correctie: Mental Theo heeft die mix gemaaktquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft ie nu alweer een tijdje terug heul veel publiciteit gekregen met Boten Anna en dat DoTa liedje.
Boten anna paar weken op nummer 1 gestaan, en DotA ook een paar weken in de lijsten.
Maar nu heeft ie dus dat Boten Anna nummer een KLEIN beetje geremixed, en de songteksten zijn nu engels, en nu komt ie weer in de Top 40 enzoHoorde hem al een paar keer op de radio.
En die DotA heeft ie ook al in het engels gemaakt
Klacht: artiesten die een nummer vertalen om zo 2 keer in hitlijsten te staan en daarmee 2 keer zo veel geld te verdienen
De tekst van Boten Anna, is heel anders dan Now Your Gone...quote:Op maandag 28 januari 2008 18:12 schreef andre347 het volgende:
Handig toch, versta ik er ook een keer wat van
Jag har en båtquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef Bonjasky82 het volgende:
je bedoelt denk ik de gebroeders co
Singlesquote:Op maandag 28 januari 2008 18:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De tekst van Boten Anna, is heel anders dan Now Your Gone...
Nee, een Zweeds nummer scoort wel in Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef PieterBas het volgende:
Omdat een Zweeds nummer eenmaal niet scoort in Engeland..
Batshunterquote:Op maandag 28 januari 2008 18:21 schreef Dibble het volgende:
Basshunter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:21 schreef Dibble het volgende:
Basshunter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YES UNDERAGED PUSSY DAAR MIDDENIN!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:21 schreef Dibble het volgende:
Basshunter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me verstandig dat een modje die foto's weghaaltquote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
YES UNDERAGED PUSSY DAAR MIDDENIN!!!![]()
![]()
![]()
EINDELIJK!!!
*FAP FAP FAP FAP FAP*
-edit-quote:Op maandag 28 januari 2008 18:21 schreef Dibble het volgende:
Basshunter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|