Merk je niks van als ze de handeling met je verricht.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ze kijkt een beetje dom. Maar goed.
Mja da wittik nie hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Merk je niks van als ze de handeling met je verricht.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef Asics het volgende:
Weekend!!!
Juistquote:Op maandag 18 februari 2008 16:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Alexis Bledel is best goed te doen.
Ik zou er geen nee tegen zeggen
Bij Rory weet je tenminste dat die in de serie blijftquote:Op maandag 18 februari 2008 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ze kijkt een beetje dom. Maar goed.
SPOILERTAGS!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:38 schreef Clauw het volgende:
Bij Rory weet je tenminste dat die in de serie blijft
Bij Jess niet![]()
en goedemorgen
Dat wordt een rustige werkdag voor je dan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:54 schreef BossFight het volgende:
Ik drink eerst even wel een red bulletje om wakker te worden.
Maar toch bedank JD. Ik zit met mijn Ipod achter mijn bureau omdat mijn internetradio niet meer goed werkt om 1 of andere reden. Denk alleen dat ik nu de telefoon niet meer ga horen.
De ene helft van school is op excursie en de andere heeft proefwerkweek. Dus het is heel de week lekker rustig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt een rustige werkdag voor je dan!
* JDude haalt nog een sloot koffie.
Radipod?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef BossFight het volgende:
[..]
De ene helft van school is op excursie en de andere heeft proefwerkweek. Dus het is heel de week lekker rustig.
Nieuwsflits:
Wow hoor NU op de radio dat castro is afgetreden. Maargoed, niet zo boeiend eigenlijk. Zijn broertje gaat gewoon verder waar hij gestopt is.
Nee KinkFM werkte weer ineens. Dus dat is prima. En dan hoor ik de telefoon tenminste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |