geld dat ook voor een gastspeler dan weet ik ernog wel een paar . . . . .quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:59 schreef Kaleddis het volgende:
Huub denkt dat Dennix ook wel actie in de tent wil. Dat is goed voor z'n single. Maar weet wel dat zij dat dan moeten doen, want anders komt er niets van terecht![]()
Jaap bedenkt ondertussen dat een gast op elk moment weggestemd kan worden. Waarom dan niet gelijk Dennix ontslaan
Ja ik ook, maar zoals zo vaak zijn het Brian en Amanda die ons streamplezier vergallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:01 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
geld dat ook voor een gastspeler dan weet ik ernog wel een paar . . . . .
Och och, is ie dat bullshit verhaal weer aan het uitmelken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef beequeen het volgende:
Dennix wilde eigenlijk de stoel dwars door het raam gooien tijdens zijn exit, zo boos was hij.
gelukkig hebben we er vier . . . . . maar i.d wat een kwallen zijn datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zoals zo vaak zijn het Brian en Amanda die ons streamplezier vergallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |