Leuk speelgoed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:01 schreef BossFight het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Straks even halen!
Waar ben'de allemaal geweest dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef BossFight het volgende:
Koptelefoon niet kunnen vinden in Breda. Dan maar bestellen.
wjz, maar dan school = werk, of werk = school, hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:51 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen mensen. Laatste werkdag van de week.
Mediamarkt, die radioshack achtige toko tegenover de mac, bij die dure hifi zaak bij de bibliotheek maar die hadden allemaal alleen maar sennheizer. Ken niet echt een dj-gear zaak in Breda.quote:
Tunesville binnengerend? Die hebben wat gear liggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:00 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mediamarkt, die radioshack achtige toko tegenover de mac, bij die dure hifi zaak bij de bibliotheek maar die hadden allemaal alleen maar sennheizer. Ken niet echt een dj-gear zaak in Breda.
Zoals ik al zei, ik bestel hem wel gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef veldmuis het volgende:
Kun je vergeten denk ik. Nergens in Breda een winkel gezien waar ze Reloop producten verkopen. Op de fiets naar Eindhoven of Rotterdam is een goeie keus!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:51 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen mensen. Laatste werkdag van de week.
Wanneer?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:30 schreef JDude het volgende:
Van't weekend maar weer eens Guitar Hero'en, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |