Tof! Ik wist niet eens dat de nieuwe cd's van dEUS en Motorpsycho ondertussen al te bestellen waren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:14 schreef pfaf het volgende:
De twee beste albums van het jaar zijn besteld, nu angstig afwachten.
Ook Fergie en The Melbourne Shuffle Crew met dEUS en Motorpsycho vergelijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tof! Ik wist niet eens dat de nieuwe cd's van dEUS en Motorpsycho ondertussen al te bestellen waren.
Één van de beste albums van vorig jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand hier bekend met Sennen? Gister zien spelen, echt supertof
Behoorlijk standaard Post-Rock, maar o zo mooi. Had gelijk even een EP & albumpje gekocht
Automatic Writing? Heel goed jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Één van de beste albums van vorig jaar.Sennen is top!
Sennen is erg tof, inderdaad!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand hier bekend met Sennen? Gister zien spelen, echt supertof
Behoorlijk standaard Post-Rock, maar o zo mooi. Had gelijk even een EP & albumpje gekocht
Hard. Soms bijna climaxen die deden denken aan Hardcore-Punk. En een 'zanger' die overkwam als een Amerikaanse Jules Deelder mat allemaal wazige teksten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sennen is erg tof, inderdaad!Het is dat ik momenteel helemaal klem zit qua tijd, anders was ik gisterenavond ook nog wel even kijken.
Hoe was die andere band?
Ja, ik zag de belachelijk hoge PF-score ook. Terecht? Ik ken alleen de single 'Blind'. Op zich wel grappig, maar niks bijzonders.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:39 schreef Z het volgende:
Hercules & Love Affair.
Tsja, ik heb het eigenlijk allang opgegeven om PF-recensies daadwerkelijk door te lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef Z het volgende:
Ik vind het lastig te beoordelen en de recensie is ook wat gek geschreven.
Dat is tof ja. Mountain Laurel is zo'n geniaal nummerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef pfaf het volgende:
Stijve piemel krijgt: http://www.matadorrecords.com/matablog/?p=1275
Alles van Shearwater is zoooo geniaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is tof ja. Mountain Laurel is zo'n geniaal nummer
Behalve de bandnaam dan? Die doet namelijk weeïge liedjes beloven. Heb er nooit echt naar geluisterd overigens.quote:
En cd-hoesjes willen ook nogal meer dan eens lelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef Z het volgende:
[..]
Behalve de bandnaam dan? Die doet namelijk weeïge liedjes beloven. Heb er nooit echt naar geluisterd overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |