Ik denk dat jij daarvoor eerder op moet passenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
pas maar op dat ie niet aan je knoopjes zit!
Eddy Zoey onderzoekt de gastvrijheid van Dongeradeel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?. Echt de mijne? Kan niet!
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eddy Zoey onderzoekt de gastvrijheid van Dongeradeel.
Ik zei toch dat het op NL3 was!?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt?. Dan had ik dat willen zien!
Ik heb het einde nog gezien ja. In het Fryske topic kom ik nooit. Ik kan niet tegen Friezen die geen Frysk kunnen typen en het toch doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het op NL3 was!?
En in het Fryske topic had ik het ruim op tijd gezegd
maar geod zla ook wel op uitzendinggemsit komen. was leukveel bekende gezichten
Kist net tsjin myquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het einde nog gezien ja. In het Fryske topic kom ik nooit. Ik kan niet tegen Friezen die geen Frysk kunnen typen en het toch doen.. Ik ga het nog even opzoeken ja.
.
Wij gingen naar "Atonement", ook aan te raden. In ieder geval niet engquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk! Wij zijn zaterdag naar Sweeney Todd geweest. Ik vond 'm doodeng..

Dat wel ja, heel leuk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:50 schreef teigan het volgende:
leuke avond gehad bob. ?
ik heb keelpijn, best irritant..
sterkte...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Griepkrijger meldt. Halve nacht wakker gelegen, zit hier zwetend in de ub gewapend met strepsils en paracetamol. En de rugpijn is killing me..
Maar goedemorgen allemaal hoor!.
Uiteraard. Ik ziek, dan de rest ook!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef teigan het volgende:
[..]
sterkte...
maar je gaat nu dus ook de halve ub nog even aansteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |