Ik denk dat jij daarvoor eerder op moet passenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
pas maar op dat ie niet aan je knoopjes zit!
Eddy Zoey onderzoekt de gastvrijheid van Dongeradeel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?. Echt de mijne? Kan niet!
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eddy Zoey onderzoekt de gastvrijheid van Dongeradeel.
Ik zei toch dat het op NL3 was!?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt?. Dan had ik dat willen zien!
Ik heb het einde nog gezien ja. In het Fryske topic kom ik nooit. Ik kan niet tegen Friezen die geen Frysk kunnen typen en het toch doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het op NL3 was!?
En in het Fryske topic had ik het ruim op tijd gezegd
maar geod zla ook wel op uitzendinggemsit komen. was leukveel bekende gezichten
Kist net tsjin myquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het einde nog gezien ja. In het Fryske topic kom ik nooit. Ik kan niet tegen Friezen die geen Frysk kunnen typen en het toch doen.. Ik ga het nog even opzoeken ja.
.
Wij gingen naar "Atonement", ook aan te raden. In ieder geval niet engquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk! Wij zijn zaterdag naar Sweeney Todd geweest. Ik vond 'm doodeng..
Dat wel ja, heel leuk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:50 schreef teigan het volgende:
leuke avond gehad bob. ?
ik heb keelpijn, best irritant..
sterkte...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Griepkrijger meldt. Halve nacht wakker gelegen, zit hier zwetend in de ub gewapend met strepsils en paracetamol. En de rugpijn is killing me..
Maar goedemorgen allemaal hoor!.
Uiteraard. Ik ziek, dan de rest ook!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef teigan het volgende:
[..]
sterkte...
maar je gaat nu dus ook de halve ub nog even aansteken?
In Groningen is geen strand volgens mij, maar over de dijk wandelen en bij de visafslag een visje eten in delfzijl is ook leukquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef MaxMark het volgende:
Ok, waarrrrr is het dichtsbijzijndste (waddenzee-)strand? Ik meen me te herinneren dat Harlingen gewoon één en al dijk is, iig in de buurt van de boot. Kan ik gewoon op goed geluk ergens naar het noorden van Groningen rijden en dan kom je vanzelf wel bij strand terecht? Of is de gehele kust in het noorden een dijk?
Mja, maar dan moet je eerst dus met de boot en vervolgens naar het noorden van het eiland, omdat de zuidkant ook alleen maar dijk is. Lopen is te ver, dus dan moet je ook nog een taxi nemen naar de noordkant. Erg veel gedoe als je alleen maar even een strandwandeling wilt makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
De kusten die ik ken (bij Wierum (Fr), Nes en Lauwersoog) zijn voornamelijk dijk inderdaad. Is het geen idee om met de boot naar Schiermonnikoog te gaan? Daar ben je in no time dan.
Thx, ik ga dan toch maar even googlen naar de 'voorzieningen' in Harlingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In Groningen is geen strand volgens mij, maar over de dijk wandelen en bij de visafslag een visje eten in delfzijl is ook leuk
Ik meende dat harlingen wel een strand had maar dat weet ik niet zeker
Mja, maar is geen zee. En dat is wel een kleine vereiste.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het IJsselmeer te ver weg? Zijn daar geen stranden? Ik weet 't niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Ik zie het. Mijn kamer heeft nog bijna een grotere oppervlakte dan dat stukje strandquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:33 schreef Crack_david het volgende:
Delfzijl heeft een heeel klein stukje strand, maar of dat nou de moeite is.
Termunterzijl heeft een klein stukje strand. Maar de waddenzee is voornamelijk omgeven door dijk. Ga anders met Google Earth/Maps de dijk eens bij langsquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef MaxMark het volgende:
Ok, waarrrrr is het dichtsbijzijndste (waddenzee-)strand? Ik meen me te herinneren dat Harlingen gewoon één en al dijk is, iig in de buurt van de boot. Kan ik gewoon op goed geluk ergens naar het noorden van Groningen rijden en dan kom je vanzelf wel bij strand terecht? Of is de gehele kust in het noorden een dijk?
Noooooo!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:57 schreef teigan het volgende:
oeh, ik zie net dat er een toscana in Groningen komt....
foutfoutfout
weet ik niet, er stond een personeelsadvertentie in de gezinsbode... Ze zochten mensen voor een nog nieuw te openen vestiging in Groningen..quote:
Meer dan geniale ijssalon!quote:
Ik vind het serieus niet zo'n slecht planquote:
Ahquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef teigan het volgende:
De gezinsbode lag hier vanmiddag om een uurtje of 3 in de bus geloof ik..
Ahquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef teigan het volgende:
De gezinsbode lag hier vanmiddag om een uurtje of 3 in de bus geloof ik..
Wat is Muller?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het diner zelfs, toe maar. Dat klinkt bijna als Muller..
En sorry voor mijn compleet niet-helpende suggesties..
Het enige restaurant in Groningen - voor zover ik weet - met een Michelinster. Als gevolg uiteraard belachelijk duur en met wachtlijst.quote:
pagina 31, linkerkolomquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:35 schreef freecell het volgende:
Ja, hij lag er
Alleen ik kan de advertentie niet vindenAl 2x helemaal doorgespit
Nee, dat gaat me iets te verquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige restaurant in Groningen - voor zover ik weet - met een Michelinster. Als gevolg uiteraard belachelijk duur en met wachtlijst.
M'n ex was een enorme snob. Ik heb geweigerd.quote:
Golddigger?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ex was een enorme snob. Ik heb geweigerd.
I am of the stars. I am called "forever". Eternity courses through my veins. It is cold beyondquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap er niks meer van, maar in het kader van Golddiggers:Amy Winehouse - Fuck me pumps.
When you walk in the bar,
And you're dressed like a star,
Rockin’ your F me pumps.
And the men notice you,
With your Gucci bag crew,
Can’t tell who he’s lookin’ to.
Cuz you all look the same,
Everyone knows your name,
And that’s your whole claim to fame.
Never miss a night,
Cuz your dream in life,
Is to be a footballers wife.
You don’t like players,
That’s what you say-a,
But you really wouldn’t mind a millionaire.
You don’t like ballers,
They don’t do nothing for ya,
But you’d love a rich man six foot two or taller.
You’re more than a fan,
Lookin’ for a man,
But you end up with one-nights-stands.
He could be your whole life,
If you got past one night,
But that part never goes right.
In the morning you’re vexed,
He’s onto the next,
And you didn’t even get no text.
Don’t be too upset,
If they call you a sket,
Cuz like the news everyday you get pressed.
You don’t like players,
That’s what you say-a,
But you really wouldn’t mind a millionaire.
Or them big ballers,
Don’t do nothing for ya.
But you’d love a rich man six foot two or taller,
You can’t sit down right,
Cuz you jeans are too tight,
And your lucky its ladies night.
With your big empty purse,
Every week it gets worse,
At least your breasts cost more than hers.
So you did Miami,
Cuz you got there for free,
But somehow you missed the plane.
You did too much E,
Met somebody,
And spent the night getting caned.
Without girls like you,
There’d be no fun,
We’d go to the club and not see anyone.
Without girls like you,
There’s no nightlife,
All those men just go home to their wives.
Don’t be mad at me,
Cuz your pushing thirty,
And your old tricks no longer work.
You should have known from the jump,
That you always get dumped,
So dust off your fuck me pumps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |