Ho ho, het is ZIJONLINE hè, eerst zien dan geloven. Ik zou het wel een stunt vinden trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Miljonairs die de godsganse dag in een pleetjair spelletjes doen!
Nadia zwanger?!? Brooke Baby!
inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Jaap vroeg gister nog aan Dennis of Naad al zwanger is van Broek, hij zei NEE!!!
lol, ik vroeg me al af wat het warenquote:
Als ze het wisten waarom zoop Nadia dan door.En wat heeft ze gedronken met oudjaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Jaap vroeg gister nog aan Dennis of Naad al zwanger is van Broek, hij zei NEE!!!
Er zullen toch wel placemats met playmates zijn?quote:
En waarom liet ze zich behandelen door die Spaanse charlatan Dr. Sanchez?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:49 schreef rooie3 het volgende:
Als ze het wisten waarom zoop Nadia dan door.En wat heeft ze gedronken met oudjaar.
Heerlijk, jankend de poort uit dat zeikwijf. Go Eric,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef schatje het volgende:
Eric: "Selene gaat 'm nog krijgen, het is net een Natasia".
Ben benieuwd wanneer ze weggaat.... zag haar gisteren al de private ingaan om te bellen naar achter, dus ik denk dat ze de bui al voelt hangenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef schatje het volgende:
Eric: "Selene gaat 'm nog krijgen, het is net een Natasia".
Brian is al vroeg vertrokken naar Beverwijk dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:54 schreef blomst het volgende:
goedemiddag
De slaap weer uit en wie zie ik Eric![]()
Hebben ze Brian al para gemaakt?
Kus Kelly zeker?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:55 schreef Kinga het volgende:
Dennis Bax - Laat me vrij zijn - Fans
Volgens ZIJ-online zal Naad dus over 6 maanden bevallen en zou dat eind juni zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:39 schreef markisboer het volgende:
EXCLUSIEf! EERSTE GOUDEN KOOI-BABY! NADIA DRIE MAANDEN ZWANGER VAN DENNIS!
(9-2-2008) Het had nog tot maandag geheim moeten blijven, maar ook de muren in De Gouden Kooi hebben voor ZIJonline oren en dat betekent dat deze site u vandaag exclusief kan melden dat de eerste Gouden Kooi-baby over zes maanden geboren wordt! Nadia, de half Marokkaanse die eind juni 2007 De Gouden Kooi betrad, is namelijk zwanger van mede ex-miljonair Dennis die negen dagen eerder dan Nadia de villa betrad!
Beiden verlieten eind november, begin december de miljonairsvilla uit vrije wil. En nu is duidelijk waarom, want Nadia en Dennis wisten toen al dat zij zwanger was! De terugkeer van Dennis gisteren in de miljonairsvilla is dan ook om zijn vroegere medebewoners van het heuglijke nieuws op de hoogte te stellen!
Bij Erik heb ik altijd het idee dat ik een vork moet doorslikken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Man man man... ik vind het echt bizar, eric en dennis weer in dat hok... vooral dat laatste geval. Ik mag Eric totaal niet maar die weet altijd wel voor actie te zorgen daar.
Dat is Fernando, hij komt de playmates installeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:55 schreef blomst het volgende:
Wie is die man in het donker?
De nieuwe vriend van Eric?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |