Waarschijnlijk weet hij nog niet dat de Telegraaf het al online heeft staan en denkt nog steeds dat het maandag pas bekend zal wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:46 schreef petraa het volgende:
Zou Dennix niet durven zeggen dat Nadia zwanger is ?
wat zijn huub z'n stories nu al op ?quote:Tsja Huub, daar zit je dan en er komt geen zinnig woord uit Claire.
1maart en 7 maart mogen ze weer samen op toer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Yep @ Disana, je hoort het nu al. Hij weet alles over de set up van Huub en Jaap mbt Mikey. Gelukkig waakt St. Brian over Mikey, dat scheelt.
Wat was het gisteravond leuk op de streams zonder deze 2.
[ afbeelding ]
Mag dat zwart op wit, met handtekeningen eronder?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk om dit zinnetje uit het artikel.
"Ze willen dat het kindje zonder camera's kan opgroeien".![]()
Mute, kan er echt niet meer naar luisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Yep @ Disana, je hoort het nu al. Hij weet alles over de set up van Huub en Jaap mbt Mikey. Gelukkig waakt St. Brian over Mikey, dat scheelt.
[ afbeelding ]
Informatie van buitenaf, da's duidelijk. En dan maar zeiken over de aanwezigheid van ook eens een vriend van Huub.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Eenderde rust, de rest is voeding en training, zei hij. Wat een rare sport is dat, je zult maar met zo'n vent getrouwd zijn die aan niets anders meer toekomt door zo'n lullig spelletje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:00 schreef petraa het volgende:
Brian moet ook overdag zijn rust pakken van Hans, dus hij moet dat overdag even doorgeven en gaan liggen.
Je hoort haar ook zeggen terug ???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef Kinga het volgende:
Claire maakt ook even gebruik van de cameraman on standby.
Als die Oostblok-slachter met hem klaar is, kan ie nog wékenlang rust pakken. In het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:00 schreef petraa het volgende:
Brian moet ook overdag zijn rust pakken van Hans, dus hij moet dat overdag even doorgeven en gaan liggen.
Lekker professioneel, ik lig in een deuk.quote:
Nu stond ze in elk geval te lachen, volgens mij omdat ze een steentje naar de cameraman gooide.quote:
He?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hoort haar ook zeggen terug ???
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:10 schreef petraa het volgende:
Nu zegt ze Sorry en ligt in een deuk
ik vind deze nog steeds een goeie... amanda die ff voordoet hoe het eraan toeging in de douchequote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie gok. Een tand door de lip van Eric, aiaiaiaiai. Nee , een doucheslang om je nek is lekker.
Wat heb ik gisteravond en vandaag die RAT NIET gemist.
waarom niet... ze hebben ruim 2 maanden bij elkaar in de MB geslapen.... totdat Nicolaas op slinkse wijze, Huub eruit zette (en hij terug naast Syl. ging liggen)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:14 schreef Cahir het volgende:
Waarom zijn Erik en Dennis nou weer terug?
En durft Huub nu wel weer opeens met Erik te slapen?
Aha, ik vroeg me al af over wie het ging. Laten ze eens goed naar 'hun' Mikey kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:17 schreef riri het volgende:
Selene over Eric:Die zuipt ook veel hé
Brian:Zuipen en drugs...zware drugs...daarom zijn zijn tanden ook zo
Huub en Erik kregen toch ruzie om Erik aan de lul van Huub zat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:19 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom niet... ze hebben ruim 2 maanden bij elkaar in de MB geslapen.... totdat Nicolaas op slinkse wijze, Huub eruit zette (en hij terug naast Syl. ging liggen)
Heb ik een deuk gelegen om de COS..... heerlijk, die boem, boem Dennix en zijn streken à la 100%![]()
Volgens mij was het meer omdat Huub sliep terwijl Eric aan hem zat. . .quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Huub en Erik kregen toch ruzie om Erik aan de lul van Huub zat?
En dan klagen dat Eric teveel info gaf! HIj krijgt alle info op de sportschoolquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Disana het volgende:
Brian instrueert zijn roedel: ze willen jullie veel laten drinken.
En die ruzie is in het huis al uitgesproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer omdat Huub sliep terwijl Eric aan hem zat. . .
Ja, dat zei ik eerder ook al. Kennelijk heeft hij zelfs achter gevraagd of er niet teveel info zou worden doorgegeven door Eric.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
En dan klagen dat Eric teveel info gaf! HIj krijgt alle info op de sportschool
Ja en volgens mij mag er ook niet meer over gepraat worden van achter.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
En die ruzie is in het huis al uitgesproken.
Ja, dat zegt hij er volgens mij nog even achteraan om te verbloemen dat hij buiten alles heeft gehoord.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:31 schreef petraa het volgende:
B: Het frustreert dat wij afluisteren en dat wij de meerderheid van stemmen doorhebben.
Precies dat!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij er volgens mij nog even achteraan om te verbloemen dat hij buiten alles heeft gehoord.
quote:Bleh... Dus madam dronk gewoon door tijdens haar zwangerschap. En kreeg electro-shocks op haar buik van een charlatan, terwijl ze zwanger was. Alles om mooier te worden en die 3 buiken weg te werken. Arm ongeboren kind.
quote:Lekker voor z'n kind je vader een homo je moeder een omgebouwde kerel toch knap ik wist niet eens dat dat al kon de medischewetenschap staat ook voor niet meer tegenwoordig.
quote:Heel nederland heeft kunne zien hoe die kind is verwekt. ongelooflijk als hij later de beelden terug ziet. kun je je kind niet aan doen. Heb nu al medelijden met het kind.
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer omdat Huub sliep terwijl Eric aan hem zat. . .
Dat ze zich nog niet afgevraagd hebben waar Brian was in 2005quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:34 schreef Guuskeee het volgende:
kan de febo brian niet een jorannetje bij amanda laten doen? gewoon een boot-uitje via een gescripte stemming aan brian en amanda geven, brian en amanda met bootje de zee op, en een uurtje later komt brian alleen terug
Nee, je zei niet dat het gebeurde terwijl Huub sliep, lees je post nog maar even terug.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef petraa het volgende:
~D: ik doe serieuze muziek
inderdaad wat een wijsneus hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef petraa het volgende:
~D: ik doe serieuze muziek en jij zit meer in skihut en carnaval, daar kan je goed geld mee verdienen.
Nou, hij maakt er in elk geval één COSser heel blij mee... dgk_fan liet daarstraks zijn neus weer zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie wel gelijk in...........het doet serieus pijn aan je oren !!
Die loser moeten ze een perm-ban geven met zijn dennix-geadoreer enquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hij maakt er in elk geval één COSser heel blij mee... dgk_fan liet daarstraks zijn neus weer zien
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die loser moeten ze een perm-ban geven met zijn dennix-geadoreer en
zijn kinderachtige plaatjes...........
Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ja dat vind ik ook, met al z'n klonen erbijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niemand hebt om van te houden...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet lelijk worden nu he... ik hou van jullie allebeiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niemand hebt om van te houden...![]()
![]()
![]()
geld dat ook voor een gastspeler dan weet ik ernog wel een paar . . . . .quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:59 schreef Kaleddis het volgende:
Huub denkt dat Dennix ook wel actie in de tent wil. Dat is goed voor z'n single. Maar weet wel dat zij dat dan moeten doen, want anders komt er niets van terecht![]()
Jaap bedenkt ondertussen dat een gast op elk moment weggestemd kan worden. Waarom dan niet gelijk Dennix ontslaan
Ja ik ook, maar zoals zo vaak zijn het Brian en Amanda die ons streamplezier vergallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:01 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
geld dat ook voor een gastspeler dan weet ik ernog wel een paar . . . . .
Och och, is ie dat bullshit verhaal weer aan het uitmelken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef beequeen het volgende:
Dennix wilde eigenlijk de stoel dwars door het raam gooien tijdens zijn exit, zo boos was hij.
gelukkig hebben we er vier . . . . . maar i.d wat een kwallen zijn datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zoals zo vaak zijn het Brian en Amanda die ons streamplezier vergallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |