Dit overkomt me elke keer als ik op station almelo ben, wat ik doe ik beuk me er gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat volk is ook zwaar irritant ja.
Net zo irritant als dat een hele groep mensen zich per-se moeten clusteren bij de ingang. Terwijl iedereen nog moet uitstappen en je jezelf dus door een club mensen moet wurmen.
Want treinen vertrekken nooit te vroegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:26 schreef McKillem het volgende:
Die nog zeker 3 minuten op het station blijft staan...
Zwaar irritant dit, en dan is dat nog niet eens het erge. Vanmiddag maaide iemand op diezelfde wijze bijna mn hagelnieuwe laptop uit de klauwen omdat ze koste wat koste moest rennen voor een trein die er zeker nog 2 minuten bleef staan.
En dan nog een ziekte toegewenst krijgen ook als je zegt dat ze uit dr bolle doppen moet kijken.
Op school heeft bijna iedereen een laptop mee, maar ik zit niet eens op een ICT opleiding..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 07:22 schreef Elixabete het volgende:
Dat ze op een bankje zitten met een laptop vind ik geen probleem.
Mensen die al laptoppend rondlopen vind ik kansloos en meer van "KIJK MIJ EEN PAUPERLAPTOP" hebben
gewoon stoer doenderij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op school heeft bijna iedereen een laptop mee, maar ik zit niet eens op een ICT opleiding..![]()
M.a.w. het gaat weer nergens over.
Precies, daarom neem ik de mijne ook niet mee.quote:
2quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Tecnix het volgende:
Ow kut ik zie nu pas dit topic al 3 pagina's heeft
3 bij de default instelling (25 paginas per pagina)quote:
Ik onderschrijf dat de meeste mensen op HS, waaronder ik, liever niet naar je kijken maar ik kan je verzekeren dat angst daarbij geen rol speelt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:48 schreef McKillem het volgende:
[..]De meeste mensen op HS durven me nog niet recht in mn ogen aan te kijken. Laat staan mijn notebook jatten.
Daarnaast zit het in een tas die niet direct op een laptoptas lijkt.
daarnaast issie gerigged met c4, dus als iemand um jat wacht ik tot hij thuis is en blaas ik zn hele familie op, en hij is verzekerd.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dat de meeste mensen op HS, waaronder ik, liever niet naar je kijken maar ik kan je verzekeren dat angst daarbij geen rol speelt.
Dat zittie ook, lezen enzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 07:12 schreef Elixabete het volgende:
Laptops horen ook gewoon in je tas als je loopt lijkt mij
Dus aan de andere kant ook je eigen domme schuld als het op de grond donderd
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
3 bij de default instelling (25 paginas per pagina)
ligt eraan wat voor tas!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat zittie ook, lezen enzo.
Dat hij in zo'n tas zit betkent niet dat hij een val gaat overleven lieverd.
True, maar als de dat ding tegen de grond laat stuiteren krijg je laptop nogsteeds een opdonder. Dan kan je nog zo'n vette tas hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor tas!
Mijn Samsonite tas die kan behoorlijk veel hebben
Jij spaart die dingen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Om wat?
op iemand die 1 laptop heeft terwijl ik er zelf 3 heb? mwa niet echt hoor
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Om wat?
op iemand die 1 laptop heeft terwijl ik er zelf 3 heb? mwa niet echt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |