ach, zolang het niet over users gaatquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook "onbetrouwbare backstabbing bitch" kunnen zeggen, maar "Mata Hari" leek me wat meer binnen de policy
het kan alleen maar tegen hem werken, kan me niet voorstellen dat hij dat niet inziet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe dom kan Huub zijn.Dit gaat hem opbreken,want kijkcijfers stijgen hier niet door.Het is zo simpel om kijkcijfers te scoren.Ga op Brian en Amanda af en hoppa dat is het.Snap de familie van Huub ook niet hoor
Weten we zeker dat ze geen FOK!-account heeft??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach, zolang het niet over users gaat
We mogen eerlijk zeggen wat we vinden van haar, zei ze netquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten we zeker dat ze geen FOK!-account heeft??
ehh, verklaar je nader?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx Yavido, lekker snel![]()
[..]
En als de eerste BB-winnaar nou gevraagd wordt de eerste DGK-winnaar de hoofdprijs te overhandigen, en het is Huub...
Waar komt de sleutel van die villa dan terecht??
Ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:29 schreef avonne het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Angela Groothuizen aan tafel zit
Ik voel een PM opkomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nader verklaren?? Waar ging het over??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |