Millionaire met Ritalin na een weekje samen met de Beatles, in een popjasje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is het een beetje Millionaire-achtig?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Millionaire met Ritalin na een weekje samen met de Beatles, in een popjasje.
Absoluut!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef methodmich het volgende:
CD: Gram - Four-letter Word
Toch een fijne plaat mensen!
Ook nog wat feedback gezocht op andere sites en daar is een heldere conclusie uitgekomen. Neen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef bigshadow het volgende:
Niet doen, de laatste keer dat ik hem zag op een festival was het erg slecht.
De eerste paar nummers van de cd zijn echt geweldig, ietsje verderop zakt het een beetje in maar verdomme, wat is deze cd goed. En de meeste nummers zijn bijna opgewekt te noemen, niks voor Elbowquote:
Is goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb nog niet besloten wat ik zal doen maandag. Het is toch nog niet uitverkocht, dus op zich kan ik maandag aan de deur ook nog wel een kaartje kopen. Ik bel nog wel.
Doen! Ik heb ze vorig jaar live gezien, en het was zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:10 schreef Z het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag naar Caribou in de Melkweg.
Ik en grobbel zijn er ook, wij zijn tof. Jens is tof. Dat zijn al 3 toffe mensen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit ook zwaar in de twijfel voor Jens. Ik weet niet of ik het wel zo tof live ga vinden en zal dan zeker in m'n uppie moeten gaan.
Moeilijk, moeilijk...
Ik denk zelfs dat je morgen niet eens meer een ticket online kunt aanschaffen; dan wordt het gewoon aan de deur een ticket kopen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga morgenmiddag even beslissen of ik ga Jensen. Ligt aan m'n brakheid (kwart voor 6 opstaanop maandag
![]()
)
Weet iemand trouwens dat als je een kaartje besteld bij Roosje via automatische incasso, of 'ie dan in de avond al wel geldig is? Staat namelijk dat het wel tot twee weken kan duren. Ik heb m'n internetbankieren namelijk weer eens kapot kunnen maken.
quote:Je opdracht is verwerkt
Je bestelling is gelukt.
Lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef -skippybal- het volgende:
Jens Lekman mini-meet vanavond? Mja? Bier?
quote:dEUS, de Antwerpse band onder leiding van Tom Barman, komt 21 april met hun nieuwe album ‘Vantage Point’.
Om dit nieuwe materiaal te presenteren doet de band tweemaal Nederland aan. 8 april beginnen zij hun tournee in Doornroosje in Nijnegen. Op 15 april staan ze in de Amsterdamse Melkweg.
Kaartjes kosten 25 euro en zijn nu te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |