D'r zijn genoeg plaatsen in NL waar 50 is toegestaan maar 100 à 120 probleemloos kan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Pupp3t het volgende:
120 waar 50 mag.
Das idd wel redelijk aso...
Juist ik bracht echt niemand in gevaar daar, was verder niemand op de wegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg plaatsen in NL waar 50 is toegestaan maar 100 à 120 probleemloos kan.
Daarnaast valt die 120 @ 50 niet onder Mulder dus dan gaat die wet weer niet op. Overigens kunnen ze bij andere zaken zulke onzorgvuldigheden ook nog aanpassen, is mijn ervaring. Ik ben er in elk geval wel voor veroordeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef JaapB het volgende:
Zoek eens op "wet mulder". Voor dit soort zaken maakt een schrijffou niet uit, die zaken mogen nog worden aangepast. Trouwens, als ze gemeten hebben dat jij 120 reed waar 50 is toegestaan dan was je al zonder rijbewijs geweest nu.
Kan wezen, ze zeggen zoveel. En verkopen zo vaak leugens. Maar als ze 120 @ 50 hadden kunnen meten was je je rijbewijs al kwijt geweest. Hebben ze nog vermeld hoe ze aan die snelheid kwamen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef tijnnl het volgende:
ook werd ik door de politie bijna van de weg gereden omdat ze voor me wilde komen rijden... dat was ik nog vergeten te melden. en 120 zeiden ze, ik weet haast zeker dat het minder was.
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef JaapB het volgende:
Zoek eens op "wet mulder". Voor dit soort zaken maakt een schrijffou niet uit, die zaken mogen nog worden aangepast. Trouwens, als ze gemeten hebben dat jij 120 reed waar 50 is toegestaan dan was je al zonder rijbewijs geweest nu.
Nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef tijnnl het volgende:
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?
oke das duidelijk, toch blijft het niet eerlijk danquote:
Tot je een 17-jarige fietster over het hoofd ziet en die op slag dood rijdt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Juist ik bracht echt niemand in gevaar daar, was verder niemand op de weg
Toch blijft het jammer dat TS zichzelf niet om een boom heeft gevouwen met z'n brik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:02 schreef Alleslijm het volgende:
Tot je een 17-jarige fietster over het hoofd ziet en die op slag dood rijdt.
Grote jongen hoor!
Dan zit je hier verkeerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef tijnnl het volgende:
Ik weet heus wel dat ik te hard reed en dat het niet helemaal netjes ging, maar het ging me er dus om of er onderuit te komen was, maar dat gaat lastig worden blijkt.
alleen al die figuren de me nogmaals de les willen lezen hoeve van mij echt niet te reageren
Wat is LAF regeling als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef GizartFRL het volgende:
Dit valt toch onder de LAF regeling?
Leugen + Ambtseed = Feit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Wat is LAF regeling als ik vragen mag?
ah mooie afkortingquote:
Jouw twee getuigen tegen twee ambtenaren onder ede vallen helaas weg. Het is jouw woord tegen het hunne en dan heeft het bevoegd gezag altijd gelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Oke en op het feit dat ze dat verkeerlicht niet hebben kunnen zien en dat ik 2 getuigen heb is daar misschien wat mee te doen?
De snelheid hebben ze niet goed kunnen meten omdat ze waarschijnlijk te ver achter me zaten, anders had ik die boete + invordering rijbewijs wel gehad denk ik...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef tijnnl het volgende:
[..]
ah mooie afkortingjammer dat ik er het slahtoffer van wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |