Daar ga ik ook de tijd voor nemen om dat te onderzoekenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets doen kan zoveel zijn he
Het is juist zo makkelijk als je weet wat je wil
I know, maar wel wat ik KAN, en als ik dat kan combineren met wat ik WIL, is het helemaal mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kunnen je een hoop vertellen. Maar pin je er niet te vast op hoor. Vinden wat JIJ nou wil ga je er meestal niet van doen.
Die moet je ook zeker nemenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook de tijd voor nemen om dat te onderzoeken
Mwah, die test zijn redelijk moment afhankelijk. Op een slechte dag kan er echt wat anders uitkomen dan op een goede dagquote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
I know, maar wel wat ik KAN, en als ik dat kan combineren met wat ik WIL, is het helemaal mooi!
Ze zullen ook alleen globaal aangeven welke richting ik op zou kunnen gaan, het zal niet zo zijn dat informatica of economie of auto/bus me ineen niet meer boeitquote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die test zijn redelijk moment afhankelijk. Op een slechte dag kan er echt wat anders uitkomen dan op een goede dag
Doe ze, en neem mee wat eruit komt, maar laat het zeker niet je grens zijn
Nee, je interesses blijven, en het zou mooi zijn als je competenties daarbij aansluitenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze zullen ook alleen globaal aangeven welke richting ik op zou kunnen gaan, het zal niet zo zijn dat informatica of economie of auto/bus me ineen niet meer boeit
Ik probeer natuurlijk wel iets uit te zoeken wat ik leuk vind, én wat ik kan enzo. Die opleiding past daar wel bij. Maar er zijn nog zoveel manieren om ergens te komen, en wat ik met het reīntegratiebureau kan doen weet ik nog niet eens allemaalquote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je interesses blijven, en het zou mooi zijn als je competenties daarbij aansluiten
Het viel mij op mijn werk alleen op (iedereen bij ons moest het doen bij een reorganisatie) dat men ineens iets anders kon en ging doen. Terwijl ze dat niet leuk vonden soms
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf mijn kaartje niet eens leeg te halen
als ik 30 fotos gemaakt heb was t veel ben 9 sochtends tot 3 snachts weggeweest.
wel heel veel lol gehad, genoten, en gelachen.
heb nu totaal geen stem meer, en rochel als een oude vent
nee eigenlijk niet, vond t niet echt de moeite waard, vooral overdag niet. savonds met cam en lenzen van HM2 gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja, je gaat toch voor de foto's.
tja sorry, kan dr niets aan doen, die griepachtige verschijnselen worden steeds ergerquote:En dat beeld van die oude vent hoeft dan weer niet hoor
Waar ben je geweest danquote:Op zondag 10 februari 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf mijn kaartje niet eens leeg te halen
als ik 30 fotos gemaakt heb was t veel ben 9 sochtends tot 3 snachts weggeweest.
wel heel veel lol gehad, genoten, en gelachen.
heb nu totaal geen stem meer, en rochel als een oude vent
chinees nieuwjaar in denhaag, daarna gaan eten, toen naar denhaag bij nacht, toen naar P thee drinken, toen naar huisquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, vond t niet echt de moeite waard, vooral overdag niet. savonds met cam en lenzen van HM2 gespeeld.
en fotos van mij zijn er genoeg genomen, als geestop een bankje, als witte, door op te lichten met 6 flitsers
TIjd voor rust dus een evenquote:tja sorry, kan dr niets aan doen, die griepachtige verschijnselen worden steeds erger
nee voor mij niet echt, meer om ff druit geweest te zijn na dat binnenhokken op t werkquote:
ach, of je t gemist hebt, denk t niet, ik ben iig blij dat ik wel geweest ben. en als ik de plaatjes van de rest zie, was aardig wat uit te halen, ik moet alleen een paar schoenen met 20 cm zool halenquote:Blij dat ik dan niet geweest ben ^^
quote:Die foto's van jou laat je nog wel zien toch
rust voor mijn collegas zeker, kan niet meer pratenquote:[..]
TIjd voor rust dus een even
gezellig druk dus gisteren?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
chinees nieuwjaar in denhaag, daarna gaan eten, toen naar denhaag bij nacht, toen naar P thee drinken, toen naar huis
dan ging het voor jou goedquote:Op zondag 10 februari 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
nee voor mij niet echt, meer om ff druit geweest te zijn na dat binnenhokken op t werk
Volgende keer een paar stelten mee nemen?quote:ach, of je t gemist hebt, denk t niet, ik ben iig blij dat ik wel geweest ben. en als ik de plaatjes van de rest zie, was aardig wat uit te halen, ik moet alleen een paar schoenen met 20 cm zool halenzodat ik wat kan zien
Die van jou juistquote:die ik gemaakt heb? neh niet de moeite waard
die waar ik opsta? die worden vast geplemt, heb er al een heel prachtigegodsklere chagerijnigkijkende ik langs zien komen
quote:rust voor mijn collegas zeker, kan niet meer praten
Volgende keer mag ze toch wel bij jou op je nek?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende keer een paar stelten mee nemen?
Dan zal ze niet veel zien aangezien ik lekker thuis zatquote:Op zondag 10 februari 2008 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer mag ze toch wel bij jou op je nek?
Nouquote:Op zondag 10 februari 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar volgende keer heb ik het ook over he
neequote:Op zondag 10 februari 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat nou? Geloof je me soms niet of zo?
Tis weer in Belgiëquote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef qu63 het volgende:
Valentijnsdaghater vist op ballonnen
Was jij het Fles?
Nee, ik was aan het studerenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef qu63 het volgende:
Valentijnsdaghater vist op ballonnen
Was jij het Fles?
jajaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het studeren
Zeg maar
Sowieso, die balonnen ophangen is ook al een redelijk debiele actie, laten we wel wezenquote:
Die check ik regelmatig jaquote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
www.hln.be
heb je zo een hele collectie
Heel lang deed ik dat ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef leonieke het volgende:
lol @ de collectie
Ik wist niet dat je het serieus meende dat je die zaken bijhield
er zijn maar 3000 berichten ofzo gevonden, daar zitten vast wel domme én hilarische tussenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het moet wel EN dom EN hilarisch zijn natuurlijk. Het doodschudden van een baby of eoa domme trein die in de folder 360 gaat, valt daar duidelijk niet onder
Muziek harder zetten en niet doen aslof je het niet hoortquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef qu63 het volgende:
er zijn maar 3000 berichten ofzo gevonden, daar zitten vast wel domme én hilarische tussen
quote:Je zoekopdracht op 'Belg' heeft 10 resultaten opgeleverd. Hieronder volgt een overzicht van de gevonden nieuwsberichten.
Ah, dus voor jou helemaal verrassendquote:
Periode misschien ff aanpassenquote:
quote:Je zoekopdracht op 'Belg' heeft 3409 resultaten opgeleverd. Hieronder volgt een overzicht van de gevonden nieuwsberichten.
Enrico fabris gaat de 10 km winnen, Sven valt. Let maar op.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, dus voor jou helemaal verrassend
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enrico fabris gaat de 10 km winnen, Sven valt. Let maar op.
Mwoa, oud nieuws allemaal. Maar alles wat er verder nog voorvalt gaat de boeken in heurquote:
Okee, kijken we zo even naarquote:Op zondag 10 februari 2008 16:10 schreef qu63 het volgende:
En dan kan je ook nog de categorie opmerkelijk doorzoeken
Geweigerde kroegloper komt binnen via dak
Hasselt gaat poepzakjes parfumeren
Inbreker valt in slaap in meubelzaak
Kleuters rusten uit in bejaardentehuis
Vrachtwagen rijdt 137 kilometer per uur
Peuter krijgt deurwaarder achter zich aan
Dief jat vijf stoelen uit personenauto
Zatlap parkeert auto op spoorwegovergang
Vrouw overboord, schipper vaart door
Uitzendbureau vraagt naar seksleven sollicitanten
Drankverslaafden aan de ontsmettingsdoekjes
ze staan ook op volgordequote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, kijken we zo even naarIk probeer het chronologisch te houden
ja, en even mergen met de rest van de collectie.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef qu63 het volgende:
Moet je dan alleen wel onderaan de lijst beginnen
Fles gaat ook niet betalen hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef leonieke het volgende:
Niet slim, qu, om fles niet eerst te laten betalen
Wie heeft het over betalen?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef leonieke het volgende:
Niet slim, qu, om fles niet eerst te laten betalen
psies, werk gewoon harder, of koop minderquote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ow ja afschuwelijk
Al die leenreclames moet ik echt niks van hebben
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
26. 10 februari 2008 Domme Hilversummer tipt gierige Belgenmoppenjager gratis
ja idd, ik kan er echt niet bij, mensen die vrolijk een keuken van 15000 euro gaan kopen van geld wat ze helemaal niet hebben. Noem mij maar conservatief of zo, maar schulden maken is echt kutquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef qu63 het volgende:
psies, werk gewoon harder, of koop minder
Nieke? Ja, ik moest even dat van die bolle buik gaan regelen hmmquote:
bengels?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, iemand anders
Ik ga niks zeggen over de rangorde hierquote:
Maar voor een keuken lenen is toch iets anders dan voor studies? (studieschulden kennen we hier zelfs niet)quote:Op zondag 10 februari 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, ik kan er echt niet bij, mensen die vrolijk een keuken van 15000 euro gaan kopen van geld wat ze helemaal niet hebben. Noem mij maar conservatief of zo, maar schulden maken is echt kutIk heb ook alleen toen het ECHT niet anders kon aan het eind van mijn studie een paar duizend geleend, en ik heb nu dus geen studieschuld meer
Ik ken studiegenoten die er heul geen punt mee hebben om 15-20k studieschuld te hebben. Die wachten gewoon op het kwijtschelden van de rest na 15 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |