Als ik echt doodziek ben wil ik juist het liefst alleen zijn, ik heb liever niet dat mensen me dan zien ,ik heb dan ook totaal geen behoefte aan gezelschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag ben ik in een nieuwe fase van de griep gekomen, nu kan ik ook nog eens geen eten binnen houden, mijn rug wordt gek van het in bed liggen en er is niemand die me verzorgt
Ja die armbandjes ken ik wel, alleen die andere interpretatie nog nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van jou hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
No offence, maar volgens mij is Weemz veel, maar niet charismatisch..
Wat is et?quote:
Oow kijk... nu herken ik de wijnflesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
Het is een raar plastic ding dat tevoorschijn kwam toen ik de dop van de fles schroefde, en dat er waarschijnlijk voor moet zorgen dat er een mooi straaltje uit de fles komt als je schenkt.
Ow naja... ook alcohol...quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
Ow naja... ook alcohol...
Komt op het zelfde neer dus
Dat is denk ik de bedoeling, maar... HIJ DOET 'T NIET!quote:Maar ik heb dus geen idee... gewoon schenken?
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #11 Whisky a Go Go *al deed*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:49 schreef wonderer het volgende:
Probeer het centrale whisky topic es, misschien weet Doffy het.
je gaat me nu toch niet vertellen dat je tot nu toe nog steeds buiten in de tuin achter je laptop hebt zitten werken ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:00 schreef hierissieweer het volgende:
gewoon wat anders gaan drinken!
Ik heb mijn PGO en POP af YES!!!
Jap, cola vieux en een jas... Dan gaat het wel hoor, heerlijk voor de concentratiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat me nu toch niet vertellen dat je tot nu toe nog steeds buiten in de tuin achter je laptop hebt zitten werken ?
"sleept Hierissieweer aan z'n haren met laptiop en al naara binnen toe en pleurt hem voor het knisperend haard vuur neer zodat hij niet onderkoelt raakt"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, cola vieux en een jas... Dan gaat het wel hoor, heerlijk voor de concentratie
Au mijn haren, Komt Tha_Erik nu naast mij zitten om mij warm te wrijven bij de haard?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"sleept Hierissieweer aan z'n haren met laptiop en al naara binnen toe en pleurt hem voor het knisperend haard vuur neer zodat hij niet onderkoelt raakt"
zaken vaan voor de jongenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Au mijn haren, Komt Tha_Erik nu naast mij zitten om mij warm te wrijven bij de haard?
Zoals gezegt ik ben klaar!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaken vaan voor de jongen
en moest jij niet een deadline in de gaten houden voor je verslag![]()
dus zulke opwinding/afleiding wordt nu even zorgvuldig uit je buurt gehouden
als het klaar en goed is kunnen we kijken voor een passende beloning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |