quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heereveen wint [ afbeelding ].
Bierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat anti voetbal hoeft niet te winnen nee, ik zie het in de kroeg en dat komt mooi uit want ik heb zin in bieer
zjn er andere onderwerpen om over te praten dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Valt het jullie op dat het hier altijd over Seks, Auto's of Voetbal en Bier gaat?
Als we dat voetbal nou eens schrappen, en het gewoon over bier en seks gaan hebben? Auto's mag ook, maar voor mij nogal een ... tja... Auto's mag ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zjn er andere onderwerpen om over te praten dan?
ik heb het niet zo op voetbal dus dat vind ik goed, Sex en bier daarentegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als we dat voetbal nou eens schrappen, en het gewoon over bier en seks gaan hebben? Auto's mag ook, maar voor mij nogal een ... tja... Auto's mag ook.
Muziek en films, kan ook veel over gepraat worden...
Wie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben in slaap getieft bij het kijken naar Michael Clayton
Deze http://www.imdb.com/title/tt0465538/quote:
Eer-ik, links bovenaan de post staat wie hem geplaatst heeft.quote:
Kaheem moet er maar even uit dan, lig nog in bed. Heb al gedouchet dus het stinkt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, het was al goed te doen in t-shirt in het zonnetje op het terras. Het voorjaar is wat mij betreft begonnen.
Dat gaan ze ook doen, met een 0-4 of zoquote:
Het is zeker aan te raden. Heerlijk weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem moet er maar even uit dan, lig nog in bed. Heb al gedouchet dus het stinkt niet
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook doen, met een 0-4 of zo
Moet Ajax natuurlijk zelf ook nog wel winnen in de uitwedstrijd tegen Roda JCquote:
19.30quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoelaat begint zo'n wedstrijd? Ik moet niet te laat in de kroeg zijn natuurlijk!
22 a 23quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's 1 ding dat zeker is.
nu nog 20 graden en ben i khelemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |