Nou, ik ga mezelf niet in een moeilijkere situatie plaatsen dan waar ik nu al in zit,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of een beetje boter en een beetje olie. Maar dat is voor half-gevorderde bakkerd NED, kies jij maar één van de twee.

LEZEN!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef remlof het volgende:
Kan je ook olijfolie gebruiken ipv boter als je aardappels bakt? Jeweets, dat is veel gezonder enzo.
Die gebruik ik dus al!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:52 schreef NED het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd olijfolie om te bakken. Dat kan ik toch ook voor aardsappeltjes gewoon gebruiken of niet?

Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ben wel benieuwd!
 !!
!! 

Dat jíj olijolie overal voor gebruikt weten wequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef remlof het volgende:
Kan je ook olijfolie gebruiken ipv boter als je aardappels bakt? Jeweets, dat is veel gezonder enzo.

Jamaar dan zijn ze toch nog keihard van binnen!? Dat is vies!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef Induhskaai het volgende:
Volgende keer gewoon aardappels schillen, in partjes snijden, afspoelen en in een koekepan met olijfolie en boter bakken.

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even voorgekookte krieltjes bakken.

Tijdens het bakken garen ze ook..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef NED het volgende:
[..]
Jamaar dan zijn ze toch nog keihard van binnen!? Dat is vies!!
Als dit nu lukt dan doe ik het de volgende keer weer precies zoals yvonne zei dat het moest
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |