Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:10 schreef ondeugend het volgende:Schandalig !!!
En maar fokken tot ie een ons weegt, maar niet eens in zijn eigen reeks.
Groot ego....?
of juist niet.
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.
Maar ik ben uberhaupt niet zo'n semibikkeldiehard meer, wat vooral te maken heeft met het feit dat ik toch wel een beetje moet werken en dat ik dan toch vrij vroeg op moet.
Dat wel. Het enige wat ik morgen moet doen is twee sollicitatiebrieven versturen en fitnessen. Ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:15 schreef Mike het volgende:
Maar morgen dan weer vrij, IR?
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.
Soms dan hè.
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.
Tssss, je bent net 1,5 week afgestudeerd en je krijgt meteen gezeik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!
Daar heb ik eigenlijk een hard hoofd inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:39 schreef broer het volgende:
Nee, nee! Ik wil graag dat een van de paragnostisch begaafderiken jouw peertjesprobleem oplost.
quote:En dan is de nacht het beste tijdstip, want iedereen weet dat die lui niet slapen omdat ze dat niet durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |