Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:50 schreef broer het volgende:
JOR? Bestaat dat nog? Die jongen is toch al lang veroordeeld door de publieke opinie, dus waarom is daar nog een forum voor?
Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.quote:Niettemin: ik zou het daar niet proberen, want voor je het weet liggen al die peertjes in de zee. En als er iets milieuvervuilend is...
O, ik dacht dat daar alleen maar rechters zaten die niet zoveel met peertjes hebben. (Tenzij mevrouw Natalee peervormige tietjes had. Dan hebben ze er natuurlijk wel iets mee.)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!
Er is in die onmetelijke zee dan ook werkelijk nérgens naar te zoeken. Laat staan naar vier peertjes.quote:Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 02:09 schreef Marble het volgende:
Joechei, Nikki heeft gewonnen! Ook al was ik eigenlijk voor Charlene! Jullie allemaal ook he?
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan, want daar heb ik gewoon zin in!!!
Vandaag was het moederkensdag in Ierland, en ik heb genoten!! We zijn naar Achill Island geweest en dat was spectaculair!! En nu is het weekend over, en nu heb ik zin om iemand te slaan!!
Verassen nog wel. Nou, daar doe ik niet aan meequote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef de_priester het volgende:
TONG komt terug, laten we hem verassen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |