quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:Gewoon installeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
god hebben we hem weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:25 schreef markthemen het volgende:
werkt perfect bij mij.. nergens last van
edit: wel lekker dat mn spit(bojan) nu eindelijk de kansen afmaakt.Sta nu 1-4 voor mij chelski, ik ben man utd, 3x bojan uit 3 kansen hehe![]()
wat doe jij weer stoer kneusje.. volgens mij 3-0 toch??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
god hebben we hem weer![]()
was het leuk in limburg
was sparen voor de beker, spelen jullie daar nog inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:45 schreef markthemen het volgende:
[..]
wat doe jij weer stoer kneusje.. volgens mij 3-0 toch??![]()
waar was je?Owja thuis achter teletekst
Hoe krijg je de Hui V, dat met die sterretjes dus, in je schermquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef Lyzio het volgende:
4,750,000[/i]
Waardoor de selectie er dus zo uitzag:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou god beware me maar ik ga ook nog eens een poging wagen met FM2008
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou god beware me maar ik ga ook nog eens een poging wagen met FM2008
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat lekker met Feyenoord na 13 wedstrijden op kop.
wijs hem eens aan plzquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goed kijken, dan zie je 't contract bij zijn echte club en 't uitleencontract staat er ook.
Dit is niet zijn contract scherm (dat staat bij transfer).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wijs hem eens aan plz
[ afbeelding ]
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dit is niet zijn contract scherm (dat staat bij transfer).
Hier staat gewoon dat je hem voor een x bedrag overneemt op de eerste de beste dag dat het mag (openen van de transfermarkt).
Bij mij is Ajax coachloos in het begin. Misschien hebben ze hem opnieuw aangenomen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, heb de 2e patch geinstalleerd, klopt het dat Ten Cate nu toch weer bij Ajax zitNa patch 1 was ie assistent-coach bij Chelsea...
hmmm, da's vreemd, er is toch maar één soort tweede patchquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij is Ajax coachloos in het begin. Misschien hebben ze hem opnieuw aangenomen?
Heb ik ook. Kijk eens naar zijn history?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmmm, da's vreemd, er is toch maar één soort tweede patch
8.0.2 versie heb ik.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |