ik heb het ruimquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, maar wist je nou echt geen betere besteding dan een derde laptop?
Dat blijkt, maar nu heb je me nog niet verteld waarom je er drie hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En geef mij geld graag uit aan onzin.
Omdat ik er 1 van mn werk hebquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar nu heb je me nog niet verteld waarom je er drie hebt.
Omg iddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:37 schreef SuperRogier het volgende:
Sowieso zijn er genoeg mensen die het principe "trein" niet snappen.
Moest vanmiddag de trein uit, 4 minuten de tijd dus dat ging wel lukken, bij het uitstappen allemaal mensen al naar binnen proppenJa retards, als dat ding leeg is kun je er makkelijker in, er is plek, ik ben er uit en je hebt toch nog wel tijd voordat die weg gaat dus ffs, denk na
'Wij', als ik mijzelf ook die vrijheid toe mag meten voor iedereen te spreken, zijn van mening dat je niet alleen een lelijk stuk vreten bent maar er buiten dat om ook genoeg anders te zien is dan het zoveelste gefrustreerde emo-pubertje op HS.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef McKillem het volgende:
[..]Juist ja.
Jullie schijten stuk voor stuk 7 kleuren strond als ik de heiligheid het perron op kom lopen.
Die mag je even uitleggenquote:Op zondag 10 februari 2008 06:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rennen om de trein te halen is juist wel leuk.
Ik ben emo en puber?quote:Op zondag 10 februari 2008 06:27 schreef JAM het volgende:
[..]
'Wij', als ik mijzelf ook die vrijheid toe mag meten voor iedereen te spreken, zijn van mening dat je niet alleen een lelijk stuk vreten bent maar er buiten dat om ook genoeg anders te zien is dan het zoveelste gefrustreerde emo-pubertje op HS.
Dik, mwah ik weeg wat te veel, maar dat is nog altijd beter dan een lange lat wezen, en in welke foto zie jij dat ik makeup draag.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:29 schreef JAM het volgende:
Kijk, ik wil maar zeggen: dat je te dik bent en make-up draagt betekent niet dat mensen bang voor je zijn. Integendeel.
quote:Op zondag 10 februari 2008 06:27 schreef JAM het volgende:
[..]
'Wij', als ik mijzelf ook die vrijheid toe mag meten voor iedereen te spreken, zijn van mening dat je niet alleen een lelijk stuk vreten bent maar er buiten dat om ook genoeg anders te zien is dan het zoveelste gefrustreerde emo-pubertje op HS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |