jij vind dat muziek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:25 schreef rulerofdeath het volgende:
kuj dat niet in MUZ bespreken?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:48 schreef Snakey het volgende:
Having sex in your underpants..., cool.
Niet dus de tekst van Boten Anna is anders dan die van Now Your Gonequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:17 schreef MASD het volgende:
Gewoon de engelse versie. Amerikanen hebben het niet zo op buitenlanders.
Het is bedoeld om de Engelse versie van Boten Anna te zijn. En ik heb hier laatst al een topic over gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet dus de tekst van Boten Anna is anders dan die van Now Your Gone
Als het de engelse versie zou zijn dan zou het een engelstalig liedje zijn over een irc bot,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is bedoeld om de Engelse versie van Boten Anna te zijn. En ik heb hier laatst al een topic over gemaakt
Basshunter
"Now You're Gone" is a song performed by dance musician Basshunter. The single is an English version of the song "Boten Anna". It was given the English makeover so the song could be released in the UK & Ireland.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als het de engelse versie zou zijn dan zou het een engelstalig liedje zijn over een irc bot,
Dit liedje gaat alleen maar over now your gone en ik mis je nu zo of iets in die strekking.
Niets vertaling dus een totaal andere tekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |