Bij een vriend van me ook, die loopt tegelijkertijd stage met mij, maar dan 7 maanden lang. HBO afstudeerstage.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik durf nog niet te internetten vanaf het werkkan namelijk me geschiedenis niet wissen, blijkt vergrendeld te zijn
Voorderest een saaie dag gehad![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg, een wannabee-wielrenner op zijn te dure racefiets voorbij gereden om mijn batavus. Hij wou nog in het wiel rijden.. maar ik was ietsjes snellerff de frustraties er uitgefietst.
Nee, zie mijn postquote:Op maandag 11 februari 2008 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe is het nou op je stage PB? beetje leuker al?
dat is goed klote man...! kom je nu niet in de problemen met afstuderen? of had je al een vervangend bedrijf op het oog?quote:
Beterquote:Op maandag 11 februari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo!
Nou het eerste gebakje op mijn stage heb ik al gehad [afbeelding]
Pff, wat een informatie allemaal vandaag.. drukte!
Morgen een wat rustige dag (hoop ik)
Heb het wel erg naar mijn zin!
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg, een wannabee-wielrenner op zijn te dure racefiets voorbij gereden om mijn batavus. Hij wou nog in het wiel rijden.. maar ik was ietsjes snellerff de frustraties er uitgefietst.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen ontbijten (met koffie!) op stage en de krant lezen.. dat lijkt me een prima plan
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga morgen de 'copyshop' blij maken. 5 documenten die ik allemaal meerdere keren moet hebben, in totaal 179 pagina's printen in kleur en 13 keer inbinden. En dan heb ik met een kopie van mezelf nog geen rekening gehouden. Ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga morgen de 'copyshop' blij maken. 5 documenten die ik allemaal meerdere keren moet hebben, in totaal 179 pagina's printen in kleur en 13 keer inbinden. En dan heb ik met een kopie van mezelf nog geen rekening gehouden. Ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |