abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56621899

Het vorige deel: Slank de lente in # 125 Jubileumtopic!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_56621911
gets, was ik toch de laatste had bijna niet meer gekeken

maar, een toepasselijke TT, al zeg ik het zelf niets heerlijkers dan nu hardlopen.. zonnetje, blije mensen, knopjes aan de bomen nu boodschappen doen, brunch laten zakken en dan er weer tegenaan
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:43:16 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56621943
Haha, en weer ben ik niet de laatste . Volgens mij heb je de vorige ook al op slot gegooid, toch? .

Die TT heb je zeker gejat van het Groningentopic? (dat heet 'Lekker skaten in de zon' oid).
Ik wil vandaag een cake gaan maken. Weet niet niet of ik dat doe, hoor. Ga in ieder geval even naar de AH nu om de boodschappen die ze bij de Plus niet hebben te halen.

En ik krijg zo'n zin in de lente nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_56622011
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, en weer ben ik niet de laatste . Volgens mij heb je de vorige ook al op slot gegooid, toch? .

Die TT heb je zeker gejat van het Groningentopic? (dat heet 'Lekker skaten in de zon' oid).
Ik wil vandaag een cake gaan maken. Weet niet niet of ik dat doe, hoor. Ga in ieder geval even naar de AH nu om de boodschappen die ze bij de Plus niet hebben te halen.

En ik krijg zo'n zin in de lente nu .
gejat? Het Groningentopic? neen.. dit heb ik totaal zelf bedacht (wat moet ik met een groningen-topic?)
Ja doei.
pi_56622040
Succes met proppen vanavond, MoBlo Anders moeten ze maar in de hal blijven staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56622176
behalve dat het na het weekend weer minder word
pi_56622207
Ik ga morgen lekker een lange strandwandeling maken
Nu eerst lunchen, en pas rennen als dat is gezakt, of course
pi_56622209
Extra reden om dit weekend van de zon te genieten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56622787
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Extra reden om dit weekend van de zon te genieten
Van mij mag het wel lente blijven lekker weer rokjes en jurkjes aan zonder panties
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:42:24 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56622791
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gejat? Het Groningentopic? neen.. dit heb ik totaal zelf bedacht (wat moet ik met een groningen-topic?)
Misschien zag je het in AT staan en kwam je daardoor op het idee? Weet ik veel? .
Maar kennelijk inspireert het zonnetje mensen tot sporten en dat is altijd goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_56623040
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar kennelijk inspireert het zonnetje mensen tot sporten en dat is altijd goed .
Dat probleem heb ik niet
Ben erg ongesteld dus geen behoefte aan sporten op het moment
pi_56623116
Wat is het buiten heerlijk Ik kwam helemaal happy terug van het boodschappen doen net, terwijl ik dat zaterdags normaal altijd een hel vind. Maar iedereen leek zo opgewekt Dat gevoel werd trouwens nog versterkt omdat ik voor het eerst in maanden weer hagelslag op m'n boterham had, ik vond dat het best eens mocht van mezelf. Verder huisje schoongemaakt, nu aan het werk voor school en vanavond werken

Oja en ik rook narcissen!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:09:23 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56623188
Ik ruik cake .
Niet meer actief op Fok!
pi_56623204
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ruik cake .
Wat voor cake wordt het?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:11:34 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56623228
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:10 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wat voor cake wordt het?
Een doodnormale cake .
Niet meer actief op Fok!
pi_56623263
Eens kijken of ik morgen mijn vriendje vroeg het bed uit krijg voor een boswandeling
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:28:15 #17
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56623461
Ik ga vanavond ook naar Groningen, even stappen met collega's.... laatste keer was met m'n neven gingen we om 7 uur 's ochtends nog eens naar Santana (24uur pool cafe )
Nou ja, dit is stiekem alleen een terugvindpost.
Bernie en ik zijn tof.
pi_56623482
's ochtends vroeg al aan de drank?

het is goddelijk buiten

alle boodschappen zijn binnen, en dan nu de hardloopkleren aan

ga volgende week, geinspireerd door de andere lopers, maar eens voor échte hardloopschoenen kijken bij Runnersworld in Nijmegen

zonnetje

en het blijft volgens het KNMI nog wel even zo.. iig droog en maar 10% kans op regen de komende week
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:30:06 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56623488
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:28 schreef mordradead het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Groningen, even stappen met collega's.... laatste keer was met m'n neven gingen we om 7 uur 's ochtends nog eens naar Santana (24uur pool cafe )
Nou ja, dit is stiekem alleen een terugvindpost.
Santana . Ben ik ook wel geweest.
Niet meer actief op Fok!
pi_56623539
Ik ga straks ook naar Groningen Net lekker een half uur gewandeld in de zon (moest lopend vanaf het station naar huis). Ik ben nu heerlijk soep aan het eten en aan het wachten tot mijn wasmachine klaar is; wil die was toch echt nog even ophangen.
pi_56623582
Gaat hier iedereen naar Groningen
Ik ben er nog nooit geweest....
pi_56623633
Oh Miss S, het is een erg leuke stad! Moet je nodig een keer doen
pi_56623646
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh Miss S, het is een erg leuke stad! Moet je nodig een keer doen
Misschien als ik er ooit eens in de buurt ben
Het is ook zo ver van brabant
pi_56623674
je woont toch in Nijmegen? of zit je daar alleen op school?
Ja doei.
pi_56623700
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
je woont toch in Nijmegen? of zit je daar alleen op school?
Zit daar alleen op school, moet elke dag 2x een half uur met de auto om daar te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')