Yep, heb het wel gezien en de tekst ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog geen vliegtuig gezien, iemand anders wel??
[ afbeelding ]
Dit is toch echt te triest voor woorden.![]()
Ik heb ff geen streams hier, maar lach me slap om deze foto en jullie commentaar erbijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Grappig en sneu tegelijk.... de enige aandacht voor dat vliegtuigje is van Dennis. Hij houdt vsn z'n fans zegt ie....... blijft een sukkel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Beetje om zich heen kijken. Ja, na een kwartier weet je wel wat er staat natuurlijk.
Handen in de zakken en maar om je heen kijken. Dadelijk zal die deze actie wel gaan vieren met een spetterend potje schaken
Een soort "Wie van de Drie".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Kind kan er gewoon uitkomen via de navels. Net zoals dat spelletje met die cavia's. Kan Brooke zelf kiezen uit welke navel ze komt. Wel leuk, RTL kan er gelijk een familieshow aan vast plakken.
En dat kan natuurlijk niet want ze zijn aan het racen! De arme jongen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Fans!! Hij houdt van jullie!!
Ik denk ik geef het even door. Hij gaat nu gelijk zijn nummertje draaien.
![]()
![]()
![]()
Bij de vijver? Ín de vijver!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:10 schreef noekje het volgende:
Vanavond gaat die vast een liedje zingen bij de vijver voor de fans om ze te bedanken.
En arme Kelly en Nadia fans!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet want ze zijn aan het racen! De arme jongen!
In zn kikkerpak die hij waarschijnlijk draagt bij al zijn optredens!quote:
Aber natürlich! Die Dennis, hij is ook geen steek veranderd en gelukkig maar!! Kunnen wij ook nog even lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:14 schreef farscapevr6 het volgende:
eerst een happie eten natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Aber natürlich! Die Dennis, hij is ook geen steek veranderd en gelukkig maar!! Kunnen wij ook nog even lachen.
5seconde in beeld geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis zorgde altijd voor harmonie hier. Iedereen was het met elkaar eens als het ging om Dennis. Op één iemand na maar die trok het ook niet meer. Dennis Kumbaya Bax.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben al 2 pagina's van deze COS hardop aan het lachen om die gast.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
voor de gelegenheid maar weer even mn oude ava van stal gehaald....
zou de tatoo van 0% dan toch waar zijn?
[ afbeelding ]
met een beetje geluk leest die nutcase mee
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:21 schreef farscapevr6 het volgende:
geen geluid op stream 3 en 4 ??
max 120kgquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het zwaar kut dat Jaap weer niet mee kan doen, die stoelen kunnen schijnbaar zijn gewicht niet dragen.
Hoorde Eric vanochtend iets zeggen in de trant van..."ik wil een kast, ik ga niet 3 dagen uit een koffer leven".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef milk-shake het volgende:
Is het bekend hoelang Dennix en Eric blijven???????????
Die gaat dus nooit meer wegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:43 schreef farscapevr6 het volgende:
nix blijft tot z n single in de top 10 staat
Gisteren zei Erik iets over blijven tot z'n jaardag....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef milk-shake het volgende:
Is het bekend hoelang Dennix en Eric blijven???????????
Die opmerkingen van haar netquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er net zo dom uit als Amanda....
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er net zo dom uit als Amanda....
Hij zal toch zijn zwangere vrouwtje bij moeten staan en haar 3 navels met zwangerschapsolie masseren anders wordt het nooit meer wat . Oeps, het was al niks.quote:
laat me vrij zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef akveor het volgende:
En nog een keer... allemaal inhaken...
![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk om dit zinnetje uit het artikel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef STAP01 het volgende:
Het bericht dat Naad zwanger zou zijn staat ook al in de Telegraaf!!!!!!!!!!!!!! Broekie komt eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk om dit zinnetje uit het artikel.
"Ze willen dat het kindje zonder camera's kan opgroeien".![]()
Yeah right, alsof er tegen de tijd dat Brooke geboren is ook nog maar iemand weet wie Naad en Nix warenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wel jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:11 schreef farscapevr6 het volgende:
zou dus betekenen dat de zaadjes van nix WEL wat doen?
Zou het zo kunnen zijn dat ze bedoelen dat het misschien een optie was Naad en Nix in dat hok te houden en haar daar laten bevallen. Denk terug aan Naad en hoe graag ze dat hok wilde verlaten. Flens dacht daar natuurlijk heel anders over......een primeur, de 1e DGK baby en een pracht verhaalllijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Yeah right, alsof er tegen de tijd dat Brooke geboren is ook nog maar iemand weet wie Naad en Nix waren
O is het toch een sikjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:15 schreef Kinga het volgende:
Wat een vreselijk sikje heeft Eric btw.
Dat zou zomaar eens heel goed kunnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat ze bedoelen dat het misschien een optie was Naad en Nix in dat hok te houden en haar daar laten bevallen. Denk terug aan Naad en hoe graag ze dat hok wilde verlaten. Flens dacht daar natuurlijk heel anders over......een primeur, de 1e DGK baby en een pracht verhaalllijn.
Dat is ook sterk, daar heb ik het net met Vic over. Dat ik het zo sneu voor die baby is, het zullen je ouders maar zijn, Naadloos en Dennix.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:20 schreef mootie het volgende:
Best wel triest eigenlijk als Nadia echt zwanger is. Die griet is zo gek als een deur... ze hebben net een paar maandjes een relatie.
Shitttt gemist, ik luisterde naar Huub en Clairequote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft weer een klaarkomverhaal over haar geweldige relaasie met Brian, Fernando luistert maar aan zijn kop te zien heeft hij zo zijn twijfels. Een langspeelplaat is lang.
Weet je dat ik het gewoon lullig vind voor Huub? Ik krijg hier echt een "Jaap/Dennix" gevoel bij, veroordeeld tot.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Disana het volgende:
Ook in dit gesprek merk je dat Huub er niet goed mee overweg kan dat Claire vrijwel geen weerwoord geeft. Je voelt dat hij het blijft proberen, maar dan vallen er van die stiltes waarvan hij licht ongedurig wordt.
Ze snapt niet waarom Eric nog vrienden kan zijn met Huub na alles wat hij hem gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Tsja Huub, daar zit je dan en er komt geen zinnig woord uit Claire.
[ afbeelding ]
Amanda daarentegen heeft het hoogste woord tegen Eric. Ik wacht op....asjebieft jonguh.
[ afbeelding ]
En waarom zij en Brian ineens de beste maatjes van Lieke zijn terwijl ze haar verrot hebben gescholden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze snapt niet waarom Eric nog vrienden kan zijn met Huub na alles wat hij hem gedaan heeft.
Wat IK niet snap hoe zij nog met Brian kan zijn na...
Goeie gok. Een tand door de lip van Eric, aiaiaiaiai. Nee , een doucheslang om je nek is lekker.quote:[b]Op zaterdag 9 februari 2008 16:49 schreef Disana het volgende:[/]
Gokje: het gaat over de aanwezigheid van Eric.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie gok. Een tand door de lip van Eric, aiaiaiaiai. Nee , een doucheslang om je nek is lekker.
Wat heb ik gisteravond en vandaag die RAT NIET gemist.
lullig he hoe durven ze !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het zwaar kut dat Jaap weer niet mee kan doen, die stoelen kunnen schijnbaar zijn gewicht niet dragen.
Tja. Maar evengoed is het godgeklaagd: alle gastspelers zijn altijd op hun hand, daar hebben ze enorm veel voordeel van. Bovendien verlaat vooral Brian de villa zoveel, dat je je in kunt denken wat voor spelinformatie hij zelf allemaal krijgt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie gok. Een tand door de lip van Eric, aiaiaiaiai. Nee , een doucheslang om je nek is lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |