Dat jíj olijolie overal voor gebruikt weten wequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef remlof het volgende:
Kan je ook olijfolie gebruiken ipv boter als je aardappels bakt? Jeweets, dat is veel gezonder enzo.
Jamaar dan zijn ze toch nog keihard van binnen!? Dat is vies!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef Induhskaai het volgende:
Volgende keer gewoon aardappels schillen, in partjes snijden, afspoelen en in een koekepan met olijfolie en boter bakken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even voorgekookte krieltjes bakken.
Tijdens het bakken garen ze ook..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef NED het volgende:
[..]
Jamaar dan zijn ze toch nog keihard van binnen!? Dat is vies!!
Als dit nu lukt dan doe ik het de volgende keer weer precies zoals yvonne zei dat het moest![]()
Nou, als het allemaal goed uitpakt dan mag yvonne wel een keertje komen eten heir om mijn aardappels te proeven hoor!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef Wexy het volgende:
Maar is goed yvonne heeft jou geleerd hoe je echte aardappels moet koken voor de gebakken aardappelstukjes.
spuit elf....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ga op kooklesAls je niet eens weet hoe je aardappelen moet bereiden
Ga op internetles.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ga op kooklesAls je niet eens weet hoe je aardappelen moet bereiden
Die bal was niks mis mee! Dat kan ik heus wel hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef Wexy het volgende:
volgende keer ook even aan yvonne vragen hoe je een fatsoenlijke burger of bal uit een homp gehakt kan krijgen?..
was dat een bal???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef NED het volgende:
[..]
Die bal was niks mis mee! Dat kan ik heus wel hoor.
Dat aardappelen koken nou eenmaal niet mn sterkste punt is kan ik ook niks aan doen,
maar ik weet echt wel hoe ik een lekkere gehaktbal moet maken hoor!
Traag und so...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ga op internetles.
Als je niet eens weet dat dubbelposten voor debielen is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |