D'r zijn genoeg plaatsen in NL waar 50 is toegestaan maar 100 ą 120 probleemloos kan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Pupp3t het volgende:
120 waar 50 mag.
Das idd wel redelijk aso...
Juist ik bracht echt niemand in gevaar daar, was verder niemand op de wegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg plaatsen in NL waar 50 is toegestaan maar 100 ą 120 probleemloos kan.
Daarnaast valt die 120 @ 50 niet onder Mulder dus dan gaat die wet weer niet op. Overigens kunnen ze bij andere zaken zulke onzorgvuldigheden ook nog aanpassen, is mijn ervaring. Ik ben er in elk geval wel voor veroordeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef JaapB het volgende:
Zoek eens op "wet mulder". Voor dit soort zaken maakt een schrijffou niet uit, die zaken mogen nog worden aangepast. Trouwens, als ze gemeten hebben dat jij 120 reed waar 50 is toegestaan dan was je al zonder rijbewijs geweest nu.
Kan wezen, ze zeggen zoveel. En verkopen zo vaak leugens. Maar als ze 120 @ 50 hadden kunnen meten was je je rijbewijs al kwijt geweest. Hebben ze nog vermeld hoe ze aan die snelheid kwamen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef tijnnl het volgende:
ook werd ik door de politie bijna van de weg gereden omdat ze voor me wilde komen rijden... dat was ik nog vergeten te melden. en 120 zeiden ze, ik weet haast zeker dat het minder was.
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef JaapB het volgende:
Zoek eens op "wet mulder". Voor dit soort zaken maakt een schrijffou niet uit, die zaken mogen nog worden aangepast. Trouwens, als ze gemeten hebben dat jij 120 reed waar 50 is toegestaan dan was je al zonder rijbewijs geweest nu.
Nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef tijnnl het volgende:
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?
oke das duidelijk, toch blijft het niet eerlijk danquote:
Tot je een 17-jarige fietster over het hoofd ziet en die op slag dood rijdt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Juist ik bracht echt niemand in gevaar daar, was verder niemand op de weg
Toch blijft het jammer dat TS zichzelf niet om een boom heeft gevouwen met z'n brik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:02 schreef Alleslijm het volgende:
Tot je een 17-jarige fietster over het hoofd ziet en die op slag dood rijdt.
Grote jongen hoor!
Dan zit je hier verkeerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef tijnnl het volgende:
Ik weet heus wel dat ik te hard reed en dat het niet helemaal netjes ging, maar het ging me er dus om of er onderuit te komen was, maar dat gaat lastig worden blijkt.
alleen al die figuren de me nogmaals de les willen lezen hoeve van mij echt niet te reageren
Wat is LAF regeling als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef GizartFRL het volgende:
Dit valt toch onder de LAF regeling?
Leugen + Ambtseed = Feit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Wat is LAF regeling als ik vragen mag?
ah mooie afkortingquote:
Jouw twee getuigen tegen twee ambtenaren onder ede vallen helaas weg. Het is jouw woord tegen het hunne en dan heeft het bevoegd gezag altijd gelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?
De snelheid hebben ze niet goed kunnen meten omdat ze waarschijnlijk te ver achter me zaten, anders had ik die boete + invordering rijbewijs wel gehad denk ik...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef tijnnl het volgende:
[..]
ah mooie afkortingjammer dat ik er het slahtoffer van wordt.
"Slachtoffer" lijkt me in deze niet helemaal de juiste termquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Je brengt het iets netter dan ik van plan was...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef anboni het volgende:
[..]
"Slachtoffer" lijkt me in deze niet helemaal de juiste term![]()
Voor wat betreft dat te hard rijden, ze zullen inderdaad geen 120 gemeten hebben, want dan hadden ze ter plekke je rijbewijs (en mogelijk zelfs auto) ingevorderd. Ze kunnen echter wel degelijk inschatten dat jij (blijkbaar veel) te hard gereden hebt. Op die basis kunnen ze je rijbewijs dan wel niet invorderen, ze kunnen het gegeven wel aan een OvJ voorleggen en die kan vervolgens wel sancties opleggen. Kortom: je bent gewoon het zaadje, hopelijk leer je d'r wat van voordat je jezelf (en mogelijk ook onschuldige anderen) om een boom vouwt.
ff voor de duidelijkheid je bent ook niet aangehouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef tijnnl het volgende:
ff voor de duidelikheid voor de snelheid heb ik geen boete gehad, alleen voor het rode licht... wat ze nooit goed gezien kunnen hebben.
In een 50-zone heb je ruim voldoene tijd om bij oranje licht tot stilstand te komen. Als je dat niet kon, dan riskeer je inderdaad een bon voor rood licht én voor snelheid. Jij neemt bewust het risico en moet daar nu de consequenties van aanvaarden. Wees maar blij dat 'alleen' bonnen zijn, voor hetzelfde geld rijd je een fietser/voetganger die over gaat steken uit zijn/haar schoenen met alle gevolgen vandien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef tijnnl het volgende:
Ben net aangehouden door de klpd, omdat ik door rood licht zou hebben gereden. Ging net van van oranje op rood. KLPD stond rechts en kan dat licht nooit gezien hebben ( zeiden zagen het rood uitsralen)
2 Vrienden van mij die er bij waren hebben ook gezien dat op het moment dat ik er doorheen reed het nog steeds oranje was.
Ook schijn ik een brief van het CBR te gaan krijgen, wegens asociaal rijgedrag. Volgens klpd reed ik 120 waar 50 mocht.
Die gaan kijken of ik dan een test moet doen of zo iets. en ik moet reageren op die brief anders ben ik rijbewijs kwijt, nou moet die test niet zo'n probleem zijn neem ik aan, denk dat er dan iemand gaat kijken of ik wel netjes rij en dat kan ik best.
Maar wat ik me afvraag, is er onder die boete van rood licht uit te komen, want,
KLPD kon dat licht zeer slecht zien ( alleen van de achterkant)
Ik heb 2 getuigen dat licht oranje was
Mijn kenteken staat verkeerd op de aankondeging van beschikking, allleen de letters, cijfers staan er niet
Er staat buiten bebouwde kom terwijl het binnen bebouwde kom was.
Hoop dat iemand weet wat mijn kansen zijn....
Niet aangehouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef tijnnl het volgende:
wel aangehouden... en heb dus die bon voor rood licht gekregen.....
dat begrijp ik, maar een feit is dus dat ze dat verkeerslicht niet hebben kunnen zien welke kleur het was, ook niet of het oranje was of rood, of misschien wel groen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
In een 50-zone heb je ruim voldoene tijd om bij oranje licht tot stilstand te komen. Als je dat niet kon, dan riskeer je inderdaad een bon voor rood licht én voor snelheid. Jij neemt bewust het risico en moet daar nu de consequenties van aanvaarden. Wees maar blij dat 'alleen' bonnen zijn, voor hetzelfde geld rijd je een fietser/voetganger die over gaat steken uit zijn/haar schoenen met alle gevolgen vandien!
staande gezet dan, of hoe ze dat ook noemen ( waarom ga ik hier eigenlijk op in)quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef tijnnl het volgende:
Ik weet heus wel dat ik te hard reed en dat het niet helemaal netjes ging
Ja, wat is het nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef tijnnl het volgende:
en reed ik best rustig
Wacht ff, je rijdt asociaal en dan vind je jezelf slachtoffer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan, jammer genoeg zat er niemand achter me en ook die 2 vrienden werken niet bij brandweer of iets.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef HEvaRe het volgende:
Of het nou wel of niet kon, als je je niet aan regels houdt kun je er een bon voor krijgen.
Gelukkig is het altijd mogelijk om een bezwaarschrift in te dienen.
Argumenten als: maar het was rustig, ik dacht dat het wel kon, koop je helaas niets voor.
Ik denk dat je getuigen helemaal niets hebt (bevooroordeeld)., maar als een van hen ook een ambtseed heeft is het te proberen (millitair, brandweerman/vrouw, etc)
Twee keer ambtseed is lastig om tegenin te beuken, maar met de juiste argumenten is het te doen.
Geef een onmogelijkheid tot remmen aan (iemand vlak achter je bijvoorbeeld, als dat tenminste het geval is).
Maar al met al denk ik dat de kans dat je er onderuit komt nihil is.
Leg 'ns uit? Als ik door de klpd wordt verzocht te stoppen, ben ik ook geneigd het over 'aanhouden' te hebben...quote:
Kijk eens achterop het gemiddelde verkeerslicht, daar zit een 'roodlichtverklikkertje'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef tijnnl het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar een feit is dus dat ze dat verkeerslicht niet hebben kunnen zien welke kleur het was, ook niet of het oranje was of rood, of misschien wel groen.
Op het moment dat ik door rood reed, stonden hun stil. Hebben mij op ruime afstand gevolgd, over zo'n 5 km.... daar heb ik me redelijk aan snelheid gehouden, dat bedoelde ik...quote:
Aanhouding = benen gespreid, handen op de motorkap en vervolgens geboeid op de rug.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef anboni het volgende:
[..]
Leg 'ns uit? Als ik door de klpd wordt verzocht te stoppen, ben ik ook geneigd het over 'aanhouden' te hebben...
Oke zal morgen eens kijken of dat er inderdaad zit, maar dan nog waroom zeggen ze dan "zagen het rood uitsralen" zeg dan meteen van dat kan je achterop het stoplicht zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Kijk eens achterop het gemiddelde verkeerslicht, daar zit een 'roodlichtverklikkertje'(of hoe zoiets ook heet)
Waarom zullen agenten alles verklappen? Het is toch veel leuker als ze de opsporingstrucjes niet aan de grote klok hangen? Veel makkelijker om even die ¤ 130 te cashenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Oke zal morgen eens kijken of dat er inderdaad zit, maar dan nog waroom zeggen ze dan "zagen het rood uitsralen" zeg dan meteen van dat kan je achterop het stoplicht zien.
Dat zul je aannemelijk moeten maken. Als de KLPD beweert dat ze het hebben kunnen zien zul je aan moeten tonen dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef tijnnl het volgende:
Maar het feit dat ze het niet of heel slecht) hebben kunnen zien is dat niet iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |