Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en een goedemorgen aan de wakkerworders
Wordt moeilijk, het blijft digitaal he.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je er geen kunstwerk van maken? [afbeelding]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddagquote:Op zondag 10 februari 2008 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou? [afbeelding]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddag
HA PAPIER , ALLES GOED?quote:
quote:HONORABLE MENTION:
Paul Stiller, 47, and his wife Bonnie were bored just driving around at 2 a.m., so they lit a quarter stick of dynamite to toss out the window to see what would happen. Apparently they failed to notice the window was closed.
JA HOOR, EN MET JOU?quote:
quote:check dit:
[..]
Frietjes denk ikquote:Op zondag 10 februari 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten! [afbeelding]
ik denk ik reageer snel genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 11:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alweer een tijd op.
Om nu gelijk weer een nieuwe te halen, nah.
mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thanks [afbeelding]
Is goed aan het komen [afbeelding]
Hier niet de zon schijntquote:Op zondag 10 februari 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ineens stortregent het.. lijkt Lost wel
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hier niet de zon schijnt [afbeelding]
Geen saai weer daarquote:Op zondag 10 februari 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
en het stortregent weer... jaah, fijn
da's knap lastig dan jaquote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijk
neuh, dat komt nog wel straks in het droge seizoen. Vorig jaar vier maanden lang geen druppel regen, een beetje wind en iedere dag volop zon.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen saai weer daar [afbeelding]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziekquote:Op zondag 10 februari 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's knap lastig dan ja [afbeelding]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meerquote:Op zondag 10 februari 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziek
quote:
zou wel gaaf zijn!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer![]()
![]()
![]()
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Haha, dan heb je ze wel goed tuk iigquote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |