Het is vaker lekker weer dan dat mijn mama jarig isquote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef nietzman het volgende:
Mamas zijn wel vaker jarig hoor, dit weer zie je zelden..
Moet je ff in de muisconfig scherm dinges ik ben geen nerd dus ik weet het niet precies maar ik heb deze zin wel in een aantal seconden kunnen typen maar toch ben ik geen nerd en ik gebruik geen punten ha!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Bob. het volgende:
Mijn linkermuisknop werkt niet meer. Dit is best wel irritant.
Na heel veel prutsen (hoe selecteer je dat vakje zonder te kunnen klikken?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff in de muisconfig scherm dinges ik ben geen nerd dus ik weet het niet precies maar ik heb deze zin wel in een aantal seconden kunnen typen maar toch ben ik geen nerd en ik gebruik geen punten ha!
Anyway.. moet je ff in de muis config pagina een aanpassing maken dat de muisknoppen omgekeerd werken, dan kan je je rechtermuisknop als de linker gebruiken.
Daarom liep zo'n dude van RTV Noord dus mensen lastig te vallen in de poelestraatquote:Op maandag 11 februari 2008 18:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier is de reden van het gemis van terrasjes:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=71525
GRONINGEN - Uitbaters van horecagelegenheden balen als een stekker. Want ook al schijnt de zon uitbundig, stoelen en tafels buiten zetten, dat mag niet.
De ondernemers mogen voor 1 maart geen terras buiten zetten, zo is de regel van de gemeente. Doen ze dat wel, dan riskeren ze een boete.
Hans Singelenberg van Koninklijke Horeca Noord-Nederland noemt de regel een 'gemiste kans'. De organisatie heeft een tijd geleden al aangegeven een 'jaar-rond-exploitatie' te willen, zodat uitbaters het gehele jaar een terras buiten kunnen zetten. De gemeente wil daar echter niet aan.
Die zegt te begrijpen dat sommige ondernemers met het mooie weer een terras willen, maar vindt ook dat er duidelijke regels moeten zijn die voor iedereen gelden. Bovendien zouden ondernemers tijdens eerdere proeven met winterterrassen te weinig belangstelling hebben getoond.
Zelfs de ijskraampjes in het Stadspark waren nog dicht gisteren.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef MaxMark het volgende:
In Emmen zijn de terrasjes wel gewoon al geopend. Beetje jammer dat Groningen in dat opzicht dan achterblijft.
Zie ondertitelquote:Op maandag 11 februari 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaos? met een G?
Ik heb morgen 4 maandjes.
Klopt. Heb in ieder geval nog wel van het weer genoten vandaagquote:Op maandag 11 februari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
Neem aan dat er nog geen terrassen mogen=
En morgen moet ik juist heenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:07 schreef Bob. het volgende:
Ah ja, morgen weer graag.Want dan heb ik haast de hele dag vrij.
Je bent als STAmod overleden?quote:
Goeienavondquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:54 schreef Bob. het volgende:
Hallo!
Ze hebben teveel x-en in je naamquote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
Was je naar die beachparty?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:47 schreef Grulez het volgende:
Ben zaterdag nog naar Simplon geweest. Toen was het een half lege bedoeling, maar ach dat ikzelf niet echt door
Maar staat dat twee-onder-één-kappertje op 3 minuten van de Grote Markt in Groningen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef Dangel het volgende:
330 euro?voor 20 meer kun je mijn buurman/vrouw worden
in een 2 onder1 kappertje....
nee op 6 minutenvanhetZaailand inLeeuwardenenop 5minutenvanhet dorpspleinvanStiensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar staat dat twee-onder-één-kappertje op 3 minuten van de Grote Markt in Groningen?
Ik heb die prijs ook niet verzonnen. Mijn huisgenootje gaat eruit en we moeten een nieuwe vinden, that's all.
Ik woon voor 330 aan het prachtige damsterdiep en krijg 100 euro huursubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoekt er nog iemand een kamer? Hier komt per 1 april een kamer vrij.
Informatie:
Wat? Ongeveer 17 vierkante meter, met groot balkon, wastafel en ramen over de gehele breedte van de kamer.
Waar? Het prachtige Damsterdiep.. Bovenhuis met dakterras.
Wat kost het? Circa 330 euro inclusief.
Wie? Wij zoeken een net, rustig, niet-rokend persoon, die liever geen eerstejaars is, maar wel gezellig! Wij zijn 2 meiden van 22 en 21, en een jongen van 20.
Maar das niet inclusief!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef Dangel het volgende:
330 euro?voor 20 meer kun je mijn buurman/vrouw worden
in een 2 onder1 kappertje....
Het was half leeg en net niks volgens mij. Maar we waren om 16 uur al begonnen (feestje op voetbal) en het feest in Simplon was om half 6 ofzo afgelopen en daarna nog ff naar de shadrak geweest. Vergeef me dus dat ik niet alles met precies exact weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was je naar die beachparty?. Hebben wij ook nog over nagedacht.
Met de auto bedoel je neem ik aan? Ik had 't over fietsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee op 6 minutenvanhetZaailand inLeeuwardenenop 5minutenvanhet dorpspleinvanStiens
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik was van plan om donderdag met een bepaald persoon naar het strand te gaan, maar zo te zien gaat het weer niet mee zitten. Heeft iemand een suggestie wat nog meer leuk is om te doen donderdag overdag?
Alsnog naar het strand gaanquote:
Ja weet ik het.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Museum? Naar een toffe stad? Boswandeling? Zeehondencreche?
In ieder geval niet zeehondjes aaien, denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja weet ik het.. Wat doe jij dan op je dates?
Bedankt hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, donderdag is het Valentijn!.
Nee, dan weet ik niets behalve seks. Wel met een lief kaartje erbij natuurlijk.
Ja wat is dat toch telkens.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er ook nog mensen van plan zaterdag naar Ik haat februari in Simplon te gaan?
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:17 schreef Bob. het volgende:
Waar is de zon?
En ach, als je met dit weer met haar naar het strand gaan kun je eventjes door de kou heen ploeteren en vervolgens een strand tentje in duiken en met een beter warme chocomel kijken naar de langs waaiende mensen. Ook gezellig.
Mja, ik mis daarvoor de 'praktische dingen' als dekens die buiten te gebruiken zijn en eventueel een mand, enz enz. En bovendien is een beetje zonneschijn toch wel een must voor zoietsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:43 schreef maok het volgende:
Of je gaat picknicken en dan neem je naast het picknick kleed nog een warme deken mee, als het dan te koud is kun je daar knus met z'n 2en onder gaan zitten.![]()
Plekken: aan zee, in het bos enz.
Het was een en al mist hier vandaagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:45 schreef maok het volgende:
Is het hier in Groningen trouwens de hele dag mistig geweest ofzo? Ik vertrek in de mist, kom op m'n werk in Heerenveen in de zon, ga weg in de zon en kom weer aan in Groningen in de mist
Ze is net een tijdje geleden naar Giethoorn (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je niet ergens een soort boottochtje gaan maken of zo? Ik ben dól op boottochtjes..
Romantische dingen. Zoals een strandwandeling, maar dat moet natuurlijk wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar houdt de dame zelf eigenlijk van?.
Is ie ook niet, daarom vraagt hij hier tips, dat wordt ie hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had nooit verwacht dat jij een romanticus zou zijn, MM..
Vind dat juist het leukequote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had nooit verwacht dat jij een romanticus zou zijn, MM..
Ben ik heul welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
Is ie ook niet, daarom vraagt hij hier tips, dat wordt ie het
Leuk! Wij zijn zaterdag naar Sweeney Todd geweest. Ik vond 'm doodeng.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef MaxMark het volgende:
Nu eerst maar eens met zn tweetjes naar Images
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |