Waar ben je geweest danquote:Op zondag 10 februari 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf mijn kaartje niet eens leeg te halen
als ik 30 fotos gemaakt heb was t veel ben 9 sochtends tot 3 snachts weggeweest.
wel heel veel lol gehad, genoten, en gelachen.
heb nu totaal geen stem meer, en rochel als een oude vent
chinees nieuwjaar in denhaag, daarna gaan eten, toen naar denhaag bij nacht, toen naar P thee drinken, toen naar huisquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, vond t niet echt de moeite waard, vooral overdag niet. savonds met cam en lenzen van HM2 gespeeld.
en fotos van mij zijn er genoeg genomen, als geestop een bankje, als witte, door op te lichten met 6 flitsers
TIjd voor rust dus een evenquote:tja sorry, kan dr niets aan doen, die griepachtige verschijnselen worden steeds erger
nee voor mij niet echt, meer om ff druit geweest te zijn na dat binnenhokken op t werkquote:
ach, of je t gemist hebt, denk t niet, ik ben iig blij dat ik wel geweest ben. en als ik de plaatjes van de rest zie, was aardig wat uit te halen, ik moet alleen een paar schoenen met 20 cm zool halenquote:Blij dat ik dan niet geweest ben ^^
quote:Die foto's van jou laat je nog wel zien toch
rust voor mijn collegas zeker, kan niet meer pratenquote:[..]
TIjd voor rust dus een even
gezellig druk dus gisteren?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
chinees nieuwjaar in denhaag, daarna gaan eten, toen naar denhaag bij nacht, toen naar P thee drinken, toen naar huis
dan ging het voor jou goedquote:Op zondag 10 februari 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
nee voor mij niet echt, meer om ff druit geweest te zijn na dat binnenhokken op t werk
Volgende keer een paar stelten mee nemen?quote:ach, of je t gemist hebt, denk t niet, ik ben iig blij dat ik wel geweest ben. en als ik de plaatjes van de rest zie, was aardig wat uit te halen, ik moet alleen een paar schoenen met 20 cm zool halenzodat ik wat kan zien
Die van jou juistquote:die ik gemaakt heb? neh niet de moeite waard
die waar ik opsta? die worden vast geplemt, heb er al een heel prachtigegodsklere chagerijnigkijkende ik langs zien komen
quote:rust voor mijn collegas zeker, kan niet meer praten
Volgende keer mag ze toch wel bij jou op je nek?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende keer een paar stelten mee nemen?
Dan zal ze niet veel zien aangezien ik lekker thuis zatquote:Op zondag 10 februari 2008 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer mag ze toch wel bij jou op je nek?
Nouquote:Op zondag 10 februari 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar volgende keer heb ik het ook over he
neequote:Op zondag 10 februari 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat nou? Geloof je me soms niet of zo?
Tis weer in Belgiëquote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef qu63 het volgende:
Valentijnsdaghater vist op ballonnen
Was jij het Fles?
Nee, ik was aan het studerenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef qu63 het volgende:
Valentijnsdaghater vist op ballonnen
Was jij het Fles?
jajaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het studeren
Zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |