Je vergeet de ouderwetse VCD en SVCD.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
En het is trouwens Divx en Xvid, want divx bestaat langer.
Daar istie niet blij mee, terug te tracen namenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:37 schreef Biogarde het volgende:
remlof folmer!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:38 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
KAPPEN MET DIE OFFTOPIC
Emma's dog.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:35 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme...
Die hebben weer zo'n zuip meeting gehouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:44 schreef MASD het volgende:
Suddenly! mods! thousands of them!
lief konein!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Stommme koneini!!!11 ;D:D:D:D:D:
D:D
Is het tof? Ik haal hem nu binnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
KONEINZ FTL!
http://www.imdb.com/title/tt0147612/ FTW!
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het tof? Ik haal hem nu binnen..
PM.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.
Wat haal je binnen? Een XVID/DIVX?
En een pik smaakt naar kip.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe vin je deze dan
LUL
en omgekeerd is het ook
LUL
![]()
amazing he
ja toch?
Hoezo pijp jij kerels dan?quote:
Welke provider heb je ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:06 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Waarom haal jij 500 kB/s en ik maar 20 kB/s?
Op http://joox.net haal ik 1MB/s...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke provider heb je ?
Even een minuutje wachten voordat het op gang komt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:06 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Waarom haal jij 500 kB/s en ik maar 20 kB/s?
Dan zoek je maar breezersletjes op die vegetarisch zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo pijp jij kerels dan?
Als tie naar kip smaakt is dat heul gevaarlijk, nml kans op bijtende breezersloeries die honger hebben...
dus!
dit is een HOAX!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de nasi gestopt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even een minuutje wachten voordat het op gang komt.
[..]
Dan zoek je maar breezersletjes op die vegetarisch zijn.
De term 'nasibal' krijgt opeens een andere betekenis...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de nasi gestopt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik vind het een zeeeeeeeer goede film. Maar ik weet niet wat een verlorengelopen treinkaper ervan vindt natuurlijk.
Hoe kom je dan aan je gerief? Geen FF dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:15 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik neuk geen vuilniszakken.
Ik haat HOAXERSquote:
Kipfile en pompoenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:15 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik neuk geen vuilniszakken.
Nee, ik ben FF niet, wie wil hem nou in godsnaam zijn?!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je gerief? Geen FF dus?
Die krijg je er gratis bij op zo'n openbaar forum als dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Kun je ergens anders de kutnewbie uithangen? Dankje.
newbie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Kun je ergens anders de kutnewbie uithangen? Dankje.
Godsamme kanker, ik sta al bij zoveel van die kutfokkers in een boekje, kom eens met iets nieuws.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
newbie?
wat een belediging jonge!
Ik schrijf je naam op in mijn fok boekje
mijn fok fuck again boekje
duzzzzzzzzz
Mijn welgemeende excuses. Ik moet een gegeven dat ik in associatie met jouw nick bracht verkeerd herinnerd hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:25 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, ik ben FF niet, wie wil hem nou in godsnaam zijn?!
Ik ben overigens onverzadigbaar helaas.
Fuck gek, heb je weer aan de ouzo gezeten?!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Ik moet een gegeven dat ik in associatie met jouw nick bracht verkeerd herinnerd hebben.
Voor films zit je nu in 't verkeerde subforum.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:40 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Die film is trouwens echt goed.
Nee, aan de Raki.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:41 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Fuck gek, heb je weer aan de ouzo gezeten?!
Dit is pagina 2. Ga ergens anders kutten achterlijke debiel. Je vriendjes Paultjuuhhhh of Emmykuhhh of weet ik veel wie tegenwoordig de onderkant van de bedpan vertegenwoordigen zijn vast op je aan het wachten in een ander 'grappig' topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:43 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Voor films zit je nu in 't verkeerde subforum.
Ach Ouzo of Raki, uiteindelijk zijn jullie allemaal Grieken, alleen jullie snor is dikker.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, aan de Raki..
Fuck gek, ik haal nu inderdaad mensen door elkaar,. Thanks, het is duidelijk.
Ach gut u gaat over tot de botte bijl zonder enige achtergrondinformatie over deze kutkloon.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Dit is pagina 2. Ga ergens anders kutten achterlijke debiel. Je vriendjes Paultjuuhhhh of Emmykuhhh of weet ik veel wie tegenwoordig de onderkant van de bedpan vertegenwoordigen zijn vast op je aan het wachten in een ander 'grappig' topic.
Flikker. Op.
heey mijn boekie is heul gevaarluk hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Godsamme kanker, ik sta al bij zoveel van die kutfokkers in een boekje, kom eens met iets nieuws.
...betrappertttttquote:
Och ja, Griek, Turk, whatever. Same shit, different name.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:48 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ach Ouzo of Raki, uiteindelijk zijn jullie allemaal Grieken, alleen jullie snor is dikker.
Trusten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:53 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Tits or GTFO.
Ik denk dat ik maar eens ga pitten.
xx
Komt binnen, kijk hem morgen wel als hij klaar is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och ja, Griek, Turk, whatever. Same shit, different name.
Lukt het nog met de film?
Kwaliteit is trouwens perfect. Het is een DivX'je trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:55 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Komt binnen, kijk hem morgen wel als hij klaar is.
xx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |