Lees ook even de user reviews op IGNquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Def1987 het volgende:
Ik wil deze game zo graag hebben maar als ik op IGN hoor dat de loading times meer dan 30 sec in beslag nemen voor een battle dan laat ik hem maar voorbij gaan. Ik hou van RPG's maar ik heb weinig geduld helaas voor zoiets
Is gemiddeld 5 seconden,... IGN is niet helemaal lekker,... check deze review of down anders even een battle filmpje op gameryde ofzo,... daar zie je ook dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Def1987 het volgende:
Ik wil deze game zo graag hebben maar als ik op IGN hoor dat de loading times meer dan 30 sec in beslag nemen voor een battle dan laat ik hem maar voorbij gaan. Ik hou van RPG's maar ik heb weinig geduld helaas voor zoiets
Geen idee,.... ga zo kijken thuis maar ik verwacht eerlijk gezegd donderdag ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
8 van Eurogamer is gewoon een goed cijfer!
Heb je hem al binnen Cho?
hmm .. dit klinkt veel positieverquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is gemiddeld 5 seconden,... IGN is niet helemaal lekker,... check deze review of down anders even een battle filmpje op gameryde ofzo,... daar zie je ook dat dat niet zo is.
http://games.gearlive.com(...)lost-odyssey-review/
Is dat een cinees restaurant ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:08 schreef bar_rel het volgende:
Ah,
Dus een 8 is wel nice.
Ik heb niet zoveel verstand van die sites, ik kijk altijd op IGN!
MIjn pakketje zit nog in Chek Lap Kok ofzo
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:46 schreef Def1987 het volgende:
[..]
hmm .. dit klinkt veel positiever![]()
[..]
Is dat een cinees restaurant ofzo?
toen zat er 0.004 gram wiet aangedrukt en wordt het in beslag genomen en ze komen jouw in NL ophalen voor 4 jaar celquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is Hong Kong Airport.
Maar me pakketje is nu in Dubai woo!
Iek.Engquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
toen zat er 0.004 gram wiet aangedrukt en wordt het in beslag genomen en ze komen jouw in NL ophalen voor 4 jaar cel
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
toen zat er 0.004 gram wiet aangedrukt en wordt het in beslag genomen en ze komen jouw in NL ophalen voor 4 jaar cel
Je plant je vakantie toch niet tijdens de release van een nieuwe JRPGquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:27 schreef DJ_ het volgende:
ik wil niet meer wachten , ik sleep gewoon mijn 360 mee op vakantie en ga ik s'avonds lekker lost odyssey in bed spelen als ik hem nog niet heb uitgespeeld tegen die tijd
de plannen staan er al sinds juli vorig jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je plant je vakantie toch niet tijdens de release van een nieuwe JRPG![]()
Kan trouwens zelf ook niet wachten, maar ben wel geduldig genoeg om te wachten tot de EU release
Komt die annuleringsverzekering toch nog van pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de plannen staan er al sinds juli vorig jaar, is me al eens eerder overkomen met final fantasy X-2
die kwam ook net een dag of 2 uit voor ik op wintersport ging
Hopelijk vandaag,.... maar ik denk eind van de week. Maar echt,... ik hoop het zo. Kan bijna niet wachtenquote:
Mooi...... *stil*.......... prachtig .............quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh,... TV commercial
http://www.gamersyde.com/stream_6049_en.html
Het schijnt een serie te gaan worden,... de FF van Mistwalker. Lijkt me zo cool,..... als ze met deel 2 de FFXIII kant qua gameplay op gaan heeft Xbox360 er een serieuze klassieker bij!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi...... *stil*.......... prachtig .............
Erg Jefferson Airplane...Of is het Jefferson Airplane/Starship?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh,... TV commercial
http://www.gamersyde.com/stream_6049_en.html
Jefferson Airplan it is,....quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Erg Jefferson Airplane...Of is het Jefferson Airplane/Starship?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...gewoon turn-based blijven graag!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Het schijnt een serie te gaan worden,... de FF van Mistwalker. Lijkt me zo cool,..... als ze met deel 2 de FFXIII kant qua gameplay op gaan heeft Xbox360 er een serieuze klassieker bij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |