Vind het gewoon jammer dat zo'n spel niet de eer krijgt die het verdient. Een user-review op Gamespot spuugde echt op de 7.5 die het corrupte bedrijf vandaag liet zien. Zo niet waardig voor zo'n spel,... is wel cool om te lezen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...gewoon turn-based blijven graag!
ja inderdaad , er zijn al zo weinig turnbased rpg's omdat ze zo genaamd niet vernieuwend genoeg zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...gewoon turn-based blijven graag!
Gut, misschien had Microsoft de website moeten volgooien met reclame. Dat is bij Gamespot een garantie voor een hoog cijfer. Trieste site.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Vind het gewoon jammer dat zo'n spel niet de eer krijgt die het verdient. Een user-review op Gamespot spuugde echt op de 7.5 die het corrupte bedrijf vandaag liet zien. Zo niet waardig voor zo'n spel,... is wel cool om te lezen.
Er zal gelukkig altijd een markt voor zijn, al heb ik het idee dat turn-based langzaam richting de handhelds gaan. Al verwacht ik veel van Skies of Arcadia 2 (Wii) en Battlefield of the Valkyries (PS3). Beide turn-basedquote:Ben alleen bang dat turn-based wel langzaam zal sterven Gijs.....
Hmm, de mijn is afgelopen Maandag verstuurd, dus zeker weten dat ik hem dan volgende Woensdag niet heb.. krijg hem zelfs later dan de europese release.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef DJ_ het volgende:
ohh en ik heb echt geluk , ik had gister mijn eerdere lost odyssey order gecanceld om een fedex delivery te nemen en nu staat er
Play-Asia.com order #9582732 from Feb 12, 2008 Preparing order, hopelijk is die er nog zaterdag , anders dan komt die na het weekend wel
als ik een beetje pech/geluk hebt ( tis maar hoe je het ziet ) is die er eerder dan devil may cry 4
die vorige week maandag al is verstuurd( had daar dus gewone bubble paper shipment genomen )
EDGE geeft een laag cijfer. De game is waarschijnlijk niet vernieuwend genoeg voor hun.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gut, misschien had Microsoft de website moeten volgooien met reclame. Dat is bij Gamespot een garantie voor een hoog cijfer. Trieste site.Ik neem Edge, Eurogamer en 1Up serieus. En die laatste twee gaven beiden een 8. Good enough for mee.
Ahhhh,... die van jou is al in Nederlandquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:01 schreef bar_rel het volgende:
Dit staat er nu bij de mijne op play-asia;
Feb 13, 2008 06:36:00: NL AMSTERDAM: OUT FOR DELIVERY
Zou het vandaag?
Ik vermoed een 7 of een 8. Dat is het cijfer dat ze meestal geven aan een goede, degelijke game in een bepaald genre.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
EDGE geeft een laag cijfer. De game is waarschijnlijk niet vernieuwend genoeg voor hun.
Waar is jouwes dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahhhh,... die van jou is al in Nederland
Ergens tussen Azie en woonplaats dusquote:
Chek Lap Kok!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens tussen Azie en woonplaats dus
Toch ongeloofelijk dat je die doos van die kerel kan volgen... HonKong-Dubai-Amsterdam-Deurmat, wel cool!
Doos van die kerelquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens tussen Azie en woonplaats dus
Toch ongeloofelijk dat je die doos van die kerel kan volgen... HonKong-Dubai-Amsterdam-Deurmat, wel cool!
Dat is waar mijn pakketje in het begin zatquote:
Fantastisch vliegveld. Helemaal gebouwd op een kunstmatig eiland.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:05 schreef bar_rel het volgende:
Oftewel, Hong Kong Airport
Verkapt-ik-ben-op-hongkong-geweest-post.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastisch vliegveld. Helemaal gebouwd op een kunstmatig eiland.
[ afbeelding ]
Ben er twee jaar geleden vandaan gevlogen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:29 schreef Bastard het volgende:
Verkapt-ik-ben-op-hongkong-geweest-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |