Ach, hou toch op. Die gozer flikt dit spelletje telkens weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar stoere taal uit te slaan omdat hij zelf ook wel weet dat dit niet kon.
Maar ik vind Huub helemaal niet engquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Die gozer flikt dit spelletje telkens weer.
Bij Eric. En dan zeggen, dat ie zoveel van die jongen houdt
Bij Lieke. En zeggen, dat dat de vrouw is waar hij echt van gehouden heeft.
Misschien is Sylvia ook wel een slachtoffer geworden van dit spel, maar die voelde gelukkig bijtijds natiigheid en toen hadden we nog niet door hoe eng Huub was.
Hoe kan dat nou, Lieke kon dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit kon Lieke zo mooit duidelijk maken en toen viel het me ook op ook.
Forget it, daar steken Brian en Amanda wel een stokje voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Claire breekt, lekker naar huis einde van de maand ....
Nog een trap nageven ook. En daarvoor 5x "niet doen" zeggen als ze gaat huilen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik koos voor deze manier en dat is inderdaad niet de beste manier voor jou. Kut, kut voor jou. [ ] Vriendschap is belangrijker dan seks.
Huub gaat slapen en laat Claire achter in de woonkamer. Claire barst weer in snikken uit.
[ afbeelding ]
Dat kon zij wel, maar door die enge gladde praatjes van Huub en die idiote adoratie voor Huub hier op de site, kon niemand meer zien, wat Lieke echt zei.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, Lieke kon dat helemaal niet.
daar kan je bij Huub niet vanuit gaan...... het was zelfs zo dat hij soms stottert, terwijl hij juist de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Valt het niemand op, dat Huub moeilijk uit zijn woorden komt?
Heeft hij normaal gesproken geen last van. Zij het dat hij gaat stotteren als hij klem geluld wordt.
Dit kon Lieke zo mooit duidelijk maken en toen viel het me ook op ook.
Claire haalt het einde van de maand niet eens. Net als bij Sylvia, Eric en Lieke heeft die psychopaat er een ziekelijk genoegen in om anderen weg te sturen met een 10.000 euro schuld aan hun broek. .......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Claire breekt, lekker naar huis einde van de maand ....
Ze gaat bij Selene in bed slapen ......
Lieke zei dingen te veel en te graag, maar daarmee was ze inhoudelijk echt niet sterker dan Huub.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat kon zij wel, maar door die enge gladde praatjes van Huub en die idiote adoratie voor Huub hier op de site, kon niemand meer zien, wat Lieke echt zei.
Hij glijdt uit over zijn woorden. Dat valt me steeds op.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:52 schreef Desii het volgende:
[..]
daar kan je bij Huub niet vanuit gaan...... het was zelfs zo dat hij soms stottert, terwijl hij juist de waarheid spreekt.
Hij voelde zich weer de aangewezen man, wat een vreselijke eikel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:54 schreef Disana het volgende:
Huub zegt tegen Selene dat het wel degelijk meespeelde dat hij het Claire moeilijk wilde maken.
Mja, hij irriteerde zich al langer aan haar meegaandheid, en hij is niet het type dat iets gewoon laat voor wat het isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij voelde zich de weer aangewezen man, wat een vreselijke eikel weer.
Om mezelf te beschermen, zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke zei dingen te veel en te graag, maar daarmee was ze inhoudelijk echt niet sterker dan Huub.
Haar negeermodus is tegen Huub daarentegen erg effectief gebleken.![]()
Heel dom, dit gaat hem kosten en terecht.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, hij irriteerde zich al langer aan haar meegaandheid, en hij is niet het type dat iets gewoon laat voor wat het is
en dat is dus geen waar........ Huub doet alles voor de show... en is de grootste hoer en klootzak van DGKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die eikel had het haar ook gewoon kunnen zeggen, maar meneer moest en zou gewoon TV maken.
Maakt niet uit of het over iemands rug is.
Ongelofelijk wat een klootzak is het.
Hij geeft het nu ook zelfs toe. Smeerlap is het.
Hij verkoopt zijn moeder nog en dat is geen leugen. Hij doet het echt.
Ik vrees van wel ... en nu Selene en Claire weer dikke vriendenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:57 schreef Day het volgende:
Nu is het afwachten of Claire morgen in de zoete broodjes van Huub trapt.
Sorry hoor Disana, maar het had ook anders gekund hoor!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, hij irriteerde zich al langer aan haar meegaandheid, en hij is niet het type dat iets gewoon laat voor wat het is
Alleen ik weet hoe ik hierover denk. Daar heb ik jou niet voor nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor Disana, maar het had ook anders gekund hoor!!!
Dat kun jij zelfs zien. Aub adoreer Huub niet tegen beter weten in.
Dit is geen normaal gedrag. Ook niet voor 2 miljoen!!
En hij heeft ook een soort ongecontroleerdheid in zijn manier van bewegen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hij glijdt uit over zijn woorden. Dat valt me steeds op.
Wat hij heeft genomen of gedronken weet ik niet, maar hij is niet nuchter.
Zijn gedrag is anders dan overdag als hij niets gebruikt heeft.
Jaap zei inderdaad, dat hij iets gekregen had tijdens een optreden.
Misschien heeft hij dat vanavond genomen om het spel nog harder te willen spelen.
Zelfs?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor Disana, maar het had ook anders gekund hoor!!!
Dat kun jij zelfs zien. Aub adoreer Huub niet tegen beter weten in.
Dit is geen normaal gedrag. Ook niet voor 2 miljoen!!
Klopt, maar ook zijn gedrag is die van een man, die zichzelf niet meer goed kan controleren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:03 schreef Htje het volgende:
[..]
En hij heeft ook een soort ongecontroleerdheid in zijn manier van bewegen.
je kan veel zeggen, maar dronken is hij nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Klopt, maar ook zijn gedrag is die van een man, die zichzelf niet meer goed kan controleren.
Bij Huub al welbekend. Als hij nuchter is, doet hij niet zo.
We kennen hem te goed.
Ik hoop. dat de FEBO het ook ziet, want dit kan echt niet.
Zo moeten zij geen TV willen maken.
Aangezien de FEBO hier aardig wat medewerking aan heeft verleend door hoer Gaby te laten komen, denk ik toch dat...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Klopt, maar ook zijn gedrag is die van een man, die zichzelf niet meer goed kan controleren.
Bij Huub al welbekend. Als hij nuchter is, doet hij niet zo.
We kennen hem te goed.
Ik hoop. dat de FEBO het ook ziet, want dit kan echt niet.
Zo moeten zij geen TV willen maken.
Of m.a.w Ik ben Huub en alles wat ik doe is goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:06 schreef Day het volgende:
Huub tegen Claire: ik deed links en het hielp niks, nu doe ik rechts en misschien helpt dat wel.
M.a.w. Claire heeft dit helemaal aan zichzelf te danken.
Fuckquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:08 schreef Disana het volgende:
Ik zit hier verdomme de halve nacht neutraal verslag te doen voor de ochtendlezers, komt zo'n babbelaar die zelf naar de vulva's van gymnastiekmeisjes kijkt, me even beledigen. Doei![]()
Ja, maar moet dit zo??????quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Aangezien de FEBO hier aardig wat medewerking aan heeft verleend door hoer Gaby te laten komen, denk ik toch dat...
Het zal ze ook goed uitkomen, Claire die aansluiting "vindt" bij B&A
Dat laatste vind ik persoonlijk echt het meest verbazingwekkend.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, maar moet dit zo??????
Dat kind heeft zich ten overstaan van ik weet niet hoeveel mensen belachelijk gemaakt.'
Ja, oké. Ze is niet in de ballenbak gekomen van Mac Donalds, maar sorry mensen mogen ook wel tegen zichzelf beschermt worden vind ik.
Brain wordt ook steeds uit de wind gehouden voor weet ik wat voor reden.
Nee, vind ik ook niet, maar ik kan me haar gevoel wel voorstellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik persoonlijk echt het meest verbazingwekkend.
Of het zo moet? Als je het mij vraagt absoluut niet.
Ik vind niet dat Claire zich belachelijk heeft gemaakt vanavond. Huub zichzelf zeker wel.
Ach, sportles (Turnen. Strakke turnpakjes weet je wel? Niet mijn uitvinding hoor) geven aan meiden in de pubertijd is lastig als je je ogen dicht hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:08 schreef Disana het volgende:
Ik zit hier verdomme de halve nacht neutraal verslag te doen voor de ochtendlezers, komt zo'n babbelaar die zelf naar de vulva's van gymnastiekmeisjes kijkt, me even beledigen. Doei![]()
Zij weet dat ze hier niet aan toe wil zijn. Wie wel? Huub is de hoer, helder.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet, maar ik kan me haar gevoel wel voorstellen.
Zij weet, dat de beelden overal vertoont zijn van hun 'liefdesspel'.
Niet echt een opbeurend idee, als het allemaal nep blijkt te zijn.
De titel "hoer" is dan snel verdient hoor. (ik vind dat niet bij haar. Ik vind haar alleen maar HEEL naief)
Verwerpelijk....jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:21 schreef eusjuh het volgende:
goeden moggel ,
Verwerpelijk....ja
Spel spelen ...ja..
Hoe zou jij de keus maken als je daar zit en voor de hoofdprijs gaat?
Wij weten niet wat onzinnig is daar.Hoeveel dingen zijn er al niet gebeurd die wettelijk niet eens door de beugel konden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verwerpelijk....ja
Spel spelen ...nee..
Deze actie was onzinnig.
Eerst de sterkere (voorgetrokken) spelers aanpakken, met behulp van de mensen dicht om je heen.
Leg dan maar eens uit wat volgens jou de zin kan zijn geweest van de teringstreek die teringlijer Huub heeft geleverd. Succes ermeequote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wij weten niet wat onzinnig is daar.Hoeveel dingen zijn er al niet gebeurd die wettelijk niet eens door de beugel konden?
Ik hoef niks uit te leggen.Zit niet daar en verbaas me alleen heel vaak over bepaalde zaken.Een Lieke b.v waarvan half internet op z'n kop stond en zelfs de poltie werd gebeld i.v.m het aanrandingsschandaal.Vlak voor ze ging zegt ze doodleuk dat het helemaal niet erg was en d'r eigen schuld omdat ze de zender in d'r BH had gedaan.Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit wat volgens jou de zin kan zijn geweest van de teringstreek die teringlijer Huub heeft geleverd. Succes ermee![]()
Ik ga slapen, welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |