Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:12 schreef Yoni het volgende:
Grrrrr tis mooi weer, ik ben vrij en ik weet niks te doen!!! In ieder geval niet iets om buiten te doen.
Nee, ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomen
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef Yoni het volgende:
Nee, ben nog niet geweestBen nog niet eens aangekleed
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat ik echt naar buiten moet strand/bos/whatever... tis zulk mooi weer! Misschien maar even naar Blijdorp...
Kijkduin is voor bejaardenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:16 schreef Yoni het volgende:
Ik ga nooit naar ScheveningenKijkduin is dichterbij en gratis parkeren
Lekker rustigquote:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strand
Lekker boeiend! Er is zee, er is strand en er is een goeie Mexicaan. What more do you needquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tripack het volgende:
Kijkduin heeft niet het imago van jong en levendig te hebben
Mijne staat er niet, maar mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef ook_gek het volgende:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen worden
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.quote:
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebben.
Ik was regelmatig mijn velgen (want die zijn wit en dat ziet er dan gaaf uit)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...
Inmiddels issie van zilvergrijs naar smerig grijs/bruin verkleurd
De mijne gaat ook stilaan die kant opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
hmm blijkbaar is er een grote vraag naar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
De Macquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:19 schreef Yoni het volgende:
In Zichtenburg zit een goede wasstraat. Met een Mac ernaastEerst met z'n allen auto's door de wasstraat gooien en stofzuigen en daarna Maccen
![]()
Mijn auto schijnt zwart te zijn, maar is nu meer donkergrijs. Incl. de velgen. Maar hij moet wel echt binnenkort ff schoon, want hij gaat de lease uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |