Was je naar die beachparty?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:47 schreef Grulez het volgende:
Ben zaterdag nog naar Simplon geweest. Toen was het een half lege bedoeling, maar ach dat ikzelf niet echt door
Maar staat dat twee-onder-één-kappertje op 3 minuten van de Grote Markt in Groningen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef Dangel het volgende:
330 euro?voor 20 meer kun je mijn buurman/vrouw worden
in een 2 onder1 kappertje....
nee op 6 minutenvanhetZaailand inLeeuwardenenop 5minutenvanhet dorpspleinvanStiensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar staat dat twee-onder-één-kappertje op 3 minuten van de Grote Markt in Groningen?
Ik heb die prijs ook niet verzonnen. Mijn huisgenootje gaat eruit en we moeten een nieuwe vinden, that's all.
Ik woon voor 330 aan het prachtige damsterdiep en krijg 100 euro huursubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoekt er nog iemand een kamer? Hier komt per 1 april een kamer vrij.
Informatie:
Wat? Ongeveer 17 vierkante meter, met groot balkon, wastafel en ramen over de gehele breedte van de kamer.
Waar? Het prachtige Damsterdiep.. Bovenhuis met dakterras.
Wat kost het? Circa 330 euro inclusief.
Wie? Wij zoeken een net, rustig, niet-rokend persoon, die liever geen eerstejaars is, maar wel gezellig! Wij zijn 2 meiden van 22 en 21, en een jongen van 20.
Maar das niet inclusief!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef Dangel het volgende:
330 euro?voor 20 meer kun je mijn buurman/vrouw worden
in een 2 onder1 kappertje....
Het was half leeg en net niks volgens mij. Maar we waren om 16 uur al begonnen (feestje op voetbal) en het feest in Simplon was om half 6 ofzo afgelopen en daarna nog ff naar de shadrak geweest. Vergeef me dus dat ik niet alles met precies exact weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was je naar die beachparty?. Hebben wij ook nog over nagedacht.
Met de auto bedoel je neem ik aan? Ik had 't over fietsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee op 6 minutenvanhetZaailand inLeeuwardenenop 5minutenvanhet dorpspleinvanStiens
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik was van plan om donderdag met een bepaald persoon naar het strand te gaan, maar zo te zien gaat het weer niet mee zitten. Heeft iemand een suggestie wat nog meer leuk is om te doen donderdag overdag?
Alsnog naar het strand gaanquote:
Ja weet ik het.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Museum? Naar een toffe stad? Boswandeling? Zeehondencreche?
In ieder geval niet zeehondjes aaien, denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja weet ik het.. Wat doe jij dan op je dates?
Bedankt hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, donderdag is het Valentijn!.
Nee, dan weet ik niets behalve seks. Wel met een lief kaartje erbij natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |