abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56661012
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:

[..]

D'r zijn genoeg plaatsen in NL waar 50 is toegestaan maar 100 à 120 probleemloos kan.
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen plekken waar verkeerslichten staan. Als je met 120 op een weg waar je 50 mag met "donkeroranje" knalt, ben je niet goed bezig.
pi_56661574
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
los van het feit dat TS gewoon z'n handjes dicht moet knijpen blijft het een belachelijke situatie dat Oom Agent nagenoeg alles uit z'n duim kan zuigen en daarin gewoon het volle gelijk krijgt.

Die zogenaamde politie-verklaringen berusten vaak zat op een beetje realiteit en een beetje fantasie.
Vaker berusten dit soort topics op een heel klein beetje realiteit en een heleboel duimzuigen toch nog te proberen om onder de meestal zeer terechte boetes uit te komen.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:28:32 #78
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_56661832
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
los van het feit dat TS gewoon z'n handjes dicht moet knijpen blijft het een belachelijke situatie dat Oom Agent nagenoeg alles uit z'n duim kan zuigen en daarin gewoon het volle gelijk krijgt.

Die zogenaamde politie-verklaringen berusten vaak zat op een beetje realiteit en een beetje fantasie.
Waar halen we toch de illusie vandaan dat een agent alles maar uit zijn duim zuigt? Die mensen zijn er om jou en mij te beschermen en te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt, waarom zouden ze er dan dingen bij moeten gaan verzinnen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 11 februari 2008 @ 11:29:20 #79
152789 karr-1
pi_56661852
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:16 schreef The_End het volgende:

[..]

Vaker berusten dit soort topics op een heel klein beetje realiteit en een heleboel duimzuigen toch nog te proberen om onder de meestal zeer terechte boetes uit te komen.
De TS is in dit soort gevallen ook altijd "onschuldig" weet zeker dat hij of zij het goed gedaan heeft en dat de agent ter plekke alles verzonnen heeft om hem of haar er maar bij te naaien.
pi_56662119
TS reageert niet meer...
Heeft hij dan TOCH een boom gevonden waar hij zich omheen heeft gevouwen?
Of heeft hij toch onschuldigen meegenomen zijn graf in
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:23:42 #81
152789 karr-1
pi_56663011
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef tijnnl het volgende:

[..]

Wat is LAF regeling als ik vragen mag?
Een regeling verzonnen door notoire hardrijders die denken met een smoesje onder een boete uit te komen. Gelukkig trapt men er weinig in.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:24:03 #82
152789 karr-1
pi_56663019
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:
TS reageert niet meer...
Heeft hij dan TOCH een boom gevonden waar hij zich omheen heeft gevouwen?
Of heeft hij toch onschuldigen meegenomen zijn graf in
Het eerste hoop ik van harte, het tweede niet.
pi_56663376
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waar halen we toch de illusie vandaan dat een agent alles maar uit zijn duim zuigt? Die mensen zijn er om jou en mij te beschermen en te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt, waarom zouden ze er dan dingen bij moeten gaan verzinnen?
Omdat hij zijn bonnenquota moet halen natuurlijk!
Als Pim nog geleefd had dan had TS nu geen boete gehad.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_56663515
Dood verwensing topic
............................
pi_56664590
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:42 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Het absolute minimumniveau hebben we nu wel bereikt geloof ik.
pi_56670113
quote:

[..]

Als je de actualiteit zou volgen in plaats van de tuftufclubrukkertjes dan had je allang geweten dat de quota uit princiepe overweging niet gehaald gaan worden deze maanden.
  maandag 11 februari 2008 @ 19:42:32 #87
152789 karr-1
pi_56670323
quote:

[..]

Nu mag het topic definitief gesloten worden. Een bonnenquota bestaat al jaren niet meer.
pi_56692342
Ik reageerde ff niet meer, zat 2 dagen in Engeland voor werk, vandaar.
Maar meeste hier hadden geloof ik beter agent kunnen worden ofsow.... want weten het toch alleen maar beter.
Ik reed wat te hard ( zeker geen 120) en reed door oranmje zeker geen rood... daar ging het om... en wordt gewoon genaaid hier en hoopte wat advies hier te krijgen maar dat zit er van de meeste hier niet in.
Vroeger wilde ik coureur worden, nu ben ik koerier....
pi_56692455
Tja je kans is gewoon super klein dat je onder dit soort boete onderuit kan komen, je kan beter ergens anders je tijd insteken.
............................
pi_56694548
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:12 schreef tijnnl het volgende:
Ik reed wat te hard ( zeker geen 120) en reed door oranje zeker geen rood... daar ging het om... en wordt gewoon genaaid hier en hoopte wat advies hier te krijgen maar dat zit er van de meeste hier niet in.
Goed, dan reed je 100km/u (neem ik het nog ruim) op een 50km/u weg door een donkeroranje (weer voordeel van de twijfel) verkeerslicht. Dat maakt je heus geen mindere b*kkenl*l hoor.
pi_56694723
quote:
hoopte wat advies hier te krijgen maar dat zit er van de meeste hier niet in.
Advies heb je gekregen. Dat het niet het advies is dat jij hoopte dat het ozu zijn, is niet ons probleem.
Jij wilt bevestiging dat jij niet fout was. Uit jouw omschrijving halen velen hier dat jij wél fout was.
OF je reed te hard OF je reed door rood OF beide.
Simpel.
Ga maar fijn bezwaar aantekenen hoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:30:03 #92
152789 karr-1
pi_56696105
quote:
Maar meeste hier hadden geloof ik beter agent kunnen worden ofsow.... want weten het toch alleen maar beter.
Ik reed wat te hard ( zeker geen 120) en reed door oranmje zeker geen rood... daar ging het om... en wordt gewoon genaaid hier en hoopte wat advies hier te krijgen maar dat zit er van de meeste hier niet in.
Je bent op alle fronten fout en probeert er nu met een smoes onderuit te komen. Dat wij dat allemaal belachelijk vinden lijkt me duidelijk, dat jij er anders over denkt zegt genoeg.
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:30:15 #93
152789 karr-1
pi_56696106
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Advies heb je gekregen. Dat het niet het advies is dat jij hoopte dat het ozu zijn, is niet ons probleem.
Jij wilt bevestiging dat jij niet fout was. Uit jouw omschrijving halen velen hier dat jij wél fout was.
OF je reed te hard OF je reed door rood OF beide.
Simpel.
Ga maar fijn bezwaar aantekenen hoor.
pi_56696232
Uhmm, even als onbekende in deze materie. Het voorgesteld krijgen van een testje betekent dat de rechter je rijbewijs kan innemen alsnog? En is dit speciaal voor de (obviously in deze casus) beginnende bestuurder, of doen ze dit ook voor de andere chauffs?
pi_56697347
quote:
Je mag blij wezen dat je het rijbewijs nog hebt, tel je zegeningen ipv hier zo lopen te zeuren
pi_56697459
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef tijnnl het volgende:
Maar het gaat dus iig lastig worden, maar waag er toch een bezwaarschirift aan iig
Tuurlijk, je weet dat je fout zit, dat je mazzel hebt gehad dat er niet ook nog iemand met een lasergun voor de snelheid stond, en dan toch het systeem nog proberen naar je hand te zetten met een bezwaarschrift waarvan ieder redelijk mens wel kan bedenken dat het meteen getorpedeerd wordt? Flinke vent hoor, kan je op het volgende verjaardagsfeestje weer lekker afgeven op de overheid enzo. Toon es wat echte mannelijkheid en accepteer gewoon dat je fout was, en voor de gevolgen op moet draaien, ipv hier te gaan lopen jengelen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56697950
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:42 schreef woooohaa het volgende:
Uhmm, even als onbekende in deze materie. Het voorgesteld krijgen van een testje betekent dat de rechter je rijbewijs kan innemen alsnog? En is dit speciaal voor de (obviously in deze casus) beginnende bestuurder, of doen ze dit ook voor de andere chauffs?
Die test is onderdeel van het schikkingsvoorstel. Als je besluit het schikkingsvoorstel niet te accepteren en de zaak aan de rechter voor wilt leggen, geldt het schikkingsvoorstel niet meer, maar het oordeel van de rechter. En die kan alsnog besluiten dat een tijdelijke ontzegging van de rijbevoegdheid een zeer toepasselijke straf is en deze alsnog oplegt.
In dat soort gevallen kan het afwijzen van een schikking zich ook tegen je keren dus.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_56698113
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:41 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Oom Agent is je oom niet. Als je zo begint, lacht die rechter je natuurlijk ronduit uit!
De agent heeft een eed afgelegt, en dat is waar je het mee moet doen. Het woord van de agent gaat gewoon voor, tenzij je met zeer overtuigend bewijs kan komen. En 2 vrienden die bij je in de auto zaten terwijl je 120 reed door de bebouwde kom worden zeker niet zwaarwegender gevonden.
Ik kom uit een traditioneel Amsterdams gezin. Oom, tante, etc

Maar jij vindt het dus normaal dat het woord van een persoon zwaarder weegt dan dat van een ander, omdat die persoon een politie-agent is.

Ik begrijp het op zich wel, maar we moeten niet gaan doen alsof politie-agenten minder mens zijn dan jij en ik.

Dus mijn probleem is vooral dat de wet het mogelijk maakt dat de grillen van één persoon voldoende zijn om jou te veroordelen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:14:56 #99
152789 karr-1
pi_56698703
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

Dus mijn probleem is vooral dat de wet het mogelijk maakt dat de grillen van één persoon voldoende zijn om jou te veroordelen.
Het verbaast mij elke keer weer dat mensen gewoon denken dat agenten er zijn om ze te naaien en dat ze alles aan elkaar verzinnen als dat nodig is. Waar haal je dat vandaan?
pi_56699237
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar jij vindt het dus normaal dat het woord van een persoon zwaarder weegt dan dat van een ander, omdat die persoon een politie-agent is.

Ik begrijp het op zich wel, maar we moeten niet gaan doen alsof politie-agenten minder mens zijn dan jij en ik.
Tuurlijk kan ik mij voorstellen dat een agent iemand zou proberen te 'naaien'. Echter kan je ervan uit gaan dat het grootste deel van de mensen die klagen over 'onterechte' boetes leugenaars zijn. Op Fok zie je zeer regelmatig dit soort topics terugkomen waarin mensen de grootste smoezen proberen te verzinnen waarom zij nou net niet fout zaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')