mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thanks [afbeelding]
Is goed aan het komen [afbeelding]
Hier niet de zon schijntquote:Op zondag 10 februari 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ineens stortregent het.. lijkt Lost wel
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hier niet de zon schijnt [afbeelding]
Geen saai weer daarquote:Op zondag 10 februari 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
en het stortregent weer... jaah, fijn
da's knap lastig dan jaquote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijk
neuh, dat komt nog wel straks in het droge seizoen. Vorig jaar vier maanden lang geen druppel regen, een beetje wind en iedere dag volop zon.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen saai weer daar [afbeelding]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziekquote:Op zondag 10 februari 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's knap lastig dan ja [afbeelding]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meerquote:Op zondag 10 februari 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziek
quote:
zou wel gaaf zijn!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer![]()
![]()
![]()
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Haha, dan heb je ze wel goed tuk iigquote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker worden
gevolgd door: "I left my wallet in el segundo"quote:Op zondag 10 februari 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
'Can I Kick It..'
Ya like Tribe called quest?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
gevolgd door: "I left my wallet in el segundo"
wat dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef eer-ik het volgende:
Als ik nu toch eens geld had....
Dan zou ik nu oprotten naar de stad om daar een enorme lekkere bak koffie te nuttigen met wat maten op een terras.quote:
Heerlijk goed ideequote:Op zondag 10 februari 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zou ik nu oprotten naar de stad om daar een enorme lekkere bak koffie te nuttigen met wat maten op een terras.
kun je het de dag erna weer doenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dan heb je ze wel goed tuk iig [afbeelding]
Inda!quote:
Vanzelfsprekend tochquote:
niet direct, het zijn vaak 'action pictures' dus met iets of iemand erop.. wellicht storendquote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
Zeg indah, heb jij toevallig nog wat briljante, schermvullende pics van een mooi gebied daar?
Stuk strand met een leuk boompje ofzo erop [afbeelding] [afbeelding]
Chef!quote:
uiteraard, uiteraard.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend toch [afbeelding]
Goeie zaak, ze zijn ook tofquote:
Doe maar even danquote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet direct, het zijn vaak 'action pictures' dus met iets of iemand erop.. wellicht storendHeb wel wat open landschappen, maar dan moet ik zoeken.
ik heb er een paar van mijn laatste trip naar Bali (afgelopen jaarwisseling) gepakt. Ik zal ze uploaden in vol formaat. Linkjes komen zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak, ze zijn ook tof [afbeelding]
[..]
Doe maar even dan [afbeelding]
als je wilt uiteraard [afbeelding]
Wat een verdomd lekker weer zeg, zo maar eens een bakkie nemenquote:
Mogguhquote:
alweer hoogzomer ja? Wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 10 februari 2008 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat een verdomd lekker weer zeg, zo maar eens een bakkie nemen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |