gejat? Het Groningentopic?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, en weer ben ik niet de laatste. Volgens mij heb je de vorige ook al op slot gegooid, toch?
.
Die TT heb je zeker gejat van het Groningentopic?(dat heet 'Lekker skaten in de zon' oid).
Ik wil vandaag een cake gaan maken. Weet niet niet of ik dat doe, hoor. Ga in ieder geval even naar de AH nu om de boodschappen die ze bij de Plus niet hebben te halen.
En ik krijg zo'n zin in de lente nu.
Van mij mag het wel lente blijvenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Extra reden om dit weekend van de zon te genieten
Misschien zag je het in AT staan en kwam je daardoor op het idee? Weet ik veel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gejat? Het Groningentopic?neen.. dit heb ik totaal zelf bedacht
(wat moet ik met een groningen-topic?)
Dat probleem heb ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar kennelijk inspireert het zonnetje mensen tot sporten en dat is altijd goed.
Santanaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:28 schreef mordradead het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Groningen, even stappen met collega's.... laatste keer was met m'n neven gingen we om 7 uur 's ochtends nog eens naar Santana (24uur pool cafe)
Nou ja, dit is stiekem alleen een terugvindpost.
Misschien als ik er ooit eens in de buurt benquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh Miss S, het is een erg leuke stad! Moet je nodig een keer doen
Zit daar alleen op school, moet elke dag 2x een half uur met de auto om daar te komenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
je woont toch in Nijmegen?of zit je daar alleen op school?
Omdat de reistijd goed te doen isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
waarom dan niet gezellig een kamer daar zoeken?Nijmegen is zooooo leuk
we kunnen niet wachten tot we daar (weer) wonen
Veel studenten wonen nog thuis hoor, en ja ik moet er niet aan denken om in een kast te wonenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
zou niet aan moeten denken om te studeren en nog thuis te wonen![]()
zelfstandigheid
maargoed.. ieder z'n ding
Nu lekker Evy 15 lopen
Ik ben nog een weekje jongquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Thuis wonen heeft zo ook zijn voordelenNet als op jezelf wonen, maar daar eb je de rest van je leven nog tijd zat voor
Zolang ik maar niet volwassen hoef te wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:Meid, tot je dertigste vind ik je jong
In Nijmegen is er sowieso genoeg studentenleven, daar heb je geen klasgenootjes voor nodig lijkt mequote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het wel het nadeel van op het HBO zitten: alle mensen daar komen uit de regio, waardoor ze állemaal naar huis gaan, en er dus nagenoeg geen studentenleven is..
Ben daarom ook nu wel blij (niet als voornaamste reden van mijn overstap, maar wel een fijne bijkomstigheid) dat ik naar de universiteit ga waar gelukkig heel veel mensen wél het huis uit gaan en daardoor er 's avonds ook wat te beleven valten dat vind ik dan ook weer heel belangrijk.. ben geen elke-avond-kroegtijger, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben, zeg maar
het grootste gedeelte van je sociale contacten zul je opdoen 'op school', aangezien je daar fulltime aanwezig bent.. met je 'klas', dus zul je daar veel aan hebben... Vooral als je niet zomaar in de kroeg iemand aanspreektquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In Nijmegen is er sowieso genoeg studentenleven, daar heb je geen klasgenootjes voor nodig lijkt me
En als je op kamers woont heb je toch ook je huisgenoten?
Ik ben sowieso niet van het typische studentenleven
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
woon al vanaf mijn 19e in een eigen huis, en zou niets anders gedaan willen hebben![]()
Rijke ouders, denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
De meeste studenten kunnen met moeite een kamer betalen
Volgens mij ben ik veelste veel een meisje meisje om dat leuk te kunnen vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Man, ik heb het zo vreselijk leuk gehad. Heb 5 jaar in een vies, krap, supergezellig studentenhuis voor 4 gewoond. Echt heel erg goede herinneringen aan
Meisje-meisje? Ach, op een bepaalde manier ben ik dat ook wel, maarja, je moet wat, als je een technische studie doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik veelste veel een meisje meisje om dat leuk te kunnen vinden
1x in de week naar mijn vriend op zijn kamer vind ik genoeg
Maar volgens mij moeten we weer een beetje ontopic....
Hier eten we chinees meestal eens in de 3 weken, ik kan het me ouders moeilijk verbiedenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga bapao's maken(zelfgemaakt dan hè).
Ik eet dus nooit meer chinees, da's een van mijn 'lifestyle-changes'. Eerst deden we dat bijna elke week, als ik weer s geen zin had om te koken. Maar ik krijg er altijd buikpijn van.
Frites eet ik nog wel af en toe. Maar alleen echt goeie, en niet als tussendoortje.
Goed bezig, hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |