele dunne pagina's gebruikt om een vloeitje van te maken en dicht geplakt met lijmquote:Op zondag 10 februari 2008 03:31 schreef miesy het volgende:
[..]
de beste uitvoering van dat nummer!
heb een andere uivoering, tis een tijdje geleden dat ik deze heb gehoord, thanks![]()
ik zou gek worden zonder m'n vloeitjes
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens, 10 jaar geleden, het voorblad van een boek, met hele dunne pagina's gebruikt om een vloeitje van te maken en dicht geplakt met lijm
Nee toen werkte ik nog tijdelijk in Tel Aviv, daar hadden ze geen vloeitjesquote:Op zondag 10 februari 2008 03:38 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoezo dat dan?
te jong om echt vloei te kopen, of..?
jeetje wat lijkt me dat naar...quote:Op zondag 10 februari 2008 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee toen werkte ik nog tijdelijk in Tel Aviv, daar hadden ze geen vloeitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |