huubs media geilheid is zijn grootste vijand in dit spel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik kap ermee.Het programma is dood en voorbij.Huub wil zo graag tv maken voor de febo en het is ze gelukt ,Huub gooit zijn eigen glazen in vannacht.
Voila, ego eerst!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:06 schreef Carlaa het volgende:
hij overtreed wel 1 grote regel: eerlijkheid.
Hij kwam er altijd eerlijk voor uit dat hij niet monogaam is. Dat hij dus beiden (letterlijk) wil naaien, tsja.
Alleen overtreed hij een regel als hij eerst tegen Claire zegt het NIET gedaan te hebben.
En als de eerste BB-winnaar nou gevraagd wordt de eerste DGK-winnaar de hoofdprijs te overhandigen, en het is Huub...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook wel een beetje bang voor![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als de eerste BB-winnaar nou gevraagd wordt de eerste DGK-winnaar de hoofdprijs te overhandigen, en het is Huub...
Waar komt de sleutel van die villa dan terecht??
Hoe dom kan Huub zijn.Dit gaat hem opbreken,want kijkcijfers stijgen hier niet door.Het is zo simpel om kijkcijfers te scoren.Ga op Brian en Amanda af en hoppa dat is het.Snap de familie van Huub ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:10 schreef miesy het volgende:
[..]
huubs media geilheid is zijn grootste vijand in dit spel.
jammer hoor, dat hij zijn geloofwaardigheid tegenover claire niet in tact wilt houden.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn wat heeft Selène daar op S-3 een nasty Mata Hari look
Ik kijk nu ook. Maar niet voor de sex. Wel om te zien hoe men omgaat met deze confronterende situatie. Kaarten op tafel!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:14 schreef Kinga het volgende:
Het trieste hiervan is dat dit kijkers trekt. Natuurlijk. Jaap weet dat heel goed. Maar damn, moet altijd dat ordinaire gevozel daar voor kijkcijfers zorgen? Het is eigenlijk sinds Huub erin zit, de laagste vorm van tv maken ooit. Heel cheap allemaal. Kijk maar hier. Sinds dagen niet meer zoveel activiteit geweest in een COS.
Huub zal nooit meer kunnen winnen.Wie wil er nu een hoerenloper als winnaar om de gouden kooi te promoten in andere landen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:18 schreef avonne het volgende:
Goeie avond voor Brian en Amanda.
Het is hun duidelijk dat Jaap en Huub Claire niet als een teamlid beschouwen.
Ik had ook "onbetrouwbare backstabbing bitch" kunnen zeggen, maar "Mata Hari" leek me wat meer binnen de policyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik kon er niet opkomen wat voor look het was
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn wat heeft Selène daar op S-3 een nasty Mata Hari look
ach, zolang het niet over users gaatquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook "onbetrouwbare backstabbing bitch" kunnen zeggen, maar "Mata Hari" leek me wat meer binnen de policy
het kan alleen maar tegen hem werken, kan me niet voorstellen dat hij dat niet inziet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe dom kan Huub zijn.Dit gaat hem opbreken,want kijkcijfers stijgen hier niet door.Het is zo simpel om kijkcijfers te scoren.Ga op Brian en Amanda af en hoppa dat is het.Snap de familie van Huub ook niet hoor
Weten we zeker dat ze geen FOK!-account heeft??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach, zolang het niet over users gaat
We mogen eerlijk zeggen wat we vinden van haar, zei ze netquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten we zeker dat ze geen FOK!-account heeft??
ehh, verklaar je nader?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx Yavido, lekker snel![]()
[..]
En als de eerste BB-winnaar nou gevraagd wordt de eerste DGK-winnaar de hoofdprijs te overhandigen, en het is Huub...
Waar komt de sleutel van die villa dan terecht??
Ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:29 schreef avonne het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Angela Groothuizen aan tafel zit
Ik voel een PM opkomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nader verklaren?? Waar ging het over??
En hij is weer geweldig Yavido, absoluut vakwerk!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:30 schreef Yavido het volgende:
En de OP is ready: DGK[COS#3257] Zak legen; Hoer-a, hoer-a, voor Gaby!
Precies, ze kan wel tegen een stootje.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We mogen eerlijk zeggen wat we vinden van haar, zei ze net
Ik dacht het niet, hij heeft het uitgebreidt met Jaap erover gehadquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
Huub: je hoeft je geen zorgen te maken [ ] omdat er niets tussen Gaby en mij gaat gebeuren.
Oh ja, het is donderdagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, m'n Baco's zitten in de weg![]()
![]()
Voila, een bewuste leugenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
Huub: je hoeft je geen zorgen te maken [ ] omdat er niets tussen Gaby en mij gaat gebeuren.
Beide OP's zijn heel netjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Dit is de te late OP, never mind
die geeft ook een overzicht: [COS # 3257] Huub wil Gaby neuken
Een aanvulling op deze OP.
Even in een ander venster doen ipv een tabblad, als je die gebruikt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor. F5 doet wonderen. Ik zit te snel te switchen tussen streams en fok
Damn Pros, ook superbquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:40 schreef avonne het volgende:
Huub "als ik deze pull... echt waar joh... de helft van Nederland gaat me haten, en de helft van Nederland gaat me adoreren"
Ik gooi mijn Op er hier in, dat geeft een wat breder beeld.quote:
Ze is een vriendin van da housequote:
Had hem hier al onderaan gezet, maar ik kan hem in de updates zetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Pros, ook superb![]()
Post m gewoon in het update-topic, daar krijgt ie iig de kijkers en waardering die hij verdient
ik geen van beiden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:40 schreef avonne het volgende:
Huub "als ik deze pull... echt waar joh... de helft van Nederland gaat me haten, en de helft van Nederland gaat me adoreren"
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Check ff mijn OP opnieuw, heb 'm erbij gezet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Pros, ook superb![]()
Post m gewoon in het update-topic, daar krijgt ie iig de kijkers en waardering die hij verdient
Daar houden (grote) geyle machokerels van, vrouwen met een kinderstemmetjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:45 schreef neehe het volgende:
Wat een rotstem heeft die Gaby, net een klein kind.
Zelfs ik zie de lol er niet van inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:41 schreef avonne het volgende:
Huub "en morgen bij het ontbijt... één grote teringzooi!"
Hij vindt het prachtig
he doesn't give a damn...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:43 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Huub nog zo glorieus en slim zal klinken als Claire overloopt naar Brian en Amanda.
Ach die vinden dat hij tv maakt en praten alles goed. ( niet allemaal )quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap GVD niet, dat Huub niet ziet dat hij al zijn trouwe fans hiermee zo aan
het afstoten is ....... GVD, wat zit ik me hier te ergeren aan deze streams ......
Ga wat anders doen.
Dan gooi ik er nog een hitje in:quote:
Ja, hij bracht ze wel even ter sprake bij Jaap. Maar het zou best kunnen dat hij de kat op het spek wil binden omdat hij doodmelig wordt (en geirriteerd) van haar gelijkmatige liefheid. Waarmee ik niet zeg dat ik vind dat dit kan, ook niet als je zo'n kortstondige en oppervlakkige relatie hebt als die twee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
[..]
he doesn't give a damn...
Claires gevoelens in deze heeft hij geen enkel moment ter sprake gebracht. Hij lijkt liever een keer ruzie met Claire te willen hebben dan vrede. Ik denk dat hij wel van haar af wil.
Ik niet hoor, ik sprak ook een beetje voor mijzelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach die vinden dat hij tv maakt en praten alles goed. ( niet allemaal )![]()
ik merk het ook aan andere posters.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap GVD niet, dat Huub niet ziet dat hij al zijn trouwe fans hiermee zo aan
het afstoten is ....... GVD, wat zit ik me hier te ergeren aan deze streams ......
Ga wat anders doen.
Je hebt erom gevraagdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:50 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een hitje in:
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie al z'n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat 'ie naar huis terug
So true...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat zogenaamde 'tv maken' zo kotsbeu he. Verzin in godsnaam eens wat anders Huub, dat geneuk kennen we onderhand wel.
Kwam net een coole quote tegen:
"There is a strange pecking order among actors. Theatre actors look down on film actors, who look down on TV actors. Thank God for reality shows, or we wouldn't have anybody to look down on."
- George Clooney
Dit is met volledige instemming van Jaap. Het is heel duidelijk dat Claire niet in het team zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:55 schreef neehe het volgende:
Huub wordt zwakker en zwakker in het spel hij speelt alleen nog maar tegen zijn teammates.
Voor het spel een goed plan om Gaby uit te nodigen.
Maar ik vindt er geen bal aan.
Herhaling van zetten, zwak hoor.
Die liggen denk ik rond dit tijdstip op één oor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef neehe het volgende:
Ik snap niet dat Claire erbij blijft zitten, ze zegt niets, ze zit erbij en kijkt er naar.
Wat zullen haar ouders nu denken ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |