LoL !quote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef Asics het volgende:
het was een warme dag.
Echt een dag om het riool te ontstoppen.
whehe - liever niet als de drollen nog tot mid zomer daar liggen wachten zal het niet lekker gaan ruiken denk.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef salutem het volgende:
[..]
LoL !
Kon dat niet wachten tot hartje zomer ??
Er stond een tent met Brand als ik me niet vergis.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:10 schreef Ritchie het volgende:
dan was het geen bier overigens, want dat programma wordt gesponsord door heineken.
Ik vond het hier al zo stil. Jij was weg!quote:Op maandag 11 februari 2008 04:53 schreef BossFight het volgende:
En weer terug in dit koude landje.
Heb het stiekum wel een beetje gemist.
Maar niet heel erg!
Doe eens niet zo roepen met dat weekend.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Ritchie het volgende:
Geoeiemorgen! Ist al bijna weekend?
Oooh deze eek maar 4 dagen overwerken....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Deze week maar 3 dagen werken.
Elk mens heeft wel eens een weekje zon nodig in de winter.quote:Op maandag 11 februari 2008 07:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het hier al zo stil. Jij was weg!
Ja, inderdaad. Misschien dat ik dat eens moet inlassen rond carnaval. Ieder jaar een paar dagen zonquote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef BossFight het volgende:
Elk mens heeft wel eens een weekje zon nodig in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |