Side dish?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef BrandX het volgende:
Ik ga rijst met kip in gele curry eten
met een komkommer/tomaat side dish
quote:
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?quote:
D_A & BBquote:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.
BraveBart.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?
Joh, was die er ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
BraveBart.
FYI: je hebt een glas gesneuveldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pitten
Jaohquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FYI: je hebt een glas gesneuveld.
Ghehe.quote:
Neuh vrijdag in de Exit te R'damquote:
Foei.quote:
Maar wel gelijk netjes opruimen hèquote:
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh vrijdag in de Exit te R'dam
Keurig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel gelijk netjes opruimen hè
Oh doe het shirt even de groeten dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ik.
Ik ben dan ook een beschaafde jongeman.quote:
Wraps 14.gifquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is er niet, dus ik ga voor wat restjes. Of een wrap.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.quote:
de net-niet-wrap dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
quote:
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, huiswerk. Hè bah, waarom moet je me daar nou aan herinneren. Eerst maar even weekend nemen.
Hoii, samen rookworstje eten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Ik doe beide.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.
hand-igquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eigenlijk moet je ze ook met 3 handen eten [afbeelding]
Alle andere worsten wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Dan ook samen kotsen?quote:
vervang de wraps door pitabroodjes 14.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
MPG. OF ALL PEOPLE.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:38 schreef MPG het volgende:
Alle andere worsten wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |