Ok... dus ze komen niet... Jammerquote:Op maandag 28 april 2008 20:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Doelde op een (mogelijk) optreden @ Museumplein woensdag
Die Mash-Up weet ie zeker

Het zal ongetwijfeld gezellig zijn geweest, maar 't klinkt nergens naarquote:

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld gezellig zijn geweest, maar 't klinkt nergens naar.

Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Fantasy world de eerste?Das toch echt Wonderfull days!

Ok dan geloof ik jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik hoor de hardmix van Wonderfull Days in het begin
Zit nu even te luisteren, en ze lijken inderdaad op elkaar, maar het is echt WD! De tekst van FW is anders, en die 'sirene' zit toch echt in WD

Die is echt briljantquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef Blawh het volgende:
Deze stond dus ook nog in myat. Ben vanmiddag even snel op zolder gekropen en kon ik bijna niets meer vinden aan CD's/ Singles uit het HH tijdperk.Binnenkort maar eens goed gaan zoeken.
Deze had ik wel binnen een paar seconden te pakken.
[ afbeelding ]
De originele versie had ik vaak genoeg gehoord natuurlijk, maar de 4 andere versies op de single had ik echt sinds 1997 ofzo al niet meer gehoord.

Vandaar dat het bij lange na niet uitverkocht was.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Paul Elstak was op het feest van de eeuw bij ons

Nee joh, dat kwam doordat Cruijff er was. Elstak is geweldigquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaar dat het bij lange na niet uitverkocht was.

Zeker weten, goede shit! Lag gewoon al jaren onder het stof op zolder.quote:
quote:Nederwiedewiedewiet, wiedewiet...
daarvan word je zo hiiiigh, als een Vlaamse papegaai.
Dat is onze eigen Nederwiedewiedewiedewiet, ja Nederwiedewiedewiet.

Kevin Energy ken ik wel... maar die draaide volgens mij trance... (al was dat in 2004)quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef JOHAN410 het volgende:
Van Wiki: In Groot-Brittanniė, waar de "UK Hardcore" (geėvalueerde Happy Hardcore) nog steeds immens populair is, zijn onder andere CLSM, DJ Sharkey, DJ AMS, Kevin Energy, AC Slater, Sunrize, Daywalker, Oli G, DJ White Russian, DJ Brak, Bounce en Dodgee populaire UK Hardcore artiesten.
Is iemand bekend met deze vorm van Happy Hardcore? Paar jaar geleden had ik wel eens van die Bonkers cd met deze stijl. Toen vond ik het niet alles, iig niet zo vet als de normale happy hardcore.

LSOquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten, goede shit! Lag gewoon al jaren onder het stof op zolder.![]()
Die 5e versie is echt TE briljant, opeens na 3.20 een stilte en dan:
[..]![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |