Stages zonder vergoedingenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo meldt zich, stage bij het CWI op juridische zaken.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
Wie vernaggeld nou elke keer die OP?![]()
Welkom Mr. J.Lo
Uhu.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tvptje!
MisterJLO, doe jij hbo rechten?
Wat gaan ze doen dan, samen naar die sextent langs de snelweg?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean en Kaheem suc7 en veel plezier vanavond [ afbeelding ]
Das wel een tof plan, karten is leuk!quote:Hoe zit het trouwens met ons dagje karten met Stage SC?
SC Heerenveen moet spelen tegen PSV in Eindhovenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan, samen naar die sextent langs de snelweg?![]()
Ahaa.. en daar gaan ze naar toe? Of gaan ze alle 2 kijken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SC Heerenveen moet spelen tegen PSV in Eindhoven
3e jaars ja in Amsterdamquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ook 3e jaars dan neem ik aan?
Ik ben 3e jaars SJD.
Waar studeer je?
Okee leukquote:
Ik hoop dat Heereveen wintquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SC Heerenveen moet spelen tegen PSV in Eindhoven
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heereveen wint [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heereveen wint [ afbeelding ].
Bierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat anti voetbal hoeft niet te winnen nee, ik zie het in de kroeg en dat komt mooi uit want ik heb zin in bieer
zjn er andere onderwerpen om over te praten dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Valt het jullie op dat het hier altijd over Seks, Auto's of Voetbal en Bier gaat?
Als we dat voetbal nou eens schrappen, en het gewoon over bier en seks gaan hebben? Auto's mag ook, maar voor mij nogal een ... tja... Auto's mag ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zjn er andere onderwerpen om over te praten dan?
ik heb het niet zo op voetbal dus dat vind ik goed, Sex en bier daarentegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als we dat voetbal nou eens schrappen, en het gewoon over bier en seks gaan hebben? Auto's mag ook, maar voor mij nogal een ... tja... Auto's mag ook.
Muziek en films, kan ook veel over gepraat worden...
Wie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben in slaap getieft bij het kijken naar Michael Clayton
Deze http://www.imdb.com/title/tt0465538/quote:
Eer-ik, links bovenaan de post staat wie hem geplaatst heeft.quote:
Kaheem moet er maar even uit dan, lig nog in bed. Heb al gedouchet dus het stinkt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, het was al goed te doen in t-shirt in het zonnetje op het terras. Het voorjaar is wat mij betreft begonnen.
Dat gaan ze ook doen, met een 0-4 of zoquote:
Het is zeker aan te raden. Heerlijk weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem moet er maar even uit dan, lig nog in bed. Heb al gedouchet dus het stinkt niet
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook doen, met een 0-4 of zo
Moet Ajax natuurlijk zelf ook nog wel winnen in de uitwedstrijd tegen Roda JCquote:
19.30quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoelaat begint zo'n wedstrijd? Ik moet niet te laat in de kroeg zijn natuurlijk!
22 a 23quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's 1 ding dat zeker is.
nu nog 20 graden en ben i khelemaal blij
Hier is het anders prima te doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is wat fris om in tshirt buiten te lopen hoor [afbeelding]
Maar ik verheug me op de dag dat dat wel kan!
Hmm.. noujaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier is het anders prima te doen
In de zon was het prima te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is wat fris om in tshirt buiten te lopen hoor
in de schaduw + briesje was het ook goed te doen naar de bakker met broek en overhemd aan, zonder jasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In de zon was het prima te doen.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is wat fris om in tshirt buiten te lopen hoor
De zomer in je bol..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik liep toenstraks in de stad in mijn polo en korte broekJe zag iedereen raar kijken natuurlijk, maar het weer was er perfect voor.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Woon je bij de arkjes erik?
Was net lekker in bloesen spijkerbroek op straat
ik ben gaan hardlopen in me normale trainingspak. Ik kon echt de warmte niet kwijt. Was even wennen zeg dat zonnetjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De zomer in je bol..
* PieterBas realiseert zich dat hij ook met een korte broek en tshirt vanmorgen aan het sporten was
Ik woon net wat tussen de 2 buurtjes hier inquote:
Haha.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon net wat tussen de 2 buurtjes hier in, maar best wel een flauwe opmerking inderdaad ;')
Heb je er last van jongen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Het is best grappig om ernaar te kijken hoor, maar ik heb er meer last dan plezier van.
D'r rijden, vooral 's nachts, behoorlijk veel sjonnies rond daar, die het nodig vinden om burnouts te doen, met tyfusharde [insert grofste scheldwoorden ter wereld]-muziek draaien etc...quote:
Ik begon ook met mijn hardlooptraining met mijn normale trainingspak.. na de warming up ging er toch wat lagen kleren uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben gaan hardlopen in me normale trainingspak. Ik kon echt de warmte niet kwijt. Was even wennen zeg dat zonnetje
Je hebt van mij ook pics gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag eindelijk de audio in mijn auto netjes aangesloten etc.![]()
draden onder de achterbank en de rubbers bij de deur, alles netjes afgewerkt en aangesloten en het klinkt als nooit tevoren
![]()
What's that supposed to mean?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Vaak is het zo schattig, van die jongetjes die denken dat ze met een subwoofer achterin mooie muziek in een auto hebben
Dat 11 van de 10 keer, in mijn opinie, muziek daardoor nergens naar klinkt omdat vaak de gehele verhoudingen tussen de verschillende toonhoogtes niet goed afgestemd zijn. Ik zie meestal dat de lage tonen teveel aanwezig zijn.quote:
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat 11 van de 10 keer, in mijn opinie, muziek daardoor nergens naar klinkt omdat vaak de gehele verhoudingen tussen de verschillende toonhoogtes niet goed afgestemd zijn. Ik zie meestal dat de lage tonen teveel aanwezig zijn.
Het kan ook wel mooi:P maar hoe vaak gebeurd het dat het niet mooiquote:Op zondag 10 februari 2008 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
Het moet natuurlijk wel goed aangesloten worden, dan kan het zeker wel wat toevoegen.
In mijn vaders auto zitten 12 speakers en een woofer onder de stoelen geloof ik, maar dat klinkt echt soepel
Ja, te vaak.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het kan ook wel mooi:P maar hoe vaak gebeurd het dat het niet mooi
Dat bedoel ik dus, verschrikkelijkquote:Op zondag 10 februari 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, te vaak.
Ik hoor ze hier ook geregeld voorbij komen
Dat je gewoon de bas voelt in je bed, en je de nummerplaat hoort trillen op de achterkant
Ik ben ook nog op zoek naar een klein woofertje, maar ik wil een platte.
De kleine ruimte die ik heb in de achterbak wil ik niet verneuken door er een woofer in te gooien
Ik zou d'r voor tekenen.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, verschrikkelijk
Ik woon hier trouwens aan een weg die alleen toegankelijk is voor bussen en taxi'sideaal.
Als je er voor staat te tekenen sta je die bussen en taxi's in de weg. Dat is ook niet echt handig. Verder zet ik met verhuizen en dingen brengen wel gewoon de auto bij ons voor neer. Mits je wat aan de kant staat en je knipperlichten aan hetbt valt dat ook wel weer wat mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou d'r voor tekenen.
Alleen lijkt me dat wel kut met verhuizen enzo
Gewoon een rustige weg ftw.
Zolang het 's nachts maar te doen is.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je er voor staat te tekenen sta je die bussen en taxi's in de weg. Dat is ook niet echt handig. Verder zet ik met verhuizen en dingen brengen wel gewoon de auto bij ons voor neer. Mits je wat aan de kant staat en je knipperlichten aan hetbt valt dat ook wel weer wat mee.
Verder is het geen rustige straat. 3 huizen verderop is een grote studentenvereniging, het is de toegangsweg naar de stad voor een heleboel mensen en tussen de studentenvereniging en ons hui zit een Albert Heijn
Dat is vrij ideaal inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat verkeer betreft woon ik wel in een rustige straat. Er komen ook alleen mensen die hier moeten zijn met de auto, doorgaand verkeer rijdt een paar blokken verder. Wel veel voetgangers en fietsers van en naar het centrum, maar daar heb ik over het algemeen weinig last van.
De ellende vindt wel plaats rond 8:30, 12:00 en 15:15. Alle ouders die, uiteraard met de auto, de koters komen halen van 1 van de 2 basisscholen in de straat. En 's avonds staan er op de schoolpleinen vervelende hangjongeren die ik nog wel eens hoor. En op zaterdagavond komt er aardig wat dronken volk door de straat, maar meestal ben ik zelf niet veel nuchterder, dus heb ik er weinig erg in.
Nou ja, het is goed te doen.
Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt hier eigenlijk wel heel de nacht door schreeuwend volk op straat enzo. Maar of ik daar nu last van heb!
Het jongetje is na een paar uur gevondenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ai, is er ook al iets van op het nieuws geweest?
Aah gelukkigquote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het jongetje is na een paar uur gevonden
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaatquote:Op zondag 10 februari 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijn
Ik maak me er normaal ook niet al te druk om, maar op een gegeven moment is het gewoon strontirritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaat
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 10 februari 2008 17:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik begrijp het, maar dat is ook best vervelend. Dan zit ik beter.
Reageer je niet op mijn andere post?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Weet je, ik erger me er het grootste gedeelte van de tijd niet aan, maar af en toe ben ik het gewoon effe strontzat.
Ik wilde nog iets posten toen AZ net op 0-1 kwam, gelukkig wist ik me nog even in te houden.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Ajax?
Die ajaxpost?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Reageer je niet op mijn andere post?
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Alcoholicus
Stuur je die naaktfoto's weer even op?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ajaxpost?
Ik weet niet, ben met foto's bezig, niet met voetbal.
Voetbal kijken hé. Een vriend was hier op de bank in slaap gevallen!quote:
Ik heb niet snel een kater van wodka, maar als ik er zo veel van drink dat ik een kater heb, dan is het ook wel een verschrikkelijke kater meestal.quote:
Daarmee wil je benadrukken dat je nu wel een kater hebt?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn avond bestond uit bier, wijn, jachtbitter, willisauer en beerenburg cola
Nee hoor, helemaal fit, zit al aan een potje bier!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarmee wil je benadrukken dat je nu wel een kater hebt?
Succesquote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh, morgen mijn eerste stage dag! Ik ben heel erg benieuwd.
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stuur je die naaktfoto's weer even op?
[..]
Voetbal kijken hé. Een vriend was hier op de bank in slaap gevallen!
Dank je, komt vast goedquote:
De eerste dag hequote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ambtenaar niet veel tijd om het hier te posten
Rood met gele stippen toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De eerste dag he [afbeelding]
Ik neem mijn mok morgen mee.. tijd voor koffie!
Ja misschien maak ik binnenkort wel eens een foto wanneer ik hem gebruik op stagequote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Rood met gele stippen toch?
Foto!
Zo ziet het er ook wel eens uit als ik naar huis fiets na het stappen.quote:
Idd ,heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook wel eens uit als ik naar huis fiets na het stappen.
Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef Kerdaben het volgende:
Morgen ook beginnen met stage...5 maanden lang een slaafs bestaan [afbeelding] half 9 aanwezig
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik loop ook een hoop, omdat ik lekke achterband heb.
Hij doet het wel effe steeds, maar als ik naar station fiets, weekend wegblijf en weer terugkom, staat ie leeg en moet ik lopen.
Het is wel erg dat een vriendin daarnet vroeg wanneer het leuk wordt in de kroeg op zondag ( "Want jij gaat toch vaker op zondag uit?") en dat ik het gewoon niet meer weet omdat het maanden geleden is dat ik op zondagavond een kroeg van binnen gezien heb.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.
Ja, ik moet ook effe nieuwe kopen, maar dan dus eerst op loon wachten.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.
Geef mij maar gewoon een Batavus.. wat moet je nou met een fiets van 20k...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas ziek
Fiets van 20k
Ongeveer 25 minuten rijden, maar geen idee hoe druk het 's morgens daar is dus ga wel tegen tien voor 8 wegquote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik loop meestal
Hoe laat moet je van huis, kerda
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet het ook niet, i kvind 100 euro voor een fiets al veel
Morgen de mooiste dag van de week!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, dat was het weekend alweermorgen begint weer een werkweek, heb er wel weer zin in
Mijn huidige fiets kostte me 50 euro, en ok, hij heeft een lekke band nu, maar verder is het een topding.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.
Eerste uur hieroquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Morgen voor het eerst naar school!
Beterschap beide !quote:Op maandag 11 februari 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Beterschap Sander, zit hier ook ziek te wezen
Thijs
Mja, we zijn geen 16 meer eh..quote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zaterdag ook wat gehad, maar dat viel ook niet heel goed moet ik zeggen.
Ik denk dat ik voorlopig ook van de drank afblijf. Naja, gelegenheidsbiertje dan wel, maar verder niet. Ze vallen telkens slechter, bah.
ik wilde me dus ook ziek melden, maar dit is pas me 2e week van stage en ik vond het niet echt fijn voelen om me dan al ziek te melden, nu ben ik in ieder geval gekomen, ga ik denk rond de lunchpauze naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:27 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beterschap beide !
Ik twijfelde vanmorgen om ziek te melden, maar vond dat ik 't niet kon maken alleen vanwege een dikke hangover..
Voor de eerste keer ooit, ben ik een deel van m'n zaterdagnacht kwijt.. Heel irritant, en maak me er ook beetje druk om. Minder alcohol in het vervolg maar.
Ik zou graag mijn bedje weer in willen duiken!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis zitten heb ik ook geen tijd voor. Vandaag ook maar wat eerder naar huis ja...
Yeah dat zit er voor mij ook wel in.. Gaat ook wel lekker snel, over half uurtje eten en daarna moet ik een probleem op gaan lossen in vlissingen, dus met het rijden erbij is het wel weer 3-4 uur voordat ik terug ben en dan kan ik alweer bijna naar huis ey.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, valt hier nog mee, gaat wel redelijk snel
Vandaag inderdaad lekker vroeg op bed
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goede middag vanaf de gemeente Winschoten
Miiddag!quote:
Nu moet je niet overdrijven, mag toch wel even tijd nemen om te pauzeren nietquote:Op maandag 11 februari 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.
hoe is het nou op je stage PB? beetje leuker al?quote:
Dean, alles goed vandaag?quote:
Over mijn rapport.quote:ik ben het nauwkeurig aan het lezen, bijna klaar, maar het lijkt mij niet voorbarig om te zeggen dat het van prima kwaliteit is.
aaaah! kut man!quote:
Maar wel op stagequote:
wij zullen je de dag doorhelpen!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel op stage![]()
Net even lekker kippensoepje gehad, is wel lekker even
Ja, als het nu nog geen 30 punten oplevert, dan weet ik het ook niet meer.quote:
aaah... ok, dan heb ik gewoon helemaal verkeerde gedachte over jou! ;-)quote:Op maandag 11 februari 2008 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, is nog stage hoor
Als ik werk kan ik overdag niet echt meer op Fok!, dan kom ik in de fabriek, zit nu lekker in een eigen stage kantoortje
Ik ga zo voor een groentensoepje! Net ook weer 2 verse stuks fruit op.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel op stage![]()
Net even lekker kippensoepje gehad, is wel lekker even
Juist wel man, laat die lambal ook maar eens wat doen. En hij zit daar met een leuke chick zei hij, dus... !quote:Op maandag 11 februari 2008 14:15 schreef Houniet het volgende:
Heerlijk in de zon! cappucino erbij en lekker chillend in de tuin
TERWIJL EER-IK AAN HET WERK IS muahaha
![]()
nu hopen dat hij dit niet leest
WAT!!!!!!!!!!! pics!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel man, laat die lambal ook maar eens wat doen. En hij zit daar met een leuke chick zei hij, dus... !
Wij ook al om gevraagd, maar hij durft ze niet te makenquote:
Wat deed jij ook alweer precies? Werk je in een studio ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef jna het volgende:
nog 1uur en 40 minuten zien door te komen. [afbeelding]
Ohja, waarom kunnen musici niet gewoon opnemen zodat je door kan met je werk [afbeelding]
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben even lekker een stukje gaan fietsen. Ging eigenlijk even bij iemand langs, maar die was niet thuis, toen maar met een omweggetje naar huis gefietst. Heerlijk weer. En mijn fiets is nog steeds niet uit elkaar gedonderd, maar inmiddels hoor ik alles wel zo hard rammelen dat ik mijn iPod harder moet zetten om er geen last van te hebben. [afbeelding]
Nee bij www.jwajazz.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij ook al om gevraagd, maar hij durft ze niet te maken
[..]
Wat deed jij ook alweer precies? Werk je in een studio ofzo?
[..]Doe je goed [ afbeelding ]
Cool dudequote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nee bij www.jwajazz.nl
Website spreekt voor zich [afbeelding]
Assisteren van manager bij sales & PR;quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool dude [ afbeelding ]
Wat zijn je werkzaamheden zoal?
Inderdaad, het enige wat hier misschien anders is vergeleken met andere muzieksoorten is dat er hier veelvuldig gebruik wordt gemaakt van subsidies. Voor de rest zijn de taken hetzelfde bij een agentschap voor hardrock (of iets willekeurig anders), daar moet je net zoals hier bijvoorbeeld ook zorgen dat een festival een stage rider van een groep krijgt.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt me best interessante baan man [ afbeelding ]
Ken de de groepen niet, maar gewoon het bezig zijn met bandjes en alle zaken eromheen [ afbeelding ]
Bij een vriend van me ook, die loopt tegelijkertijd stage met mij, maar dan 7 maanden lang. HBO afstudeerstage.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik durf nog niet te internetten vanaf het werkkan namelijk me geschiedenis niet wissen, blijkt vergrendeld te zijn
Voorderest een saaie dag gehad![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg, een wannabee-wielrenner op zijn te dure racefiets voorbij gereden om mijn batavus. Hij wou nog in het wiel rijden.. maar ik was ietsjes snellerff de frustraties er uitgefietst.
Nee, zie mijn postquote:Op maandag 11 februari 2008 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe is het nou op je stage PB? beetje leuker al?
dat is goed klote man...! kom je nu niet in de problemen met afstuderen? of had je al een vervangend bedrijf op het oog?quote:
Beterquote:Op maandag 11 februari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo!
Nou het eerste gebakje op mijn stage heb ik al gehad [afbeelding]
Pff, wat een informatie allemaal vandaag.. drukte!
Morgen een wat rustige dag (hoop ik)
Heb het wel erg naar mijn zin!
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg, een wannabee-wielrenner op zijn te dure racefiets voorbij gereden om mijn batavus. Hij wou nog in het wiel rijden.. maar ik was ietsjes snellerff de frustraties er uitgefietst.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen ontbijten (met koffie!) op stage en de krant lezen.. dat lijkt me een prima plan
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga morgen de 'copyshop' blij maken. 5 documenten die ik allemaal meerdere keren moet hebben, in totaal 179 pagina's printen in kleur en 13 keer inbinden. En dan heb ik met een kopie van mezelf nog geen rekening gehouden. Ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga morgen de 'copyshop' blij maken. 5 documenten die ik allemaal meerdere keren moet hebben, in totaal 179 pagina's printen in kleur en 13 keer inbinden. En dan heb ik met een kopie van mezelf nog geen rekening gehouden. Ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
Hoe kom jij in de trein op internet, eer-ik. Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:24 schreef eer-ik het volgende:
hier vanaf NS
Nu weer FOK!-af, want werkwerkwerk
Mobieltje met abo met internetmogelijkheden nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe kom jij in de trein op internet, eer-ik. Dat wil ik ook!
Dat werkt voor geen meter!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mobieltje met abo met internetmogelijkheden nemen
Geen last van, lekker andere layoutquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:
bah, een uurtje gewerkt en ik heb al weer afleiding nodig..
wat zijn die valentijns headers trouwens VERSCHRIKKELIJK zeg.
Vooral leuk voor al de gefrustreerde singles of personen die net uit een relatie oid komen
neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:34 schreef jna het volgende:
Zo, ik ben ook weer neergeploft op m'n stoel. Kijken of hier nog wat te doen valt...
je hebt gelijk, maar dan zal er dalijk wel binnen 5 minuten enorm veel binnenkomen ofzoquote:
Ik heb geen idee wat het gaat kosten, dat zal ik straks wel horen. Op zich heb je wel gelijk dat het zonde van het geld is als het erg duur is, maar ik wil het gewoon wel perfect hebben, en ik gebruik in mijn opmaak nu eenmaal kleur, net als in tabellen en grafieken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Mwa, dan had ik hem wel gewoon in zwart wit uit geprint, fuck dat ik ga er geen vermogen voor neer leggenAls ik er nou na betaald had gekregen!
Kijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben toch in een kantoor terecht gekomen waar 1 iemand anders ook werkt voor 24 uren per week. Tevens zit hier af en toe iemand die de post doet geloof ik. Ze kijken ook op mijn scherm, maar boeit me dan weinig of ik op iets nuttigs zit of op Fok ofzoZe zeggen zelf hier, je mag internetten wat je wilt, als je werk maar af komt!
Ambtenaren he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze zeggen zelf hier, je mag internetten wat je wilt, als je werk maar af komt!
inderdaad, zolang de target gehaald word, dan is meerwerk helemaal niet belangrijk. Zolang er geen winst gemaakt hoeft te worden, dan is dat toch ook helemaal niet relevantquote:
Ik kan op school ook internetten zo veel ik wil hoor.quote:
quote van een klasgenoot van me die bij een gemeete stage liep.quote:
Dus geen lunch pollquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef Goover het volgende:
Goed, hier maar weer eens wat posten.
Ik kan helaas niet echt lekker spammen vanaf stage. Mijn begeleider zit naast mij, en kijkt geregeld op mijn scherm heb ik het idee. Niet direct om mij te controleren ofzo, maarja, ik kijk ook wel eens op zijn scherm.
Verder gaat het hier prima, gratis lunch (gewoon brood + beleg) een matige vrijdag middag borrel. Zo nu en dan een stukje taart. DE koffieautomaat (helaas geen keuze, alleen 'KOFFIE'). Eigen laptopje met laptop-standaard en extra scherm, dus een mooie dualscreen opstelling.
Wat betreft de opdracht, tsja, een heeeeeeeleboel lezen. Ik moet een ISO spec gaan inbouwen, wat betekend dat je die spec wel ff goed moet weten. Ik ben al een beetje begonnen, maar het werkt nog niet echt. Het gaat trouwens om contactloze kaartsystemen (denk aan OV-chip).
Maar goed, genoeg geouwehoerd, ik ga weer aan het werk![]()
in Zweden loopt geen tuig rond dat die poortjes constant schopt, onderspuugt of andere nare dingen mee doet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus geen lunch poll
Ik weet niet wat die Nederlanders zo moeilijk over die OV Chip doen.. want in Zweden werkt dat ding gewoon wel.. *bleep* is ok.. *bleeeeeeeeeeep* is niet ok
Zweden zijn alleen irritant als ze gedronken hebben. Zelfs de Zweedse voetbalhooligans zitten als makke lammetjes in de bus, althans wel in Borås. De poortjes zitten in de bus, trein of tram zelf..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
in Zweden loopt geen tuig rond dat die poortjes constant schopt, onderspuugt of andere nare dingen mee doet?
Het systeem lijkt prima te werken in Rotterdam, het is enkel onmogelijk door al dat "kutvolk" in de metro.
Op mijn vorige stagequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan het hier ook
En zolang mijn werk er niet onder lijd vinden zowel ik, als de baas het wel prima. Zolang ik maar niet een beetje porno ga zitten kijken, maar dat was ik ook echt niet van plan
Ik weet niet waar jij over praat met voetbalhooligans, maar degene die ik in goteburg heb gezien waren geen makke lammetjes... Toen de wedstrijd afgelopen was en we buten het stadion kwamen werden er verscheidene auto's op hun kant gezetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden zijn alleen irritant als ze gedronken hebben. Zelfs de Zweedse voetbalhooligans zitten als makke lammetjes in de bus, althans wel in Borås. De poortjes zitten in de bus, trein of tram zelf..
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn vorige stage
Stagebegeleider: "PB, heb je dat filmpje gezien op Geenstijl, met die naakte wijven op de boot"
Ik: Moet jij niet werken ofzo?![]()
* PieterBas surfte toen ook maar GeenStijl
Elfsborg supporters.. Ik heb het niet over IFK Göteborgquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij over praat met voetbalhooligans, maar degene die ik in goteburg heb gezien waren geen makke lammetjes... Toen de wedstrijd afgelopen was en we buten het stadion kwamen werden er verscheidene auto's op hun kant gezetEn niet eens door ons exchange students
Dat exchange studenten het grootste tuig in zweden is weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elfsborg supporters.. Ik heb het niet over IFK Göteborg. Het grootste tuig dat in Zweden zijn, zijn meestal de exchange studenten..
In de eerste week in Zweden kwam ik ook een paar van de harde kern van IFK Göteborg tegen.. Stond te schreeuwen.. Een vriend en ik wouden nog even provoceren.. Door het is stil aan de overkant te zingen, maar we wisten niet wat de Zweedse vertaling was
Ja, want als je exchange student tegen je hebt.. heb je ze allemaal tegen.. Werd ook een keer een exchange studente lastig gevallen door een dronken Zweed. Sta je daar opeens met 10 man tegen een dronken Zweed.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat exchange studenten het grootste tuig in zweden is weet ik wel zeker!Hoevaak ik al wel niet gevechten heb gezien tussen 5 exchange studenten en 1-2 zweden
2-3 exchange students zijn van die echte vechtersbazen en die slaan geregeld even iemand die lastig is met 1 klap tegen de grond..
dat heb ik nog niet mee gemaakt, Wel een paar weekenden terug de politie langs gehad omdat er overlast was met muziek enzo...!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want als je exchange student tegen je hebt.. heb je ze allemaal tegen.. Werd ook een keer een exchange studente lastig gevallen door een dronken Zweed. Sta je daar opeens met 10 man tegen een dronken Zweed.
En menig Exchange student belandt nog wel eens op de Eerste Hulp voor een alcohol vergiftiging. Een paar Mexicanen hebben dat na 2 dagen voor elkaar gekregen
Ik heb werkelijk geen enkel idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed Marloes
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |