Je vergeet de ouderwetse VCD en SVCD.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
En het is trouwens Divx en Xvid, want divx bestaat langer.
Daar istie niet blij mee, terug te tracen namenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:37 schreef Biogarde het volgende:
remlof folmer!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:38 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
KAPPEN MET DIE OFFTOPIC
Emma's dog.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:35 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme...
Die hebben weer zo'n zuip meeting gehouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:44 schreef MASD het volgende:
Suddenly! mods! thousands of them!
lief konein!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Stommme koneini!!!11 ;D:D:D:D:D:
D:D
Is het tof? Ik haal hem nu binnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
KONEINZ FTL!
http://www.imdb.com/title/tt0147612/ FTW!
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het tof? Ik haal hem nu binnen..
PM.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.
Wat haal je binnen? Een XVID/DIVX?
En een pik smaakt naar kip.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe vin je deze dan
LUL
en omgekeerd is het ook
LUL
![]()
amazing he
ja toch?
Hoezo pijp jij kerels dan?quote:
Welke provider heb je ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:06 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Waarom haal jij 500 kB/s en ik maar 20 kB/s?
Op http://joox.net haal ik 1MB/s...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke provider heb je ?
Even een minuutje wachten voordat het op gang komt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:06 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Waarom haal jij 500 kB/s en ik maar 20 kB/s?
Dan zoek je maar breezersletjes op die vegetarisch zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo pijp jij kerels dan?
Als tie naar kip smaakt is dat heul gevaarlijk, nml kans op bijtende breezersloeries die honger hebben...
dus!
dit is een HOAX!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de nasi gestopt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even een minuutje wachten voordat het op gang komt.
[..]
Dan zoek je maar breezersletjes op die vegetarisch zijn.
De term 'nasibal' krijgt opeens een andere betekenis...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de nasi gestopt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.
Hoe kom je dan aan je gerief? Geen FF dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:15 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik neuk geen vuilniszakken.
Ik haat HOAXERSquote:
Kipfile en pompoenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:15 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik neuk geen vuilniszakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |