Ja en nu word ik effe boos.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub is de hoer van de FEBO, hij vergeet dat er straks nog een leven ná de Kooi is.
Wat zal Lieke blij zijn dat ze hier niet meer bij is...
Dan nog zet Huub zichzelf vreselijk voor lul, script of geen script.. Deze acties kosten hem straks de eind prijs.. hoeveel fans zijn er al gestopt met Huub te backen..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:55 schreef Desii het volgende:
Huub zegt nu dat het nepsex was..... en sex is een vrijwillige keuze
idd.....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan nog zet Huub zichzelf vreselijk voor lul, script of geen script.. Deze acties kosten hem straks de eind prijs.. hoeveel fans zijn er al gestopt met Huub te backen..
Ik bijvoorbeeld, maar al heel lang geleden al hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan nog zet Huub zichzelf vreselijk voor lul, script of geen script.. Deze acties kosten hem straks de eind prijs.. hoeveel fans zijn er al gestopt met Huub te backen..
Geen ochtendkranten ...... Die zijn op dit tijdstip al gedrukt en al onderweg bij de distributiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:58 schreef tipsch het volgende:
Welke fora of kranten zullen hier morgen mee 'koppen'?
Ik bedoel meer de online koeriers. Ben benieuwd of die suffe redactie dit nou incalculeert als weer een mediamomentjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen ochtendkranten ...... Die zijn op dit tijdstip al gedrukt en al onderweg bij de distributie
Ik sta ook op het punt om hem hard te laten vallen .... GVD ik kan wel janken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan nog zet Huub zichzelf vreselijk voor lul, script of geen script.. Deze acties kosten hem
straks de eind prijs.. hoeveel fans zijn er al gestopt met Huub te backen..
Ja ik ook hoor, alleen vind ik DGK de laatste tijd sowieso al om te janken, er kan geen tv gemaakt worden rond 1 persoon dat blijkt maar weer.. denk ook dat ze er een einde aan gaan breien... slaap lekker allen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt om hem hard te laten vallen .... GVD ik kan wel janken.
Welterusten Donniequote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:04 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, alleen vind ik DGK de laatste tijd sowieso al om te janken, er kan geen tv gemaakt worden rond 1 persoon dat blijkt maar weer.. denk ook dat ze er een einde aan gaan breien... slaap lekker allen!
Huub staat er zelf achter hoor..en anders moet hij het niet doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut FEBO, de enige persoon die al maanden jullie show maakt, die zetten jullie
nu te kakken ....... hoop dat jullie nog kunnen slapen, losers .....![]()
![]()
Ach, hou toch op. Huub kan maar één ding heel goed en dat is achter zijn pik aanlopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut FEBO, de enige persoon die al maanden jullie show maakt, die zetten jullie
nu te kakken ....... hoop dat jullie nog kunnen slapen, losers .....![]()
![]()
Goh, wat zijn vrouwen dan slecht voor elkaar dat ze dit niet altijd voor elkaar doenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het mooie is, dat ik het gevoel heb, dat Gaby dit door heeft gezet om Claire juist wakker te maken.
Zo lief als zij net zei, dat zij Huub niet zo snel zijn zin moest geven.
Dit is bedoelt als eye opener. Huub verdient Claire niet. Dat is wat Gaby wilde zeggen.
Ik heb ergens ook wel medelijden met hem.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat zinnetje van hem::: "Sterker nog"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wil Huub wijs door lijken.
Bah, een hoop lucht verkoopt dat jochie.
Echt. Meer dan een zielepoot is het niet!!!
Nou...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi, streams tot ver na vieren doordeweeks ..........
Gráág geen kooi meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dan maar geen Kooi meer.
Wat superstoer van Huub. Ge-wel-dig, echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:25 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Claire in bijzijn van Jaap en Selene nu wat het oorspronkelijke plan was geweest. Zo is Huub, zegt Jaap, de ideale schoonzoon, de ridder op het witte paard. Claire zegt niets.
Volgens mij zei hij "bij het optreden".quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:26 schreef Disana het volgende:
Jaap vraagt of het komt door de pil die Huub vorige week bij [onverstaanbaar] kreeg. Huub is er pissig over en vindt dat Jaap stom doet.
Dat kan heel goed kloppen. Er gebeuren dus rare dingen die wij niet zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:33 schreef Htje het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "bij het optreden".
Psychopaat zei ik al.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:29 schreef Disana het volgende:
Huub: De vrouw van wie ik echt hield heb ik hier ook weggeterroriseerd, met gemak.
Hij zit alleen maar stoere taal uit te slaan omdat hij zelf ook wel weet dat dit niet kon.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Psychopaat zei ik al.
Gewetenloos is één van de kenmerken.
En mocht het ervan komen, heel veel antipathiestemmen opleverenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:32 schreef Disana het volgende:
Huub: Dit gaat mij sympathiestemmen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |